רצועת מד דופק

רצועת מד דופק

נקודת התורפה של מכשירי מדידת הדופק (שאינם שעון) היא רצועת החזה. החיישן ברצועה שולח פולסים למחשב שעל האופניים. אבל כדי שזה יקרה צריך מגע טוב עם העור ו/או הרבה זיעה בחיישן.
הרבה קש האכילה אותי הרצועה הזאת. 5 דקות ״טיסה״ בירידה ומד הדופק מפסיק לפעול. למה? התייבש החיישן. אז ״השקיתי״ אותו וזר עוזר. אבל... איטום לא טוב של הבטריה גורם לה להירטב ולהפסיק לפעול.
לאחרונה גיליתי שג׳ל אלו-וורה בחיישנים פותר את הבעייה.
מצאתי זאת ברשת.
האם יש פיתרונות אחרים?
 

steiff

New member
החלפה תקופתית

משתמש ברצועה של פולאר והמשדר מתחבר אליה בקליפס עם מגעים.
את סוללת המשדר מחליף פעם בכמה חודשים כשמתרוקנת.
את הרצועה עצמה מחליף בערך פעם בשנה כשמתחילה להתייבש.
אצל פולאר יש עוד סימן לבלאי ברצועה - היא מתחילה להפיץ צחנה של גומי חרוך.
רצועות חלופיות (מקוריות של פולאר) אפשר לקנות גם בארץ וגם באמאזון. זה לא בחינם אבל המחיר לא בשמים. סדר גודל של 100 ש׳ח אצל ׳אגנטק׳ בארץ וחצי מזה מאמאזון.
 
אצלי תוצרת מד מהירות ודופק של VDO

אותו יצרן שתוצרתו כלולה במפרט של... מרצדס.
רצועה בת שנתיים לפחות ואין שום סימני בלאי.
הסוללה אכן נגמרה אחרי כשנתיים ובתהליך ההחלפה קרה משהו.
נכנסה רטיבות לאיזור הסוללה. מסתבר שיש טבעת אטימה מאד עדינה
שלא הרכבתי נכון כי פשוט לא ראיתי אותה... תשומת לב מתאימה פתרה גם בעייה זאת.
הפטנט של לשים ג׳ל בסנסורים (במקום זיעה) עובד לא רע.
 

rubber duck

New member
בגרמין ברגע שהרוצעה עושה בעיות היא גמורה

מצד שני, החלפתי רק רצועה אחת ב 5 השנים האחרונות
וזו הייתה רצועה קשיחה מהדור הקודם
החדשות הרכות נהדרת
אני עם רוצעה דור 2 מהרכות וזוגתי עם הדור הראשון של הרכות והן בסדר גמור

שרון
 
למעלה