רציתי לספר על ארוע שהייתי בו אתמול

הילית*

New member
רציתי לספר על ארוע שהייתי בו אתמול

אתמול הייתי בארוע ההשקה של קוטג´ שטראוס החדש. אז לכל השואלים- קודם כל זה קוטג´ מאוד מאוד טעים...עם גרגירים שלמים כאלו ממש יאמי יאמי.... (פרסומת סמויה). הארוע היה בגן השקמים. מקום מקסים לכל הדעות. הארוע כלל הרבה מוסיקה, אוכל טוב (לא רק קוטג´), מצגת, הצגת סרט הפרסומת של המוצר והרבה הרבה מצב רוח טוב של כולם. היכונו למלחמה שטראוס מול תנובה !
 

חנץ

New member
קיבלתי כזה היום על הדלת עם העיתון

אני מחכה שהוא יתקרר ואז אטעם אותו. חן מפורום חתונות
 

אתי@

New member
הילית, מה את אומרת על שיטת הפרסום

שבה הם בחרו לפרסם את הקוטג´ החדש? את לא חושבת שזה קצת לא מתאים לימים טרופים כאלה - לחלק לאנשים דגימות מזון על דלתות הבתים?
 

הילית*

New member
הם יחלקו עוד השבוע מליון יחידות

קוטג´ לבתים. כן, שמעתי את הביקורת על שיטת השיווק הזאת. בעולם של פרסום אגרסיבי (ראו את יופלה) חברות המזון ובכלל צריכות למצוא דרכים קריאטיביות כדי לגרות את הצרכנים שלהם להתנסות. תראו מה עשתה תנובה עם יופלה, איזו הצלחה שיווקית והכל בגלל הרבה אומץ ותעוזה לעשות משהו שאף אחד לא מצפה. אז אם קוטג´ תנובה הוא הקוטג´ עם הבית שטראוס מביאה לצרכנים את הקוטג´ עד הבית.... אני מאוד מקווה שהם יצליחו כי יש להם מוצר באמת טוב !
 

אתי@

New member
../images/Emo12.gif מה יופלה עשו?

(חוץ מפרסומת משגעת עם דראג קווינס?)
 

רחלילי

New member
מה שיופלה עשו:

בכניסה לאיקאה יום שישי שמשי בצהריים כל עמישראל שם הם הביאו את הכושיות מהפרסומת ושמו מוזיקה בפול וליוום והאלו רקדו וחילקו את הטעמים שלהם. וגם שם הטעמים הדיאטים שהם חילקו היו ממש דוחים ל0ד.עת.י .כלומר לדעתי פרסום מאסיבי לא עושה טוב למוצר אם זה לא מוצר טוב. זה אולי רק מגביר מודעות וזהו
 

יעלי2

New member
השיטה של יופלה הרבה יותר הגיונית../images/Emo3.gif

וגם אני קבלתי מנציג מכירות שלהם באיקאה יופלה. הרבה יותר הגיוני בימים אלה לקחת דגימת יוגורט מיד של נציג מכירות מעל הדלת (עם כל הכבוד). נכון שהם רצו שיווצר ה VIBE והרחש סביב זה, אבל אני לא הייתי נוגעת בזה עם מקל(לעומת שיטת השיווק הלא פחות אדרסבית של יופלה).
 

הילית*

New member
הרבה מאוד

אריזות אדומות במקרר שהיה תמיד בצבעים של מוצרי חלב- לבן, תכלת. חלוקת המוצר בערים הגדולים ממש לתוך בתי קפה פרסומות עם לשון חצופה עם הרבה אומץ השתלטות אגרסיבית על המקררים והרבה הודות לצבע האדום השקעות כספיות רבות קריאה לכל מוצר בשם אחר (תות שובב וכד´) ועוד ועוד....
 

Hadar p

New member
כן אבל הפרסום של יופלה הצליח ואנשים

בהחלט נראו באטרף מסוים! אפילו אני (שלא אוכלת מוצרי חלב ) חשבתי לטעום... ואני חושבת שפרסום נכון ואגרסיבי כן מושך את הצרכן!- עובדה! אולי לשלוח עד הבית זה קצת מוגזן בימים טרופים אלו...אבל יכול להיות שזה יעניין צרכנים!
 

ג טלי

New member
אנחנו התחתנו בגן השיקמים!!

ואתמול עברנו שם במקרה ונורא קינאנו ב"זוג" שהזמין כ"כ הרבה אנשים לחתונה שלו...היו שם מלא אוטובוסים ואפילו התחלנו לנסות לחשב את מס´ האנשים. קטעים...
 

הילית*

New member
כן, היו שם כ- 1000 איש !!!!

ובאמת בקושי היתה חניה. האמת שהארוע נראה כמו חתונה. בכניסה בדקו הזמנות והתנשקנו והתחבקנו עם מנהלי המוצרים וביציאה קיבלנו מתנה (נחשו מה ?) והיו בלונים תלויים על המכוניות... דרך אגב סיגל, האם קיבלת קוטג´ לפתח ביתך ? (חילקו ברחוב שלך !)
 

סיגל2

New member
כן, היום בבוקר מצאתי קופסה כחולה

ונחמדה על ידית דלת ביתי. כבר חשבתי שאנחנו מקופחים, אך מסתבר שלא
. בכל אופן היות ואני לא אוהבת את הקוטג´ של תנובה קרוב לודאי שגם לא ילך עם הקוטג´ של שטראוס אבל נראה מי יודע, יכולות להיות הפתעות.
 

הילית*

New member
שיהיה בתאבון ! לנו יש 4 במקרר

בבית וכל פעם שבעלולי שואל אם יש מה לאכול בבית הזה אני אומרת "כן, קוטג´"
 

dorlim

New member
הילית - שאלה מקצועית לי...

מה פתאום מוציאים קוטג´ בחורף ???? הרי מוצרי גבינה ויוגורט למינהם הם מוצרים של קייץ...
 

הילית*

New member
אבל אוכלים את המוצר כל השנה

לא מוציאים מוצר רק בעונה בה הוא פורח. חוץ מזה שעומלים על מלאכת ההחדרה של המוצר כבר שנתיים ובאינטנסיביות רבה בחודשים האחרונים כך שלא נראה לי שקבעו מראש שההחדרה תהיה בדצמבר 02
 
למעלה