ררררררררררררררר (חדשים מהיארד)

ררררררררררררררר (חדשים מהיארד)

מעצבן, הכנתי פינה מעניינת על טיונים חדשים מהיארד (הבטחתי עדכונים בסופ"ש), ופתאום הכל נכבה ונעלם. היש דבר מעצבן מזה??? אז תסלחו לי. רציתי לעשות משהו נחמד ופלאי הטכנולוגיה לא היטיבו עם העניין, עם כל הצעעררר שבדבררר. בכל זאת, כדי לא להשאיר אתכם בידיים ריקות, אפנה אתכם למצעד של רגאיי וייבס (כנסו ללינק ולכו בצד שמאל לCHARTS>HOT'N'FRESH TOP 15). מופיעים שם כמה סינגלים מעניינים מאוד, הדאנסהול שם (סינגלים של ביזי ושל איש הפיל) לא הפילו אותי על הריצפה, לעומת זאת יש שם כמה דברים מאוד מעניינים כמו קאמבקים של ברס האמונד, האיש שאף פעם לא ישעמם לשמוע אותו שר על מה שריקוד אחד יכול לעשות, בקומביניישן עם בוג'ו!!! טיון נחמד לחלוטין, ברס כבר לא צעיר, BUT STILL, זהב בעיניי. עוד משהו מעניין זה הטיון של ספראגה בנץ, שאני חושב שהפעם האחרונה ששמעתי ממנו משהו מעניין היה על הסווינג איזי בגלגול הקודם שלו עם No Cocomenia, והנה הוא מוציא סינגל על ה.... סווינג איזי רידים AGAIN!!! טיון נייס בשם Rasta Call Us. קאמבק נוסף (ואני לא בהכרח מתכוון שהאומנים האלה נעלמו לגמרי, יותר שלא שמעתי מהם משהו מעניין במיוחד) הוא של קוקו טי, עם טיון שמתחרז עם השם שלו Proverty. נייס לחלוטין בעיניי, קצת ראסטה וייבס... ויש סינגל נחמד לחלוטין של TOK. מה עוד? אומן חדש העונה לשם ראובן, עם סינגל ראשון (?). אם אהבתם אתם מוזמנים גם להצביע לו, כדי שייכנס למצעד ואז אולי נשמע עוד דברים מעניינים. מצטער שיצא ככה מחופף, גם יש לי צבא מחר על הבוקר וגם אני עוד בבאסה שכל מה שכתבתי לפינה נמחק. מבטיח עדכונים מעניינים נוספים בהמשך השבוע!!! יותר ממוזמנים להמשיך אותי ולספר כאן על סינגלים חדשים מהיארד שיצא לכם לשמוע ואהבתם. שבוע טוב שיהיה, גיל.
 
תודה!!!

ואי הסינגל של TOK ממש מגניב!! תודה תודה.. אחלה יום בצבא!D: חפיף אני בטוחה שסולחים לך.. גם כן.."פלאי הטכנולוגיה!" לילה טוב!:D
 

SaBaGMaN

New member
עוד קצת ממני..

outta road riddim קונצ'נס רידים נייס! junior reid-outta road הטיון שנושא את שם הרידים,מרגש ביותר ! Luciano - Whip De Jah תפס אותי,הטיון הזה הזכיר לי כמה לוסיאנו אומן גדול שאני ממש מעריך! רק קצת נעלם בתקופה האחרונה.. יש עוד כמה חזקים על הרידים חפשו אותו,בנתיים מצאתי רק פרומו נעבור אל כוכב עולה חדש באי שמו Munga עשו עליו המון רעש,בסך הכל די ג'יי טוב טיון באד שלו שניקרא Ghetto People שמעו את זה,הסאונד בפיזמו מעפן ואני כל פעם מיתעצבן שאני שומע אותו טיון אחרי טיון אבל בסך הכל שיר טוב מעבר חד אל איש הפיל ששרף לי פה תבאסים כל השבת עם צ'יון שניקרא Suck u Madda לא פחות ולא יותר,המלצתי עליו גם בפורום השכן,חפשו את זה ..באדד!! Beenie Man - Bad הוא מחזיק תרידים,לא משו מיוחד אבל הוא בסדר הוא:)) בסופ"ש הזה חזרתי קצת לימי החפירות המוזיקליות,פעם זה היה קורה יום אחר יום אבל עכשיו פחות יש זמן וסבלנות,לצערי הפעם המון מהדברים עברו אחרי שמיעה 2 לסל המיחזור מחוסר עיניין,אבל עדיין יוצאים יופי של דברים.. שבוע מוצלח לכולם!
 

Carcass

New member
מצטרף להמלצה על ה Outta road riddim..

שכחת לציין אגב את הצ'ון המצוין של קפלטון עליו - Talk. אגב יש שתי גרסאות לפרומו הזה שרצות באינטרנט,אחת עם 8 צ'ונים,השניה עם 13,אפשר להשיג את שתיהן ממני בסולסיק. דאנסהול חם מהיארד: Tranquilizer Riddim 2007 דאנסהול מקפיץ ומטמטם עם וייבז קארטל,פרפקט וסיזלה קלונג'י שיושבים עליו,תענוג.
 

נג היפה

New member
היי איפה אני יכולה למצוא

או איזה עוד שירים יושבים על הרידים של gal over gun תודה =)
 
למעלה