רק פעם בשעה לגוש דן: בתחנת הרכבת קריית גת הנוסעים סובלים מהחום — וחולמים על מקום פנוי

כשלוגי

Active member
הנוסעים שעולים בתחנת הרכבת בקריית גת לכיוון תל אביב כבר יודעים שמושב פנוי זו מציאה של ממש — מצב שלא צפוי להשתנות לפני 2030, אז תיפתח המסילה הרביעית באיילון. כל שטחי התחנה היו נקיים והרציפים מוצלים, אך במקום אין כלל מיזוג

 

Ccyclist

Well-known member
הנוסעים שעולים בתחנת הרכבת בקריית גת לכיוון תל אביב כבר יודעים שמושב פנוי זו מציאה של ממש — מצב שלא צפוי להשתנות לפני 2030, אז תיפתח המסילה הרביעית באיילון. כל שטחי התחנה היו נקיים והרציפים מוצלים, אך במקום אין כלל מיזוג


התדירות הגרועה בדרום מחלישה אותו לעומת אזורים במרחקים דומים בין תל אביב לחיפה.

כבר כתבתי שאת המסע הרכבתי הבינעירוני היחיד שלי הקדשתי לעכו וחיפה, התדירות הנמוכה היתה חלק מהשיקול לנסוע צפונה ולא דרומה.

אני חושב שבטווח המיידי הפתרון הוא להפעיל את הקו לכרמיאל כל שעות היום כדי שיהיו לפחות שתי רכבות בשעה בקו לבאר שבע. יתכן שאפשר להפעיל קו באר-שבע הרצליה כקו דרום-מרכז בשעות שבהן אין הצדקה לחיבור עד כרמיאל.
 
נו די התחלתם אתם לאחרונה להתלונן על כל תחנה הכל טוב? נראה לי שאנונימי הזה זה אותו בן אדם
 

EHP12

Well-known member
נו די התחלתם אתם לאחרונה להתלונן על כל תחנה הכל טוב? נראה לי שאנונימי הזה זה אותו בן אדם
זה סדרת כתבות בדה מרקר. המטרה שלהם זה כמו כל כתבה עיתונאית זה לצרוח דברים מבלי להבין. לכן אני מוצא נחמה בפורום הזה, ובבלוג של ״הרוכב לאוטובוסים״.
 
אם אתה מתלוננים כל כך התלוננו על הרכבות, תתלוננו על זה שאין שילוט נגיש לעיוורים
 
למעלה