רעיונות לתוכנית עסקית......

miri2204

New member
רעיונות לתוכנית עסקית......

שלום לכן.... במסגרת לימודי לתואר "מהנדסת תעשיה וניהול", בתוך המקצוע "יזמות" התבקשתי להכין תוכנית עסקית. התוכנית העסקית יכולה להיות על כל מוצר/שירות שאני יבחר. כאשר המרצה נתן לנו את המשימה הנ"ל, אז אני די נעולה על תוכנית עסקית של "פארק לספורט אתגרי" (מכיוון שאני אוהבת ספורט אתגרי, ובמיוחד צניחה חופשית). הבעיה היא שקשה לי למצוא מידע כדי להגיעה לנתונים דיי אובייקטיבים לאלמנטים שונים, כגון: השוואת מוצרים, הדמוגרפיה של הקהל, מיקום השירות, אסטרטגית השקעה וכו'. ובגלל שאני די נעולה על תוכנית עסקית של "פארק לספורט אתגרי", אז לא קופצות לי הצעות אחרות לראש בקשר לבניית תוכנית עסקית. לכן, פניתי אליכן: האם יש לכן הצעות אחרות לשירות/מוצר מעניינים ומאתגרים בבניית תוכנית עסקית ראשונה שלי? (אך שיהיו יותר קלים מתוכנית עסקית של "פארק לספורט אתגרי"). נ.ב. מצאתי את הקובץ הנ"ל בארכיון של פורום יזמות וניהול עסק. זה קובץ מצוין המדגיש את הנקודות החשובות בבניית התוכנית העסקית. האם יש עוד קבצים/אתרים דומים?!
 
מוסיפה קישור ../images/Emo140.gifלאתר של לירז

בהצלחה
 

miri2204

New member
אבל.......

תודה על התגובות....... אבל הייתי שמחה עם הייתן "זורקות" לי רעיונות... לבניית התוכנית העסקית. בגלל שאני בכיוון של מוצר/שירות שלא קיים, משהוא חדשני כזה, אני מתקשה למצוא רעיונות. אז יש לכן רעיונות?!
 
מהו הדבר שמרגש אותך?../images/Emo23.gif

מה היית רוצה שיהיה ואין? מה יגרום לך להתעורר בחיוך בשעה ארבע לפנות בוקר ולצאת לשטח? זה יהיה הרעיון הטוב ביותר לתוכנית עסקית שלך. בשנת 2000 שאלתי עצמי את אותן שאלות במסגרת לימודי מנהל עסקים. התוצאה היתה תוכנית עסקית לחברה ייחודית וחדשנית בתחום העצמת נשים, שהפכה בשנת 2001 לעובדה קיימת - חברת STS וכיום נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום בארץ. לכי על החלום שלך
 

miri2204

New member
החלומות שלי.......

החלום העיקרי שלי... הוא כמו שרשמתי למעלה...... פארק אקסטרים (בגללי אהבתי הרבה לצניחה חופשיתתתתת......) אבל יהיה לי קשה. לבנות תוכנית עסקית לזה.... אז החלטתי לרדת מהעניין הזה לאט אתה... המ... אני גם מאוד אוהבת מכונית.. חשבתי לבנות אולי תוכנית עסקית שקשורה למכוניות, כאילו אולי להמציא איזה משהוא שימושי למכונית.. אבל לא עולה לי כלום... בגלל זה פניתי... פה.. לפורום..... שאולי תזרקו לי רעיונות מעניינים.
 
למעלה