שמלת תחרה1
Well-known member
הוא סיפר כי הוא הילדים של חברים שלו שלא לומדים בבתי ספר השייכים לחינוך הדתי, ילדים בני 16 – והם לא יודעים מי זה אברהם, יצחק ויעקב: "זה עצוב כל כך", דיבר בכאב.
ווואווו ............ זה ממש אסון שמישהו אינו יודע מי הם אברהם, יצחק ויעקוב.הוא סיפר כי הוא הילדים של חברים שלו שלא לומדים בבתי ספר השייכים לחינוך הדתי, ילדים בני 16 – והם לא יודעים מי זה אברהם, יצחק ויעקב: "זה עצוב כל כך", דיבר בכאב.
אם נרצה להצדיק את נוכחותנו כאן על האדמה הזאת כדאי שנדע מה המקור שלנו וכיצד הגענו אליה. זה מעבר לכך שילדי כל עם אמורים ללמוד את מקורות עמם, השתלשלותו וכו' גם כ'ידע כללי'.ווואווו ............ זה ממש אסון שמישהו אינו יודע מי הם אברהם, יצחק ויעקוב.
כיצד ניתן להסתדר בחיים ללא המידע הזה??!!
אז פשוט שילמדו מי זה גוגל והכל יסתדר!![]()
מענייןאם נרצה להצדיק את נוכחותנו כאן על האדמה הזאת כדאי שנדע מה המקור שלנו וכיצד הגענו אליה. זה מעבר לכך שילדי כל עם אמורים ללמוד את מקורות עמם, השתלשלותו וכו' גם כ'ידע כללי'.
לא טענתי שהם מיותרים, אלא שבדרך כלל אינם חיוניים ו/או שזכות ההורה לקבוע מה ילדו ילמד צריכה להישמר. אכן זו דעתי. אשרייך שקראת וזכרת זאת.מענייןקראתי תגובות שלך בהקשר של לימודי ליבה וטענת שהם מיותרים וכל דבר ניתן ללמוד כשצריכים, אולם פרט זה של לדעת מי זה אברהם אבינו הוא ידע כללי חשוב בעיניך.
איני צריך להצדיק את נוכחותי כאן על האדמה הזאת, מספיק שהוצאה לי תעודת לידה,אם נרצה להצדיק את נוכחותנו כאן על האדמה הזאת כדאי שנדע מה המקור שלנו וכיצד הגענו אליה. זה מעבר לכך שילדי כל עם אמורים ללמוד את מקורות עמם, השתלשלותו וכו' גם כ'ידע כללי'.
אלא שהדברים כוונו לרמה הלאומית, לא לזו האישית.איני צריך להצדיק את נוכחותי כאן על האדמה הזאת, מספיק שהוצאה לי תעודת לידה,
אומנם פלסטינית, ובהמשך קיבלתי תעודת זהות!!
נוטה להאמין למלין.א. הגזים הגזמה פרועה. אפילו היום, כשלומדים פחות תנ"ך ובכלל לא תלמוד, יש לימודי תנ"ך לאורך שנים החל מכיתה ב' ועד לתיכון.
ב. עדיין, לדעתי יש מקום להרחיב לימודים בענייני מורשת העם היהודי. אני חילונית גמורה, אך מקורות העם שלי מגיעים מהיהדות וחשוב לי להכיר אותם, ושגם ילדי ונכדי יכירו.
אותה תשובה בנושא ללמודים תורה ללא לימודי ליבה. שיחפשו בגוללווואווו ............ זה ממש אסון שמישהו אינו יודע מי הם אברהם, יצחק ויעקוב.
כיצד ניתן להסתדר בחיים ללא המידע הזה??!!
אז פשוט שילמדו מי זה גוגל והכל יסתדר!![]()
נכון!!נוטה להאמין למלין.
אותה תשובה בנושא ללמודים תורה ללא לימודי ליבה. שיחפשו בגולל
זה כמובן שקר מטומטםהוא סיפר כי הוא הילדים של חברים שלו שלא לומדים בבתי ספר השייכים לחינוך הדתי, ילדים בני 16 – והם לא יודעים מי זה אברהם, יצחק ויעקב: "זה עצוב כל כך", דיבר בכאב.
זה כמובן שקר מטומטם
ילדים חילונים יודעים די הרבה על יהדות ובטוח מי הם אברהם יצחק ויעקב.
הבעיה ההפוכה
אלו ילדים חרדים שרק יודעים מי זה אברהם יצחק ויעקב,
אבל לא יודעים שום דבר על העולם
ואין להם שום כשורים וידע שיעזרו להם בעולם.
