רעיונות למשיכת תשומת לב בתערוכות

רעיונות למשיכת תשומת לב בתערוכות

היי


אשמח לקבל רעיונות מקוריים (ללא עלות/ תקציב דל) למשיכת תשומת לב של קהל לביתן בתערוכה....
אני בטוחה שיש אין ספור רעיונות מדליקים ומעניינים בתחום ואשמח לפתוח ת'ראש


תודה..
 
2 רעיונות פשוטים ושאלה

נתחיל בשאלה- יעזור לנו אם נדע מה נושא התערוכה,באיזה תחום מדובר.


עכשיו לשני רעיונות פשוטים:

1- שלט שתופס את העין (כמו בפרסומות שבהם הכותרת היא מעין טיזר,שגורם לך לעצור ולתהות,וב'אותיות הקטנות',מתברר במה מדובר)

2- לשכור איש שילבש תחפושת הרלוונטית לנושא,ויסתובב באיזור שבו אתם מציגים.
 
קרטמן השמן..
צריך לשמוע קצת יותר....

על התערוכה,המוצר/השירות שלך, קהל היעד וכדומה. יכול ליצור איתי קשר אם מעוניין בדיסקרטיות, או שתפרט כאן.
 

רוני דק

New member
אם יאשרו לך המארגנים של הכנס...

זה יכול להועיל אם תדפיס שלט קטן (אפילו על A4 / A3 - במדפסת האישית שלך)
ועליו תכתוב מסר שיווקי על המותג שלך + איזושהי "הטבה" שימשוך אנשים להגיע לדוכן.
אתה יכול גם להוסיף קוד QR שניתן להכין בחינם במערכת http://www.viplus.co.il/ ולכתוב: סרקו את הקוד והגיעו עם דף הנחיתה (שאליו מפנה הקוד) לדוכן X לקבלת הטבה X.

ההטבה לא חייבת להיות משהו שתוציא עליו כסף, זה יכול להיות הנחה בשירות / המוצר שלך שהיא רק לבאי הכנס ורק לסורקי המודעה= עיקרון הנדירות :)

(אל תשכח לבקש בנימוס רשות לתלות את השלטים ברחבי הכנס, אחרת עובדי הכנס יורידו לך אותו. אתה יכול לתלות אותם בדרך מהחניון לביתנים, בכניסה לביתנים, ליד עמדת הקפה!! - אבל ברשות המארגנים).

בהצלחה בכנס!
 
רוני את יכולה לתת הסבר קצר, על מערכות כמו ..

מערכת הדיוור שלכם ובכלל,, בהיבט של חוקיות המישלוח בכל הקשור לחוק הספאם?
 

רוני דק

New member
בשמחה.

מערכות דיוור אלקטרוני הן מערכות שמאפשרות משלוח של הודעות דואר אלקטרוני בתפוצה נרחבת. (מאוד).
מערכות כאלו מתוכנתות להוות ממשק פרסומי מעבר להיותן ממשק להעברת מיילים.

כלומר, הדברים שניתן לעשות בהן כדי להעביר מסר פרסומי הם יותר מגוונים ויעילים מאשר העברת מייל תפוצתי דרך תיבת המייל האישית של בעל העסק המפרסם. ניתן לבנות בהן קמפיינים מעוצבים, לתזמן ולקבל סטטיסטיקות מדויקות על גורלו של כל ניוזלטר שנשלח..

התשלום לשימוש במערכת הוא עפ"י כמות השליחות בחודש:
במערכת V.I.Plus ניתן לשלוח 10 הודעות ל- 200 נמענים בחינם (כלומר 2000 שליחות סה"כ חינם) ולכמות העולה על 2000, התשלום הוא לפי גודל רשימת הנמענים. למשל עד 500 נמענים, הודעות ללא הגבלה ב- 49 ש"ח וכן הלאה רשימות של עד 1000 / עד 2500 וכו' (ככל שיותר נמענים המחיר עולה וכמות ההודעות ללא הגבלה).

הן מציעות ישומים חינמיים לשיווק ולביצוע עסקאות מכירה: בניית דפי נחיתה עצמאיים, קוד QR + דפי קמפיין סלולארי, טופס הצטרפות לדיוור להטמעה בכל רחבי הרשת.
ישומים המאפשרים מכירה ישירות מהניוזלטר (כמו תוסף מכירות - בתשלום לפי כמות הסליקות, חברת הדיוור בונה "מיני קניון" עבור הלקוח - בהזמנה.)

