רציתי להגיד שאני ממש במצב רוח טוב

beagle

New member
רציתי להגיד שאני ממש במצב רוח טוב

היום
ולמה אני מספרת? או. גם כי מצב רוח טוב יכול להיות מדבק
וגם כי בתחילת השבוע היה לי טירוף בעבודה, עבדתי כל יום עד שעות לא רגילות (לפחות בשבילי), לחץ לחץ לחץ. וזה עזר לי כשהרגשתי לא הכי מאושרת. אבל ברגע שסיימתי לעבוד, הופ, שוב צנחתי. והיום, הלחץ בעבודה לא פחת, אבל אני בכזה מצב רוח טוב, שממש לא בא לי לעשות שום דבר. אני תוהה האם זה אומר שהעבודה לא מספקת אותי, אלא בתפקיד הסחת דעת... שזה תפקיד חשוב לכל הדעות, אבל זה לא מספיק. מצד שני, יש הרבה פעמים שתחושת ההישג בעבודה עושה לי טוב. אז אולי זה רק התקופה הזאת שמוזרה אצלי. ועכשו הגיג (שאפילו רלוונטי למה שכתבתי לעיל): יש הרבה אנשים שרואים את העבודה כדבר משני בחיים. ויש כאלה שלהגיע ליעדים מקצועיים וקרייריסטים (נשמע לי ניסוח קצת עילג, אבל שיהיה) הוא הדבר הכי חשוב להם. השאלה היא, אם עכשיו סוף סוף הבנתי שאצלי העבודה היא משנית, האם אני לא צריכה למצוא משהו שיהיה חשוב לי בראש ובראשונה? האם בכלל חייבים את הדירוגים האלה? עבודה/לימודים/משפחה/טיולים/מחקר/שינה (תחביב חשוב מאד
) מי בא קודם ומי אח"כ. ואם משהו בא קודם, באיזה מחיר? או שהמטרה היא פשוט להגיע לאיזון שמספק אותנו? רוצה הכל. שהכל יהיה לי הכי חשוב, ויגרום לי הכי אושר, ושאגיע להישגים בכל אחד מהתחומים. כי כשאני חושבת על העבודה בנפרד מכל היתר, אני מוכנה להשקיע בה המון. רק כשהיא עומדת בתחרות עם אספקטים אחרים של החיים שלי, אני קולטת שאני לא מוכנה לשלם מחיר גבוה מדי על השגים בעבודה. אז מה, להוריד ציפיות? תמיד להעמיד את התחומים בהשוואה זה עם זה? תמיד לעשות שקלול? מעייף לאללה.
 

שוKולד

New member
אני אגיב רק על העבודה ../images/Emo187.gif

כשמשעמם לנו אנחנו צונחים. כשהחיים מלאי תעסוקה ועניין אז ט7וב לנו, נאחנו מרגישים חיוניים ובמצב רוח טוב. אז כנראה הסוד הוא להעסיק את עצמך גם כשאין מה לעשות כדי להשאר במצב רוח טוב. לווא דווקא בעבודה, זה יכול להיות גם בחיים, תחביבים וכו'. ואגב
עצבני - היה לי יומולדת, עברה שנה, והאם לא הגיע זמן לאיזו עוגת שוקולד לבן עם תותים (כן, למרה הפלא שוב הגיעו התותים) שמישהי הבטיחה לי ???
 

beagle

New member
היגע הזמן. באמת שהגיע.

רק מה, נסיתי להכין עוגת מוס שוקולד לבן לפני כמה חודשים, וזו היתה נפילה היסטרית. רוצה עוד ניסיון להתאמן קודם.
 

beagle

New member
אה, וגם זה:

חמשיר יומולדת באיחור: לשוקו היה יומולדת ושוב לפרטים היא יורדת: עוגת תותים ומוס היא רוצה, בלי היסוס, ולהכין אותה עודני לומדת... מזל טוב!!!
 

Mנטה

New member
סדר עדיפויות.......

כל הענין של סדר עדיפויות הוא מאוד מסובך. הרבה פעמים זה מה הכי פחות גרוע או מה הכי טוב בכל זאת. כלומר בחירה בין דברים מאוד מסובכים. אני שואלת את עצמי את אותן שאלות בניסוחים קצת אחרים. - מה אני רוצה מהחיים שלי. - איך להגיע לשם. בסעיף של "מה אני רוצה מהחיים שלי" ניצב בין השאר המושג המסובך "הגשמה עצמית". זה אומר שיש לי רצון למצות את היכולות שלי ולעשות משהו משמעותי עם החיים שלי. במקרה שלי נדמה לי שמשהו משמעותי עם היכולות שלי יכול לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר בעבודה. לכן בחרתי עבודה שאני באמת אוהבת ושלמה אתה וגם ברור לי מאוד מה המשך המסלול שלי ושאני לא עוצרת כאן ועכשיו. פחות ברור לי לגבי משפחה מה אני מעדיפה ולכן כנראה המסלול הזה לגמרי לא סגור אצלי. ועכשיו, having said that, ברור שיש ימים שבהם לא בא לי לעבוד ואני תמיד מעדיפה חופש על עבודה. אבל זה שאני עצלנית רק מוסיף לי עוד מטרה בחיים: להתגבר על העצלנות שלי כי תכלס אני יותר נהנית מהחיים כשאני מתגברת עליה.
לא יודעת אם עזר העיקר שניסיתי
 
למעלה