רציתי לכתוב משהו למנהל הפורום, אבל וויתרתי.

ma0zeitan

New member
רציתי לכתוב משהו למנהל הפורום, אבל וויתרתי.

מה זה משנה, ממילא הוא אף פעם לא מגיב.
 

amnon41

New member
אתה צריך להתנצל בפני הגולשים שגרמת

להם שהם יישארו ללא פורום. אתה "מנהל"? מה בדיוק "ניהלת"? בוא תסביר. עמוד כמו גבר ותסביר לכולם מה בדיוק קרה, למה קרה מה שקרה, קח אחריות. לקחת אחריות זה דבר חשוב. אתה פשוט מסתתר ומציע ש"יכתבו לך בפרטי". זו התנהגות מתחמקת ולא אחראית. התנהגות מאוד מוזרה. בתור מנהל פורום, נחלת כשלון חרוץ. (ואחרים בגללך משלמים מחיר). לכתוב בדיחות או "מילה ליום" זה לא ניהול. זה פשוט סתם.
 

rmoses1

New member
אני לא נכנס לויכוחים.אתה יכול לבקש להיות מנהל

אם אתה רוצה. אם הנהלת הפורומים היו אומרים לי שהכשלון של הפורום הוא בגללי והם מחפשים מנהל אחר - הייתי מוכן לחשוב על מחליפים או תוספת מנהלים לפורום. אבל זה לא המצב. בשום שלב לא אמרו או רמזו לי שהחלפת ניהול תשנה את המצב. אני האמנתי ומאמין בחברי הפורום. מעוז גם ניסה לפגוע בי אבל אני לא לקחתי את זה באופן אישי ולא הפסקתי לכתוב בפורום בגלל זה. האמנתי שגם אחרים ינהגו כמוני וגם אמרתי את זה לכל מי שהיה מוכן להקשיב. לצערי, חלק מהגולשים בחרו לא להקשיב לי ולא לנהוג כמוני. אני לא העזתי לבקש מאחרים את מה שאני לא עשיתי. יכול להיות שטעיתי שלא הרחקתי גולשים לתקופות ארוכות יותר והייתי רחמן כלפיהם, אבל הנהלת הפורומים לא מעוניינים לחסום גולשים לתקופות ארוכות, למרות שהצעתי להם את זה בכתב ובעל פה מספר פעמים. ונקודה נוספת, אני לא אמרתי לפנות אלי בפרטי, אני מגיב לכל מי שפונה אלי בפרטי או מעל דפי הפורום, ואני בוחר גם לענות לך בפורום כפי שאתה שם לב. הבדיחות והמילה ליום שהיו בתקופה האחרונה היו כדי להמשיך את הניהול השוטף של הפורום. לצערי לא יכולתי להתפנות יותר גם בגלל עומס בעבודה ובנוסף אני לא מאחל לאף אחד שהבן שלו יהיה מאושפז לתקופה בבית חולים. אבל לא הסתתרתי מאחרי זה ולא ציינתי את זה בפורום, אלא רק קצת הורדתי פרופיל. למרות הפניה שלי לחברי הפורום שיכתבו להנהלת הפורומים - מישהו פנה אליהם ? או שסתם הוציאו קישור והתלוננו ? ביקשתי עצה מהגולשים איך כדאי להחיות את הפורום - מישהו כתב לי משהו ? מישהו עשה מעשה פעיל כדי להציל את הפורום הזה ? ראובן
 

amnon41

New member
אתה מתייחס לדברים לא רלוונטיים.

אתה צריך שיגידו לך שהכישלון של הפורום הוא בגללך? אתה לא רואה? עברת פעם על הדפים בפורום וקראת? יש המון פורומים בתפוז והמון גולשים כמו הטרול מעוז ואף אחד מהם לא נסגר, ולמה? כי יש מנהל פורום שיודע לנהל ולהתנהל. אתה לא ידעת/יודע לעשות זאת, ואתה גם חסר כל מודעות לכך. בשורה התחתונה: אתה היית מנהל הפורום הזה, והוא נסגר. הכישלון (ככה זה עובד) הוא שלך, ואך ורק שלך.
 
למעלה