הודעות דיוור אלקטרוני שניתן ליצור במערכת יכולות להיות מעוצבות יותר - הודות לתבניות עיצוב שמקלות על העיצוב (אפשר פשוט לבחור תבנית ולהזין פנימה טקסט + תמונה + ליניקים וכו' , מבלי לחשוב יותר מדי איך לבנות את הניוזלטר, כי הוא כבר בנוי, למדוור נותר רק להטמיע את התכנים שלו).
קיימים ישומים לעיצוב, לשיתוף ברשתות החברתיות, להעברת המייל לחבר. - כך שניוזלטר טוב יכול להיות מופץ גם לאנשים שלא רשומים כנמענים ואלו יכולים להצטרף בעקבות הניזולטר, אם אהבו אותו.


פיצ'רים שמאפשרים ניהול רשימות נמענים בפילוחים שונים ומגוונים, תזמון של המייל ("שגר ושכח"), שדות שניתן להוסיף לטופס ההצטרפות כדי לבקש מידע מהלקוח. סטטיסטיקות שהמערכת מנתחת ומראה למדוור ממנה ניתן להסיק מסקנות.
(מי פתח את הדיוור, מי מחק, מי הקליק על קישור, במה התעניינו יותר / פחות, אילו כתובות של נמענים היו שגויות או תקולות זמנית ולכן המייל לא עבר וכו'.



במערכת שעומדת בתקנים של חוק הספאם, הנמען יכול להסיר את עצמו מרשימת התפוצה והשולח מקבל על כך הודעה. מרגע זה הנמען יעבור לחסומים.
בנוסף: ברשימת החסומים ניתן לצפות בסיבת ההסרה של כל איש קשר שהסיר עצמו ובהערות שכתב, כך שניתן להסיק את המסקנות ולנסות לשפר את ניהול הדיוור כדי להימנע מהסרות נוספות.

לפעמים הנמען לא מסיר עצמו אלה שולח הודעה למדוור ובה מבקש שיסירו אותו. יש לפעול בהתאם.
למי שמעוניין שיש פירוט של התהליך בכתבה הזו:
[URL]http://www.viplus.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-1964-%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%9E%D7%A2%D7%9F-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A8-%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D.aspx[/URL]

אם תרצה להכנס לרזולוציות יותר דקות או שיש למישהו עוד שאלות. אשמח לענות
 
רוני תודה אבל.. אני רוצה להקשות ולפשט...

השאלות הכי בסיסיות שאני נישאל ואני מניח גם את:
1. האם מותר לי לשלוח מסר שיווקי/פרסומי/הצעה לשירות שאני מציע, ללקוח פוטנציאלי ללא אישור מוקדם?
אתן דוגמא: אני מעוניין לפנות לחברה ולהציע את שירותי הפרסום או יחסי הציבור שלי. האם אני חייב להתקשר קודם "לבקש רשות"?...
2. מה ההגדרה הכי ברורה ל"ספאם"? האם פעם אחת מותר לשלוח מסר שיווקי/מכירתי לכל אחד ללא אישור?
תודה
 

רוני דק

New member
אנסה לענות ...

בכתבה הבאה יש סקירה של כל הכללים והנתונים שספקיות המייל בודקות כדי להבין מי המדוור והאם הוא לגיטימי או ספאמר.
[URL]http://goo.gl/wXkfyF[/URL]

בכתבה הזו גם יש הסבר די קליל לגבי ההבדל בין ספאם להודעת דיוור אלקטרוני מאושר
[URL]http://goo.gl/g8pJGx[/URL]

השאלה בנוגע למשלוח פרסומת היא מהיכן קיבלת את כתובות המייל?
תמיד רצוי לבקש אישור אבל גם אחרי שלקוח אישר חייבים לצרף לדיוור לינק להסרה מהרשימה (כלומר האישור שלו הוא לא ללא הגבלה וברגע שהנמען מבקש לא לקבל יותר הודעות - אין להמשיך את המשלוח)

בנוסף, לגבי חוק הספאם יש כללים מסויימים שניתן לראות בלינק הבא:
[URL]http://www.isoc.org.il/spam/senders.html[/URL]
 
למעלה