רק להיום - אנונימיות ורצון עצמי

רק להיום - אנונימיות ורצון עצמי../images/Emo42.gif

אנונימיות והרצון העצמי "הרצון לזכות ברווח אישי... שגרם לנו נזק כה רב בעבר, עוזב אותנו אם אנו נשארים נאמנים לעקרון האנונימיות."
פירוש המילה "אנונימיות" הוא ללא-שם. אבל באנונימיות של תוכנית האנ-איי מקופל עקרון מקיף הרבה יותר: העיקרון של חוסר-האנוכיות. כשאנו מודים שאנו חסרי-אונים מול חיינו, אנו עושים את הצעד הראשון שלנו מהרצון-העצמי לעבר חוסר-האנוכיות. כשאנו לא מנסים לנהל את חיינו לפי הרצון-העצמי שלנו, אנו מוצאים את הכוח וההדרכה שכה חסרים לנו בחיינו. עקרון חוסר-האנוכיות עוזר לנו לחיות טוב יותר, לא רק להרגיש טוב יותר. אנו כבר לא חושבים איך לנהל את העולם. אנו מפסיקים לנסות לכפות את הרצון שלנו על כל אחד ועל כל דבר סביבנו. וכשאנו נוטשים את האימרה שלנו ש"אנו יודעים הכל", אנו מתחילים להתייחס בכבוד לניסיון של אנשים אחרים, ורואים בהם אנשים בעלי ערך. האינטרסים של האחרים נעשים חשובים כמו אלה שלנו; אנו מתחילים לחשוב מה טוב לקבוצה, ולא מה טוב לנו. אנו מתחילים לחיות חיים שהם גדולים יותר מאתנו, שהם יותר מרק מה שאנחנו, שמנו, עצמנו - אנו מתחילים לחיות את העיקרון של האנונימיות.
רק להיום: אלוהים, אנא עזור לי להשתחרר מהרצון-העצמי. עזור לי להבין את העיקרון של האנונימיות; עזור לי לחיות בלי אנוכיות. ברוח אלוהים אוהב.
 
מלאכית... מה עם קישור?../images/Emo105.gif

תביאי קישור שנוכל לקפוץ גם לחדר הזה בכל גלישה... ונכניס אותו גם לקישורים, שיהיה לכולנו נוח ונעים.
גם לך, ו
 

צונו123

New member
../images/Emo24.gifהנה הקישור שמי נעמה ואני מכורה !

הפורום למשפחות מכורים ! ברוכות הבאות!
 
למעלה