רפואת השיניים בשירות הרפואה האסתטיקה המתקדמת

כדי לעסוק בתחום הרפואה האסתטית לא מספיק להיות רופא שיודע להזריק, מעבר להתמחות מיוחדת ובלתי פוסקת בתחום, צריך חוש ליופי ואסתטיקה כדי לדעת מהן פרופורציות נכונות, אבל רצוי לעבור טיפולים אצל רופאים שתחום ההתמחות שלהם הוא אזורים ספציפיים בפנים כמו לדוגמה אזור הפה והלסת. להלן רופאי שיניים.


DA_01540.jpg
צילום: דניאל אהרוני
ד"ר לינה שלל וד"ר למרה ארנס הם אחיות, רופאות שיניים מזה שנים רבות, וב-4 השנים האחרונות עוסקות ברפואה האסתטית של אזורי הפנים עם התמחות מיוחדת שיש רק להן, באזורי הפה והלסת. בקליניקה שלהן, Marry Aesthetics ניתן לעבור את כל מגוון הטיפולים האסתטיים שיש בתחום הכוללים פיסול, עיצוב והשבת נפחים.
ד"ר שלל מתמקדת בקהל הצעיר יותר שמגיע לקליניקה, לעיבוי שפתיים ועיצוב האף, פיסול פנים ובעיקר "פיסול טופ מודל" שהוא חידוד תווי הפנים (כמו של אנגלינה ג'ולי למשל), חידוד קו הלסת ועצמות לחיים, עיצוב הסנטר, טיפול בשקעי העין, Fox Eyes והזרקות בוטוקס. ד"ר שלל מבחינה בין הזרקות בוטוקס קלאסיות המוזרקות ב-3 אזורים בשליש העליון של הפנים: בין הגבות, במצח וסביב העיניים, ובין הזרקות בוטוקס טיפוליות, שזו ההתמחות והייחודיות של ד"ר שלל וד"ר ארנס. היות והן רופאות שיניים הן מבינות לעומק גם בעיות אסתטיקה הקשורות ישירות לתחום, כמו נשים שחושפות חניכיים בחיוך, בעיה שהן פותרות ע"י הזרקת בוטוקס לשריר להרפייתו, או במקרה שנשים חורקות שיניים ניתן להזריק בוטוקס לשריר הלעיסה. בוטוקס טיפולי יעיל מאד גם בטיפולי צוואר נפול עקב הגיל.

הראיה הרחבה שלהן, האסתטית והטיפולית מקצועית עקב היותן רופאות שיניים, מעניק להם ערך מוסף שאין לרופאים אחרים, לדוגמה, היכולת לעשות הזרקה לעיבוי שפתיים ואם יש בעיה עם צבע השיניים של המטופלת, לשלב גם טיפול להלבנת שיניים, או במקרה של שיניים שדורשות יישור, לשלב גשר שקוף ליישור השיניים ועוד.


DA_01551.jpg
צילום: דניאל אהרוני​

האחות, ד"ר ארנס, מטפלת בקהל הבוגר יותר, טיפולים לפיסול הפנים והשבת נפחים, במסגרת הפנים, רכות, עצמות לחיים וקו הסנטר. הטיפולים כוללים גם שיפור מרקם העור ועידוד הגוף לייצר מחדש את הקולגן והאלסטין בעור, חומרים המשיבים לעור הפנים את הברק והזוהר שאבד לו עם השנים.

בקליניקה Marry Aesthetics מאמינים בטיפול היברידי, הוא הטיפול המשולב שמניב את התוצאות הטבעיות והטובות ביותר. בעזרת המיכשור החדיש והמתקדם ביותר, בשילוב הזרקות עם חומרים הטובים ביותר, ותכשירים איכותיים, שילוב מנצח בעזרתו ניתן להאט את סימני הזמן, ולפעמים גם לנצח אותו.

ד"ר שלל וד"ר ארנס מעבירות סדנאות בקליניקה לרופאים, וכן מרצות בפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב בקורסים מיוחדים לאסתטיקה של הפה.

כולכן מוזמנות לקליניקה החדישה והמעוצבת Marry Aesthetics לשדרוג המראה והשבת הזוהר והרעננות לפנים.



בת ים, רחוב הרב ניסינבאום 37א, בניין משרדים Up Town Business, קומה 14 חדר 135, טלפון בקליניקה 0505042199

תל אביב, שנקין 56. חדרה, מדיקל ויליג', מול החוף ויליג', נתיבות, מרכז פריז
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה