אוריאל מעוז
New member
רק היום ארפה מהכעס
עז א-דין שהיל מוחמד אל מצרי בן עשרים ושתיים התאבד במסעדת סבארו בירושלים ועלה השמימה אל שבעים הבתולות המחכות לו בגן העדן. יחד עימו לקח חמש עשרה נשמות טהורות וזכות, גם את אחותי תהילה. כל כך הרבה שנאה הניאה אותו, שנאה עזה שסנוורה את נשמתו. כל ה"שבעה" עשיתי מדיטצית כעס. ישבתי ועצמתי את עיניי ואמרתי את שמו דימיינתי את תמונתו (שראיתי בעיתון). נשמתי נשימות עמוקות שאספו את כל הכעס שבי. בנשיפה שלחתי אליו תוך כדי דימיון את כל רעל הכעס שלי. דימיינתי אותו מסתובב משופד על עמוד שווארמה גדול, קילפתי את עורו בעודו חי והשלכתי אותו לים המלח, דימיינתי שבעים בתולות שבאות אליו ומתחלפות בשדים המתעללים בו. אך חזרתי וקראתי את עיקרון הרייקי: רק היום ארפה מהכעס. ובמסכת אבות פרק ב´ משנה י´ : ואל תהי נוח לכעוס. קהלת פרק ז´ פסוק ט´ : אל תבהל ברוחך לכעוס, כי כעס בחיק כסילים ינוח. מסכת נדרים כ"ב: כל הכועס, כל מיני פורענויות של גהינום שולטין בו... ועוד: כל הכועס אין שכינה חשובה כנגדו ומשכח תלמודו ומוסיף טיפשות וידוע כי עוונותיו מרובים מזכויותיו. משלי פרק כט´ פסוק כב´: ובעל חימה - רב פשע. מסכת שבת ק"ה: המקרע את בגדיו והמפזר מעותיו והמשבר כלים בחמתו יהא בעיניך כעובד עבודה זרה. מסכת פסחים ס"ו: כל הכועס, אם חכם הוא חכמתו מסתלקת ממנו. ובזוהר הקדוש פרשת תצווה סעיף נ"ה: כל הכועס מחליף את נשמתו הקדושה בסיטרא אחרא (בכוח האחר כלומר השטן). אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות! (רבי נחמן) היום אני חושב אחרת. חזרתי ל"רק היום ארפא מהכעס" היום אני יודע שנשמתו התחברה לאור והוא מבין את גודל טעותו ומחשבתו המעוותת. אפילו פרעה נאמר עליו שלפני שטבע בים סוף אמר : מי כמוכה באלים יהוה מי כמוכה נאדר בקודש נורא תהילות עושה פלא. (גם כאן תהילה מופיעה בפסוק). לכן מהיום אשנן משפט זה: הריני מוחל וסולח לעז א-דין שהיל אל מצרי על שהכעיס והכאיב ופגע בי ובאנשים חפים מפשע. אלוהים רחם על נשמתו ונשמת האחרים שכמותו. אלוהים דיין האמת תן לי את האומץ והכוח לראות את האמת. אור וטוב אוריאל מעוז מנהל פורום רייקי
עז א-דין שהיל מוחמד אל מצרי בן עשרים ושתיים התאבד במסעדת סבארו בירושלים ועלה השמימה אל שבעים הבתולות המחכות לו בגן העדן. יחד עימו לקח חמש עשרה נשמות טהורות וזכות, גם את אחותי תהילה. כל כך הרבה שנאה הניאה אותו, שנאה עזה שסנוורה את נשמתו. כל ה"שבעה" עשיתי מדיטצית כעס. ישבתי ועצמתי את עיניי ואמרתי את שמו דימיינתי את תמונתו (שראיתי בעיתון). נשמתי נשימות עמוקות שאספו את כל הכעס שבי. בנשיפה שלחתי אליו תוך כדי דימיון את כל רעל הכעס שלי. דימיינתי אותו מסתובב משופד על עמוד שווארמה גדול, קילפתי את עורו בעודו חי והשלכתי אותו לים המלח, דימיינתי שבעים בתולות שבאות אליו ומתחלפות בשדים המתעללים בו. אך חזרתי וקראתי את עיקרון הרייקי: רק היום ארפה מהכעס. ובמסכת אבות פרק ב´ משנה י´ : ואל תהי נוח לכעוס. קהלת פרק ז´ פסוק ט´ : אל תבהל ברוחך לכעוס, כי כעס בחיק כסילים ינוח. מסכת נדרים כ"ב: כל הכועס, כל מיני פורענויות של גהינום שולטין בו... ועוד: כל הכועס אין שכינה חשובה כנגדו ומשכח תלמודו ומוסיף טיפשות וידוע כי עוונותיו מרובים מזכויותיו. משלי פרק כט´ פסוק כב´: ובעל חימה - רב פשע. מסכת שבת ק"ה: המקרע את בגדיו והמפזר מעותיו והמשבר כלים בחמתו יהא בעיניך כעובד עבודה זרה. מסכת פסחים ס"ו: כל הכועס, אם חכם הוא חכמתו מסתלקת ממנו. ובזוהר הקדוש פרשת תצווה סעיף נ"ה: כל הכועס מחליף את נשמתו הקדושה בסיטרא אחרא (בכוח האחר כלומר השטן). אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות! (רבי נחמן) היום אני חושב אחרת. חזרתי ל"רק היום ארפא מהכעס" היום אני יודע שנשמתו התחברה לאור והוא מבין את גודל טעותו ומחשבתו המעוותת. אפילו פרעה נאמר עליו שלפני שטבע בים סוף אמר : מי כמוכה באלים יהוה מי כמוכה נאדר בקודש נורא תהילות עושה פלא. (גם כאן תהילה מופיעה בפסוק). לכן מהיום אשנן משפט זה: הריני מוחל וסולח לעז א-דין שהיל אל מצרי על שהכעיס והכאיב ופגע בי ובאנשים חפים מפשע. אלוהים רחם על נשמתו ונשמת האחרים שכמותו. אלוהים דיין האמת תן לי את האומץ והכוח לראות את האמת. אור וטוב אוריאל מעוז מנהל פורום רייקי