רק לא וינלייף!

שרון144

New member
רק לא וינלייף!

אני חברה בתוכנית וינלייף כבר כמעט שנה, התוכנית לא עובדת ומאד ממרמרת. המון נטשו אחרי החודשיים האינטנסיביים כי בעצם אין שום יחס אישי שאחרי וכל רעיון הקבוצה מתפרק. המון הבינו כמוני שבעצם אין שום הצדקה למחיר כשמה שאתה מקבל זה בעיקר צעידה על דיונה. עדיף מדריך פרטי.
 

l i r a n 2 0

New member
אהלן../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo20.gif

אני חושבת שבסופו של דבר הכל עניין של התמדה ורצון עז מאוד להגיע למטרה. וינלייף, כמו כל תוכנית הרזייה אחרת משמשת את המסגרת, את המחוייבות להגיע, להישקל ולהתאמן כי שילמנו כסף. אבל אי אפשר להצביע על תוכנית מסויימת ולהכתיר אותה כשיטה הטובה ביותר להרזייה. לכל אחד מתאים משהו שונה וכל אחד מתחבר למקום או קבוצה שונה המספקת מסגרת ובעיקר תמיכה. אם לא מצאת את אלו בוינלייף אני מציעה לך להירשם לקבוצת תמיכה אחרת, באמת שלא חסר- יש קבוצות עם דיאטניות בבתי חולים בתשלום ממש סמלי. ובינינו- הכוונה והדרכה הם לא ממש מילות המפתח כי כולנו כבר יודעים שבורקס,פיצה וכו' משמינים. אנחנו ה"שמנים" יודעים מה צריך לעשות כדי לרזות. פשוט צריך להתחיל ולעשות. יכול להיות שגם התוכנית/מסגרת הבאה שתחליטי להירשם אליה לא בהכרח תספק את צרכייך או שלא תתחברי אבל אל ייאוש את בסופו של דבר תמצאי את מקומך. ב ה צ ל ח ה ! ! ! לירן
 

fishman2

New member
מכתב לשרון!

כהקדמה אומר שהדברים נכתבים באהבה, ועם המון הזדהות וסימפטיה. ווינלייף לא עזרה לך, וכשקוראים בין השורות ברור מדוע. את יכולה להאשים את הקבוצה, את המדריכים, את הדיאטניות ומי לא. אם תהיה כנה עם עצמך , היחידה שאשמה במצבך זו את. רק את. שילמת כל כך הרבה כסף, לא חבל? לא חבל לשלם כל כך הרבה, כשמראש המצב המנטלי שאת נמצאת בו לא מאפשר לך להצליח. לחולל שינוי אמיתי. שרון, קבלי ניוזפלאש: כל השמנים ,בכל התוכניות ,נוטשים. זה מה ששמנים עושים. בגלל זה הם שמנים. הם בכיינים, ציניים, סרקסטיים, מאשימים את כל העולם ואשתו במצבם, והם אלופי העולם בתירוצים. כואב לי, קשה לי, אין לי זמן, אני לא מסוגל, אין לי תמיכה בבית ,אוכלים אצלי בעבודה,חבריי לבית הספר היסודי התעללו בי וכו'. יש הרבה שמנמנים (ביניהם את) שחושבים שכאשר הם משלמים 14.000 שקל, הם קונים לעצמם הצלחה. מה שהם קנו לעצמם זה שכנוע עצמי שהפעם, הם עושים את הכל. כי הרי הם שילמו כל כך הרבה. וכשהם נכשלים, הם מחפשים הצדקות משמנים נוספים ("המון הבינו כמוני") כמה הם צודקים.ושמנים נורא אוהבים להצדיק זה את זה, כי זה נורא מנחם. לא אדבר ספציפית על התוכנית כי היא ממש לא הנושא. אומר רק כי בין שלל הפלוסים האדירים שהתוכנית מציעה, יש בצדה מינוסים. אין תוכנית מושלמת. אם את מחפשת כזאת, אז צר לי לאכזב אותך , היא פשוט לא קיימת. לכן, חסכי את עוגמת הנפש והכסף לפני שאת לוקחת מדריך פרטי. אני לא נביא אבל אני יודע שגם זה לא יעזור לך. מכיוון שחסר לך הדבר הקריטי ביותר- לקיחת אחריות על עצמך ועל מצבך. אף אחד לא יכול לתת לך את זה מלבדך.לא משנה כמה כסף תשלמי. זה תהליך. יכול להיות שזה ייקח לך עוד שנים. להיגעל מעצמך, להתבייש, להרגיש רע, להוריד את הביטחון העצמי עוד כמה קומות. יש אנשים שגם שנים רבות לא עושות את העבודה והם פשוט נשארים ככה. אומללים (גם זה בא אצלם עם שכנוע עצמי "אני שמן אבל לפחות אני שמח" - כן בטח...). אני מקווה שזה לא יקרה לך. תאמיני שלך מגיע יותר טוב. קחי לעצמך פסק זמן, תסתכלי עמוק פנימה. שתרגישי שהגיע הזמן ויש לך את כוחות הנפש לקחת אחריות, צאי לדרך. את תצליח בכל מסגרת שבה תבחרי. בהצלחה! מישהו שהוריד 40 ק"ג. בווינלייף.שומר על זה שנתיים, למרות הקשיים.
 
