רק כדי שאני אדע -

brotos

New member
הצעה לי לשיר: אטום, הארט, מאת'ר.

אם יהיו מספיק כלים, כמובן. אני יכול לעשות קולות...
 

edlessme

New member
למישהוא יש חצוצרה?

אני לא חושב שאטום הרט מאת'ר זה כל כך אפשרי... את high hopes יהיה יותר קל (אפשר לסמפל את הצלילים של הפעמונים)
 
אני הייתי קצת חוששת מלכסות את

High Hopes, בגלל היותו שיר כל כך אישי עבור גילמור (ששר אותו). בעצם, זה נכון למספר לא-מועט משירי הלהקה.
 

נימרודל

New member
בררר...

וויש יו? אממ... אבל בעצם, אני לא יודעת עד כמה התופים שם באים לידי ביטוי. (למרות שבינתיים אין לנו תופים...) לא יודעת... סאן טרופז? משהו קליל ונחמד... אבל, בעצם מה עם הבאס שם... אררררג!!!
 

weird dust

New member
מעט פעמים שומעים את הבאס

הבאס הוא כלי ליווי כמו התופים רק שלא מרגישים בו לרוב אבל אם הוא חסר הרבה ירגישו שחסר משהו במספר שירים יש קטעי באס יותר בולטים (MONEY לדוגמא)
 
נראה לי ../images/Emo8.gif

שאחרי הודעה כזו אתה צריך להזהר בפינות... הבסיסטים יחכו לך שם.
 

itaikuskus

New member
אם אתה אחד מהם ומדבר ככה

אתה בטח בכלל לא משהו אני אומר ללכת על משהו שמח וקליל... see emily play או משהו ופינוקיו..אני מופתע שעוד לא פניתם אלי...
 

itaikuskus

New member
מצטער אם הייתי בוטה

אבל בסיסט לא יכול להיות בסיסט טוב אם הוא בא בגישה שהבס הוא הכלי השולי בלהקה...בעקרון להקה טובה צריכה מתופף טוב ובסיסט טוב..הם בעצם מחזיקים את כל העסק,נותנים ושומרים על הקצב.. בלהקות באמת טובות (וגם במספר לא מבוטל של שירי פלויד) אפשר בהחלט לשמוע את התרומה שהבס נותן... זהו מצטער אם עברתי פה על איזה סעיף לא הייתה כוונה תחילה לפגוע..
 
אני מסכימה אתך לחלוטין לגבי

מקומו של הבסיסט בלהקה. בעצם, חשבתי לכתוב דברים כנ"ל בעצמי. אבל אין צורך להגיד למישהו שהוא "לא משהו", על סמך משפט שנכתב בעלמא בפורום, נכון? ולענייני בסיסטים: די לשמוע את ג'ון אנטוויסל מה"מי" או פיטר הוק מג'וי דיוויז'ן או אפילו פול מקרטני בביטלס, כדי לדעת שבסיסט טוב הופך את חטיבת הקצב בלהקה למשהו אחר - ובכך מעלה את הלהקה רף אחד מעלה. למעשה, חשיבותם של בסיסטים רק גדלה עם השנים (פיטר הוק אחראי לזה, במידה לא מועטה), ככל שהחלוקה בין גיטרה "מובילה" לגיטרת "קצב" התמוססה, ולמעשה כל הכלים בלהקות רוק ממוצעות כיום מתפקדים כחטיבת קצב.
 

Miss CB

New member
למה?

הוא לא אמר משהו נגד באס, הוא ציין כעובדה שהבאס הוא כלי עם פחות נוכחות. זה די נכון למען האמת: שומעים את זה, פשוט רוב האנשים (או לפחות חלק גדול) לא יודעים שאת זה הם שומעים. הוא נותן מין בסיס הרמוני יחד עם התופים, ככה שאם לא מדובר באיזה קו בס יוצא דופן אלא משהו בסיסי כזה של פומ פומ פווומ וכו' אתה לא ממש תשים לב אליו - אבל אם תשמע פתאום שיר בלי בס, בטח תרגיש פתאום שמשהו חסר, לא מאוזן.
 

weird dust

New member
תיאור מצויין למצב

אני אוהב לנגן בגיטרה שלי ואוהב את הצליל שלה והכלי הוא חלק חשוב מלהקה אבל הוא כלי ליווי ברוב שירי הרוק בג'אז יש באס חזק יותר ושם בדרך כלל תמיד שמים לב שיש באס יש להקות עם בסיס בעל נוחכחות גדולה יותר כמו THE WHO רד הוט צ'ילי פפרס ועוד מספר להקות טובות
 

OzzzzzY

New member
אמממ...

נראה לי שיהיה הכי טוב אם תנגנו את Brain Damage... הוא לא כ"כ קשה...אני לא חושב שיש שם דברים שיכולים לסבך אתכם...
 

N a V e

New member
אני מנגן סינטיסייזר/פסנתר/גיטרה

דברו אליי. מה אתם רוצים להקליט? ד"א בסינטי אני יכול להכניס גם חצוצרות/סקסופונים למרות שהם לא ברמת הצליל המקורית. ועוד בעיה,יכולות ההקלטה שלי מאוד מוגבלות כי אין לי שום תוכנות עכשיו אז צפו לרעשי רקע רבים.
 

OzzzzzY

New member
בחור מוכשר אתה...

יודע לנגן על הרבה דברים , אבל דבר פשוט כמו לשרשר אתה לא יודע וחבל... תהנה
 
למעלה