רעיון לסקר - כמה עוזבים רמדייה בגלל

wildcat6

New member
רעיון לסקר - כמה עוזבים רמדייה בגלל

הפרסום עוברים למוצר חלבי שלהם עוברים לחברה אחרת וממשיכים עם דייסות מחרימים כל מוצר של החברה מחרימים וקוראים לכל ידידנו להחרים
 
נשארים בינתיים עם המוצר החלבי

של רמדיה. אני רוצה להזכיר לכולם שכל כמה חודשים יש סקנדל לגבי אחת החברות. לפני כמה חודשים נמצאו חרקים במטרנה וכן מטרנה מכילה "מרכיבים פרוביוטיים" שזה ככל הידוע לי חיידקים מיסתוריים ועדיין לא זכה לאישור משרד הבריאות. לגבי סימילאק אני לא זוכרת אם היתה שערוריה כלשהי. אני לא רואה שום סיבה להחרים את מוצריהם של רמדיה. אני בטוחה שלא היתה להם שום כוונה לגרום לפגיעה מוחית בתינוקות, לא בגלל שאני סומכת על טוהר כוונותיהם, אלא בגלל שאין להם שום אינטרס כלכלי לעשות כך. אם היתה לי אפשרות להניק, זה מה שהייתי עושה ונושמת לרווחה, אבל אין לי אפשרות כזו.
 

אור100

New member
זה בדיוק העינין שרון שעם סימילאק לא

זכור לי שהיו בעיות אי פעם לעומת זאת עם רמדיה ומטרנה היו הרבה פעמים (קמח במקום חלב וכו'...) אנחנו חוזרים בגדול לסימילאק
 

kees

New member
נשארים עם הרמדיה החלבית

למה להחרים? נראה לי שהחברה נקטה צעד מאוד קיצוני למרות הידיעה מה זה יעולל להם וזאת כשיש רק ספק וחשד שיש קשר למזון - נראה לי אחראי מאוד
 
שניה .. לפני הלינץ' .... !

החברה הנ"ל קמה ועשתה מעשה שמין הסתם יעלה לה הרבה במונחים של כסף אז לפחות תנו להם להנות מין האמון ?!? הם יכלו באותה מידה לא להגיד כלום .. ואני מכרי מין הסתם כמה וכמה חברות שהיו נוהגות ככה בדיוק. אולי צריך לעזוב את הצימחי אבל למה ללכת וללכלך על החברה ? לא ניראה לי מכובד לפחות עד שיוכך שהם במודע גרמו לזה. ופה אני רוצה לאחל שוב המון המון חיבוקים והחלמה מהירה לפעוטות שנפלו קרבן לחיידק מיסתורי הזה.
 

galiaS

New member
את מנסה לארגן חרם צרכנים?

אולי כדאי לחכות לשמוע מה באמת גרם לאסון הנוראי הזה לפני שמתחילים לארגן חרם צרכנים. מהנתונים שהתפרסמו עד כה אין סיבה להאמין ששאר מוצרי החברה בעייתיים ככה שאני לא מבינה למה לעורר לחץ מיותר אצל הורים.
 

wildcat6

New member
את פרונידואידית ולא מכירה אותי

אם היית קוראת מה שאני כתבתי בשרשור היית מבינה שהמצב הפוך והשאלה שלי היתה במקום בעקבות זה שראית הסטרייה בשרשור
 

galiaS

New member
אני לא מכירה אותך

ואין לי סיבה להיות פרנואידית כי אני לא משתמשת ברמדיה. אין לי ענין לריב איתך, אני פשוט חושבת שהרבה הורים היום מחסירים פעימה ואפשר לגלות קצת רגישות.
 

אור100

New member
היא בסך הכל שאלה שאלת סקר פשוטה

מה ההתנפלות עליה? לא צריך להגזים עם התגובות
 

iris2210

New member
עזיבת רמדיה

אני לא הייתי מחרימה את כל המוצרים של החברה. כנראה ישנו איזה פגם בפס הייצור שיצא בחודשים האחרונים וחייבים לבדוק אם באמת האוכל הוא הגורם למחלת התינוקות. אנחנו נתנו לאור עד לפני חודשיים את רמדיה צמחית. בהוראת גסטרולוגית הפסקנו את הפורמולה ועברנו לפורמולה אחרת - אנפימל AR הוא סבל מפליטות והקאות מרובות. עכשיו הרבה יותר טוב. הייתי עוזבת עד בירור העניין ועד שמשרד הבריאות ורמדיה יאשרו שהפורומולות תקינות ואפשר להשתמש בהן. בכל מקרה זה יכול לקרות בכל פורמולה אחרת שאנחנו נותנים לתינוקות שלנו לא רק ברמדיה.
 

iris2210

New member
שכחתי פרט חשוב

רמדיה צמחית היחידה שאור יכל לאכול ולא סבל מממנה כמו בשאר הפורמולות שניסינו כמעט את כולם. אנפמיל ניתן בהוראת רופא והיא באמת עוזרת. אור לא פולט כמו מקודם.
 

wildcat6

New member
סיכום זמני

בשירשור הזה יש רוב שנשארים עם החברה אך לא בצימחי 2 שעוזבים ומחשבות אחד שמחרים את כל מוצרי החברה וקורא להחרמה כללית בלהיות הורים יש רוב של עוזבים (אין קריאה להחרמה כוללת)
 
למעלה