רציתי להתייעץ איתכן

טלגל

New member
רציתי להתייעץ איתכן

מחליפה אותי כיום גננת, כי אני בחופשת לידה. כשאחזור אני רוצה להציע לה להמשיך איתי כשהיא עובדת לצידי. האם הייתם ממליצים על זה או לא האם יש למישהי ניסיון בעבודה עם גננת לצידה?
 

yam29

New member
מנסיוני לא כדאי

שנה שעברה עבדתי ולצידי עבדה גננת שהיתה לפניי הגננת הראשית. (כשאני עבדתי היא הייתה אמורה לעבוד לצידי.)מה אני אגיד לך, זה לא היה נעים בכלל, גם בגלל שכאילו אני תפסתי את מקומה, וזה בעצם מה שיקרה גם לך כי את חוזרת אמנם לעבודתך, אבל היא בינתיים כבר הפכה לגננת הראשית. חוץ מזה שתי גננות פשוט לא יכולות לעבוד יחד משום, שכל אחת מאיתנו היא "מלכה". מאוד קשה להיות באותו הראש הרי לכל אחת מאיתנו יש את האני מאמין שלה. בכל מקרה אם מחליטים שאת הגננת הראשית ואת זו שעל פי דרכה החינוכית יתנהל הגן ואין לך בעיה לתת הוראות לאותה הגננת שתעבוד לצידך אז זה בסדר. אבל זה לא הולך להיות קל בככלל... שיהיה בהצלחה.
 

viking

New member
לעבוד יחד

אני חי ועובד בדנמרק. כאן תמיד יש שתי גננות (גננים) ועוזר/ת אחד. שם המשחק הוא עבודת צוות וסובלנות. האם אין זה מה שאנו רוצים להעניק לילדים?
 

טלגל

New member
מסכימה לכל מילה, ואולי תרצה ../images/Emo42.gif

לתרום מהידע שלך ומההיכרות שלך עם מערכת החינוך בדנמרק. אנחנו נשמח מאד לשמוע כיצד עובדת מערכת חינוך לגיל הרך בדנמרק. אתה מוזמן להצטרף ולספר.
 
למעלה