רעשים מהשרשרת
אז ככה - אופניים חדשות, מעביר הילוכים קדמי - דאור, אחורי - XT, הקרנק המקורי (דאור פשוט) הוחלף ב-LX (עם ציר אינטגרלי) והקסטה הוחלפה מ-11-32 ל-11-34. עכשיו כשאני בפלטה האמצעית יש רעש מהשרשרת בזמן "פעימת הכוח" בכל טווח ההילוכים, עושה רושם כאילו הרעש מגיע מאחורה, במבט על המעביר הקדמי לא נראה כאילו מדובר ברעש של מגע שרשרת במעביר (ניסיתי הצלבת יתר והרעש של מגע שרשרת/מעביר נשמע ומרגיש שונה). הרעש קיים גם ברכיבה על כביש - כלומר שטח חלק. עושה רושם שההילוכים עוברים מאחורה בצורה חלקה ומדוייקת. בפלטה הגדולה אין את הרעש, בקטנה לא יודע (פשוט לא יצא לי להשתמש בה). אז מה קבינ@$% יכול להיות המקור של הרעש? האם "ככה זה באופני הרים" - כל מיני רעשים שצריך להתרגל לחיות איתם? (יש לציין שאני כבישון במקור והרעש היחידי שאני רגיל לשמוע זה את הצפצוף של הפולאר
). כדי להסיר ספק - כמובן שאגש לחנות שקניתי ממנה את האופניים, אני פשוט מחפש כיוון כדי "לקצר תהליכים" (מנסיון של רעשים מסתוריים שנגרמו לבסוף ממוט כסא צר במילימטר בהיקף), או אם אפשר בכל זאת לפתור את הבעיה בעצמי - במידה ומדובר במשהו פשוט (שימון, גרוז, וזלון, ניילון וכו...). תודה עופר
אז ככה - אופניים חדשות, מעביר הילוכים קדמי - דאור, אחורי - XT, הקרנק המקורי (דאור פשוט) הוחלף ב-LX (עם ציר אינטגרלי) והקסטה הוחלפה מ-11-32 ל-11-34. עכשיו כשאני בפלטה האמצעית יש רעש מהשרשרת בזמן "פעימת הכוח" בכל טווח ההילוכים, עושה רושם כאילו הרעש מגיע מאחורה, במבט על המעביר הקדמי לא נראה כאילו מדובר ברעש של מגע שרשרת במעביר (ניסיתי הצלבת יתר והרעש של מגע שרשרת/מעביר נשמע ומרגיש שונה). הרעש קיים גם ברכיבה על כביש - כלומר שטח חלק. עושה רושם שההילוכים עוברים מאחורה בצורה חלקה ומדוייקת. בפלטה הגדולה אין את הרעש, בקטנה לא יודע (פשוט לא יצא לי להשתמש בה). אז מה קבינ@$% יכול להיות המקור של הרעש? האם "ככה זה באופני הרים" - כל מיני רעשים שצריך להתרגל לחיות איתם? (יש לציין שאני כבישון במקור והרעש היחידי שאני רגיל לשמוע זה את הצפצוף של הפולאר