שם לקבוצה - לאחר בניית בריף
הי, אני רוצה לחדד את עניין הבריף שהציע לך מוטי.
הכנת בריף מעמיק חשובה בהקשר של הפרסום - שם לקבוצה זה חלק מהמיתוג.
השאלות שאת צריכה לשאול בבריף: למי את פונה, מה הן רוצות, מה חסר להן, באיזה סגנון כדאי לפנות אליהן (מקצועי או חברי?) משם גם יצוץ לך השם למשל אם זה חברי: "הילדודס של היום" (סתם דוגמה, כן?) או מקצועי :"להתפתח נכון" וכל חומר קריאטיבי יהיה מבוסס על אותם קווים מנחים בבריף.
אני ממליצה גם שתנסי לעשות סקר בקרב קה"מ פוטנציאלי ותראי מה יותר מדבר אליהם. (כמו מיני קבוצת מיקוד, אפילו עם חברות שהן אמהות)
אם יש לך רשימת לקוחות פוטנציאליות שלחי להן / להם - כמה אופציות לשלם.
את יכולה גם לפרסם שני דפי נחיתה (שניתן ליצור חינם במערכת דיוור אלקטרוני). - בכל דף שם אחר - ולראות לאן יש יותר כניסות וע"י מי (האם הקהל רלוונטי).
מעבר לזה - אני יודעת שיש אתרים שמאפשרים בניית סקר (לא יודעת אם בתשלום או לא) אז אולי יכול לעזור..