רעשים מהקראנק

assaflv

New member
רעשים מהקראנק

כשאני מפעיל לחץ בפידול על הפדל השמאלי יש מין חריקה כזאת.. זה התחיל חלש אבל במשך הרכיבה הרעש נעשה חזק יותר, זה קורה רק בפדל השמאלי פירקתי את הפדל והחלפתי לאחד אחר וזה עדיין ממשיך אז כנראה שזה מהקראנק מה זה יכול להיות? מותר לי לשמן את הקראנק?
 

bikingstudent

New member
אין מה לשמן

הקראנק הוא זרוע עם גלגלי שיניים אין בו חלקים זזים תנסה לסגור עם אלן 8 את הבורג במרכז הקראנק זה אמור לפטור את הבעיה.. אם יש לך בולם אחורי.. תנסה באותר היזדמנות לעבור עם אלנים בדרך כללים 4, 5 ו-6 על כל הברגים בשילדה זה אמור לפתור את הרעשים.. אם עדיין יש רעש תבדוק האם הקראנק השמאלי זז כשאתה מושך ודוחף את הזרוע הימנית ימינה ושמאלה אם הוא זז תחליף ציר מרכזי בחנות אופניים שעליה תיגש אם לא תצליח למצוא את הבעיה לבד
 

DHDror

New member
אתמול , במיקרה , נתקלתי בבעיה דומה

בחניון של צובייק מישהו שאל על דבר דומה , מיד אמרתי שזה כנראה ה BB ושזהו נזק משטיפות אבל בעל האופנים אמר שה BB חדש יחסית. שלפתי את הזרוע השמאלית במטרה לחזק את הטבעת המשוננת של ה BB ומיד הרגשתי שהיא הישתחררה בקלות. הBB היה מהודק ולכן הרכבתי את הזרוע חזרה לציר המרכזי יחד עם ניר אלומיניום בין הציר לזרוע - הרעש והחופש נעלמו.
 

nintense

New member
../images/Emo2.gif מה ? איפה ? איזה ציר ?

שמת ניר אלומיניום על שיני ה BB (נניח ISIS) ועליו הרכבת את הקראנק ? אם טבעת ההידוק של ה BB היתה משוחררת, מה הביא אותך לחשוב שהרעש לא משם ? אם הבעיה היא (כמו שהבנתי ממך) בחיבור בין הציר לקרנק, אולי יש פה מקרה של אחריות ? דרור, תן קצת יותר פרטים.
 

DHDror

New member
עוד פרטים

כן ! טבעת ההידוק של ה BB היתה מהודקת כבר והקלות שבה נשלפה זרוע הקראנק גרמו לי לשער שהחופש הוא בין הזרוע לבין ציר ה ISIS. עטפתי את שיני ה ISIS בנייר אלומיניום והרכבתי את הזרוע בכח עם הידיים. לאחר מכן שלפתי את הזרוע החוצה וקרעתי את הנייר העודף ממרכז הציר ושוב החזרתי את הזרוע למקומה כאשר הנייר תקוע בין הזרוע לציר ה ISIS . בעת ההידוק הרגשתי שהזרוע מתהדקת עם התנגדות נורמאלית. הציר בן 3 חודשים של FSA והזרועות של טרובטיב (לא זוכר אם הוספלט או הולזפלר...) BTW - זהו המיקרה השני שאני נתקל בו - גם ב SUNDAY שלי יש נייר תקוע בין ה ISIS לזרוע השמאלית של הקראנק !!! (FSA+HOLLZFELER) אם הייתי מאמין בקונספירציות הייתי מעלה השערה שאחד היצרנים עושה 'דוקא' לשני...
 

nintense

New member
אולי יש בעיית התאמה בין השניים...

היה לי קראנק ISIS של רייס פייס במשך 5 שנים, 3 עם ציר של רייס פייס ושנתיים עם ציר של FSA ללא כל בעיה, וגם על אופני ה DH היה לי 3 שנים ISIS רייס פייס שניהם, גם כן ללא כל בעיה. אולי השידוך של FSA עם טרובטיב לא כל כך מוצלח.
 

ofan sport

New member
רעשים

ניסיון נוסף שעליך לנסות הוא ,לחזק את הציר עצמו אם בוקסה מתאימה .
 
למעלה