בשמחה.
מערכות דיוור אלקטרוני הן מערכות שמאפשרות משלוח של הודעות דואר אלקטרוני בתפוצה נרחבת. (מאוד).
מערכות כאלו מתוכנתות להוות ממשק פרסומי מעבר להיותן ממשק להעברת מיילים.
כלומר, הדברים שניתן לעשות בהן כדי להעביר מסר פרסומי הם יותר מגוונים ויעילים מאשר העברת מייל תפוצתי דרך תיבת המייל האישית של בעל העסק המפרסם. ניתן לבנות בהן קמפיינים מעוצבים, לתזמן ולקבל סטטיסטיקות מדויקות על גורלו של כל ניוזלטר שנשלח..
התשלום לשימוש במערכת הוא עפ"י כמות השליחות בחודש:
במערכת V.I.Plus ניתן לשלוח 10 הודעות ל- 200 נמענים בחינם (כלומר 2000 שליחות סה"כ חינם) ולכמות העולה על 2000, התשלום הוא לפי גודל רשימת הנמענים. למשל עד 500 נמענים, הודעות ללא הגבלה ב- 49 ש"ח וכן הלאה רשימות של עד 1000 / עד 2500 וכו' (ככל שיותר נמענים המחיר עולה וכמות ההודעות ללא הגבלה).
הן מציעות ישומים חינמיים לשיווק ולביצוע עסקאות מכירה: בניית דפי נחיתה עצמאיים, קוד QR + דפי קמפיין סלולארי, טופס הצטרפות לדיוור להטמעה בכל רחבי הרשת.
ישומים המאפשרים מכירה ישירות מהניוזלטר (כמו תוסף מכירות - בתשלום לפי כמות הסליקות, חברת הדיוור בונה "מיני קניון" עבור הלקוח - בהזמנה.)
הודעות דיוור אלקטרוני שניתן ליצור במערכת יכולות להיות מעוצבות יותר - הודות לתבניות עיצוב שמקלות על העיצוב (אפשר פשוט לבחור תבנית ולהזין פנימה טקסט + תמונה + ליניקים וכו' , מבלי לחשוב יותר מדי איך לבנות את הניוזלטר, כי הוא כבר בנוי, למדוור נותר רק להטמיע את התכנים שלו).
קיימים ישומים לעיצוב, לשיתוף ברשתות החברתיות, להעברת המייל לחבר. - כך שניוזלטר טוב יכול להיות מופץ גם לאנשים שלא רשומים כנמענים ואלו יכולים להצטרף בעקבות הניזולטר, אם אהבו אותו.
פיצ'רים שמאפשרים ניהול רשימות נמענים בפילוחים שונים ומגוונים, תזמון של המייל ("שגר ושכח"), שדות שניתן להוסיף לטופס ההצטרפות כדי לבקש מידע מהלקוח. סטטיסטיקות שהמערכת מנתחת ומראה למדוור ממנה ניתן להסיק מסקנות.
(מי פתח את הדיוור, מי מחק, מי הקליק על קישור, במה התעניינו יותר / פחות, אילו כתובות של נמענים היו שגויות או תקולות זמנית ולכן המייל לא עבר וכו'.
במערכת שעומדת בתקנים של חוק הספאם, הנמען יכול להסיר את עצמו מרשימת התפוצה והשולח מקבל על כך הודעה. מרגע זה הנמען יעבור לחסומים.
בנוסף: ברשימת החסומים ניתן לצפות בסיבת ההסרה של כל איש קשר שהסיר עצמו ובהערות שכתב, כך שניתן להסיק את המסקנות ולנסות לשפר את ניהול הדיוור כדי להימנע מהסרות נוספות.
לפעמים הנמען לא מסיר עצמו אלה שולח הודעה למדוור ובה מבקש שיסירו אותו. יש לפעול בהתאם.
למי שמעוניין שיש פירוט של התהליך בכתבה הזו:
[URL]http://www.viplus.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-1964-%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%9E%D7%A2%D7%9F-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A8-%D7%95%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D.aspx[/URL]
אם תרצה להכנס לרזולוציות יותר דקות או שיש למישהו עוד שאלות. אשמח לענות