אין להם שום יכולת לעזור לעצמם, למדינה או לעולם.
יצורים בורים ועמי ארצות.
א. הגזים הגזמה פרועה. אפילו היום, כשלומדים פחות תנ"ך ובכלל לא תלמוד, יש לימודי תנ"ך לאורך שנים החל מכיתה ב' ועד לתיכון.הוא סיפר כי הוא הילדים של חברים שלו שלא לומדים בבתי ספר השייכים לחינוך הדתי, ילדים בני 16 – והם לא יודעים מי זה אברהם, יצחק ויעקב: "זה עצוב כל כך", דיבר בכאב.
אפשר דרך משחק לבחון את ידע הנכדים.א. הגזים הגזמה פרועה. אפילו היום, כשלומדים פחות תנ"ך ובכלל לא תלמוד, יש לימודי תנ"ך לאורך שנים החל מכיתה ב' ועד לתיכון.
ב. עדיין, לדעתי יש מקום להרחיב לימודים בענייני מורשת העם היהודי. אני חילונית גמורה, אך מקורות העם שלי מגיעים מהיהדות וחשוב לי להכיר אותם, ושגם ילדי ונכדי יכירו.
לימודי ליבה בפני עצמם הם רמה נמוכה מאוד.הוא סיפר כי הוא הילדים של חברים שלו שלא לומדים בבתי ספר השייכים לחינוך הדתי, ילדים בני 16 – והם לא יודעים מי זה אברהם, יצחק ויעקב: "זה עצוב כל כך", דיבר בכאב.
לקחו רעיון שלכתחילה יש בו הגיון רב והצליחו להרוס אותו מכל בחינה אפשרית.לימודי ליבה בפני עצמם הם רמה נמוכה מאוד.
רבע מהמתהדרים בליבה הם כמו לפיד: לא למדו כלום ולא זכאים לבגרות בכלל.
חצי מקבלים בגרות ברמה נמוכה
ורק רבע מקבלים חינוך סביר וזכאים לבגרות שתעזור להם בחיים.
במקום להתמקד בסביר ובהגיוני: להעלות את שיעור בעלי הבגרות האיכותית
לפידונים מפגרים מתמקדים בשכפול הטמטום שלהם
ובמקביללקחו רעיון שלכתחילה יש בו הגיון רב והצליחו להרוס אותו מכל בחינה אפשרית.
הרעיון: לקבוע מספר עניינים שכל תלמידי ישראל יחויבו ללמוד אותם, על-מנת שתהיה להם רמה מינימלית של ידע בתחומי חיים חשובים.
הביצוע הראשוני: במקום לקבוע נטו את מה שבאמת חשוב, הלכו על מה שחשוב בעיני הקובעים. מעין 'חינוך מחדש' כדי להוציא שטנץ מקובע מהתלמידים.
הביצוע השניוני: מדבריך עולה שגם את מה שכבר הוחלט עליו, מלמדים ברמה כזאת שספק אם הרבה מתלמידי ישראל יזכו ליהנות מלימודיו.
בנסיבות כאלה, מישהו ברצינות מתפלא על הורה שאומר 'לא מעניינים אותי לימודי הליבה שהמדינה קבעה, אני רוצה שהילד שלי ילמד את מה שאני מוצא לנכון וחשוב'?
כל עניין ההכרה על-ידי המדינה בדברים האלה, בעייתית ומגמתית. זה נכון למשל וסליחה שאני חורג לרגע מהנושא, גם בשאלה מה יוכר כשירות לאומי/אזרחי. משום מה המדינה מתעקשת שלא להכיר בסדרה של פעילויות שרבים במגזר החרדי עוסקים בה לטובת האומה כולה. למה? איש לא יודע. אילו היו מכירים בדברים האלה, המספרים היו כמובן נראים אחרת תוך שניה וחצי. יתכן שיש כאלה שזה פחות נוח להם. כאלה שזקוקים למחלוקת בנושא הגיוס ולא יכולים להרשות לעצמם שהמחלוקת הזאת תיפתר או אף תוקטן.ובמקביל
סמינרים חרדיים לבנות, שכן לומדות ברמה גבוהה אנגלית וחשבון (הליבה האמתית, שמועילה בחיים) לא זוכות להכרה בכלל.
כי המטרה לא הייתה כישורים
אלא דרך נכלוליות ליישר את זרמי הלימוד ולהפוך אותם לזהים לזרם הממלכתי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.