עובדה. יש תוספות שירות נכבדות בעשור האחרון.
אבל זה קודם כל נובע מהרחבת שעות הפעילות. ובהחלט השירות מ-20:00 ואילך השתפר משמעותית. אם זה דרך הארכת שעות פעילות להמון קווים, ותגבור משמעותי של קווים מרכזיים שבשעות הערב המאוחרות פעלו כל חצי שעה.
מצד שני, חלה ירידה בתדירות של הרבה קווים בשעות השיא. למשל 567 פעל בשעות השיא של אחר הצהריים כל 8 דקות, היום זה כל 12 דקות. ונראה שיש העדפה במקום לתגבר קו חזק, להעדיף לפתוח קווים חדשים. למשל 62 בגבעתיים כדי להקל על 63. או 193 ו-277 כדי להקל על 274. מצד שני, מקבלים הרבה קווים עם תדירות בינונית במקום מעט קווים עם תדירות גבוהה. וגם כי אי אפשר להפעיל קווים עורקיים בתדירות של כל 5 דקות כי בפועל התדירות תהייה כל 15 דקות ו-3 אוטובוסים מגיעים ביחד.
אבל זה קודם כל נובע מהרחבת שעות הפעילות. ובהחלט השירות מ-20:00 ואילך השתפר משמעותית. אם זה דרך הארכת שעות פעילות להמון קווים, ותגבור משמעותי של קווים מרכזיים שבשעות הערב המאוחרות פעלו כל חצי שעה.
מצד שני, חלה ירידה בתדירות של הרבה קווים בשעות השיא. למשל 567 פעל בשעות השיא של אחר הצהריים כל 8 דקות, היום זה כל 12 דקות. ונראה שיש העדפה במקום לתגבר קו חזק, להעדיף לפתוח קווים חדשים. למשל 62 בגבעתיים כדי להקל על 63. או 193 ו-277 כדי להקל על 274. מצד שני, מקבלים הרבה קווים עם תדירות בינונית במקום מעט קווים עם תדירות גבוהה. וגם כי אי אפשר להפעיל קווים עורקיים בתדירות של כל 5 דקות כי בפועל התדירות תהייה כל 15 דקות ו-3 אוטובוסים מגיעים ביחד.