לפישמן שלום רב

קודם כל הידד על הדרך שעשית עד היום! ממכתבך ניכרים הקשיים אך איתם גם הנחישות הגדולה והתובנות שאליהן הגעת אותי שכנעת!!! אני קוראת את מה שאתה כותב וביד אחת מחזיקה ביסקייוט עם שוקולד. אני אומנם לא שמנה אבל יושבים עליי איזה 3 קילו שאני ממש לא מצליחה להיפרד מהם או הם ממני. אולי אנחנו קשורים יותר מידי? בכל מקרה לך מגיע כל הכבוד וגם לזו שכתבה לפניך איך קוראים לה? לירן? בכלל נראה לי שאתם מתאימים חשבתם על איזו היכרות? בינתיים עזבתי את הביסקוויט - כבר אין חשק... ולכל השאר שיהיה בהצלחה. להיראות ולהרגיש טוב זה חשוב מאוד אבל צריך לעשות את זה ממקום של אהבה עצמית ולא הענשה. רק כך זהמצליח :)
 

l i r a n 2 0

New member
שלום ../images/Emo70.gif../images/Emo39.gif

קוראים לך ג י ת י ת ? ? ? -איזה שם מוזררר... מסכימה עם השורה האחרונה שכתבת, אך אני חושבת שלפעמים בנאדם צריך(לדברי פישמן) להיגעל מעצמו עד כדי כך רק כדי שזה יביא אותו למצב של שינוי. חשוב לעשות כל דבר מתוך אהבה עצמית אבל בואי נהיה כנים - איך אפשר לאהוב את המראה שלך כשאתה 140 ק"ג ? ? ? אני מאמינה שכל אדם יכול להביא את עצמו למקום הזה של ההחלטה על שינוי-גם השמן שבשמנים- אומנם צריך ה מ ו ן מוטיבציה-אחרי הכל לא מדובר פה ב-3 קילוגרמים בודדים שיושבים עלייך, לאדם שמן קשה כי זה תהליך שלא לוקח שובע וגם לא חודשיים ואולי גם יותר מחצי שנה-אם עושים את התהליך בצורה נכונה. באשר אלייך ול-3 ק"ג שמציקים לך, אני בטוחה שעם הזמן הם פשוט ייעלמו,ינשרו מעצמם, אתם הרזים, אין לכם את הראש שלנו השמנים,לך מספיקה עוגייה אחת ודי -לא חבילה שלמה, את בטח גם תמיד משאירה אוכל בצלחת-אנחנו מסיימים עד הפירור האחרון. אז כמו שעלית את גם תרדי ובלי יותר מדיי מאמץ או חשיבה, אני מאמינה שאת יודעת לאזן את עצמך, יש לך "התנהגות אכילה" שונה משלנו - בקיצור הכל יהיה בסדר את יכולה להירגע... תודה רבה על השידוך אומנם נראה שפישמן עבר תהליך דומה לשלי אך לי יש אהבה אחרת, כבר יותר משנה, והיא רק מתעצמת מיום ליום. נראה שזה הולך לכיוון רציני למרות כל החששות שבדרך... שיהיה יום טוב
לירן
 
למעלה