רק דיברנו וכבר שינוי, האומנם?

רק דיברנו וכבר שינוי, האומנם?

ידיעה שהגיע מאתר העירייה ממש היום אזורים רבים ברחבי העיר- בעיקר, בקירבת מוסדות ציבור ו/או מקומות בילוי או בניינים ישנים שניבנו ללא תקני חניה בכלל או נאותים- סובלים ממצוקת חניה של ממש הפוגעת באיכות חיי התושבים. העלייה ברמת החיים המודרניים, קצב גידול האוכלוסיה והגידול ברמת המינוע ובכמות כלי הרכב במדינה רק החריפו את הבעיה. בשל מצוקת החניה במרכז העיר, בצירי התנועה הראשיים וברחובות סמוכים, הפעילה העירייה הסדרי חניה בתשלום במגרשי חניה עירוניים ברחבי העיר והנהיגה וסימנה אזורי חניה מוסדרים לתושבי המקום. פעולות אלה לא הביאו להקלה משמעותית ומצוקת החניה הפוקדת מתחמי מגורים רבים בעיר נותרה בעינה. לא עוד. השבוע אישרה ועדת הכספים של העירייה תקציב מיוחד של 3 מליון ₪ לביצוע שלב א' של פרויקט להרחבת מצבת החניות ברחבי העיר, אשר נועד להכשיר ולהוסיף מאות מקומות חניה במתחמי מגורים שונים בעיר, על חשבון שטחים ציבוריים או רצועות גינון בלתי מנוצלות או מדרכות רחבות למדי או בדרך של שינוי בהסדרי התנועה. בימים אלה ממש הסתיים שלב התכנון העקרוני (הכולל פיתוח סביבתי) של האזור הראשון, שגבולותיו: רחובות העמק/תל-חי/הרצל/הטייסים בצד דרום, ורחובות העמק/תל חי/הרצל/הכרמל בצד צפון. מיתחם זה כולל, בין היתר, את הרחובות הבאים: חטיבת הראל, התפוז, הארזים, אברהם קרן, הגלבוע, סמטת האתרוג ועוד. בנוסף, ניתן מענה מיוחד למפגעי התחבורה והחניה ברחוב הגליל (קטע הרדוף- סמטת הדקל)ובסמיכות לקופ"ח ליכטנשטיין. עו"ד אוחיון יעקב, סגן ראש העיר והאחראי על הפרויקט: "מדובר בתכנית רב שנתית אשר תבוצע בשלבים ובהתאם לסדרי עדיפויות ברורים, הכל מתוך מטרה להקל על מצוקת החניה ולשפר בכך את השירות ואיכות חיי התושבים".
 
הגיע הזמן...

מיום ליום נהיה פה כמו בתל אביב זה מגיע בדיוק בזמן , כבר מתחיל להימאס לי לשלם אלף ש"ח בחודש על דוחות חניה.. אני עצלן מדי לחפש חניה.. אני תמיד חונה איפה שבא לי
אז כל הכבוד להם.
 

badboy3919

New member
כל הכבוד להם,סוף סוף משהו פרקטי..

ולא השקעה במשהו חסר תועלת...
 
../images/Emo88.gif 3 מיליון שקלים לחניות חדשות.

ועדת הכספים אישרה את התקציב לשלב א' בפרוייקט, במסגרתו יוכשרו מאות מקומות חניה במתחמי מגורים, שטחים ציבוריים, רצועות גינון בלתי מנוצלות ומדרכות רחבות או תוך שינוי בהסדרי עבודה בעיר. זוהי ההתחלה של כתבה ב"קול הכפר" שהגיע אלי היום. הגיע באמת הזמן, שאחרי הרבה שנים של מצוקות חנייה רציניות מאוד (כמה פעמים החניה בקניון מלאה?), תפתר סוף-סוף הבעיה הזו. לדעתי, פתיחת החניון שמתחת לרחבה לרווחת תושבי הקניון, בחינם, היא צעד מבורך, אך בימי הקייץ החמים, גם החניון הזה מתמלא.
 
למעלה