רשימה משותת לצורן ולקדימה

Master Stav

New member
רשימה משותת לצורן ולקדימה

בשעה טובה ומוצלחת יש חיבור אמיתי הבנה שצריך ללכת על האיש המתאים ללא קשר להשתיכותו הפוליטית ו/או השכונתית .... פרטים בקרוב
 

EINATBE

New member
ומה דעתך על זה?

גן ציבורי בדקימה- ממש מזוהם, חבל לראות את כל הזבל והליכלוך סביב המתקנים היפים. הילדים נוגעים בשברי זכוכית ושאריות של דברים מגעילים אחרים. הייתי שמחה לקבל כאן תשובה שלא רק רשימה פוליטית מעניין אותך, אלא גם רווחת התושבים.
 

Master Stav

New member
קדימה לצלם ולהעלות לפה ...דחוף

אני מבטיח להעלות את זה בפני האנשים המתאימים ולשלוח בתפוצת נטו לכל הנוגעים בדבר . הפורום הזה מיועד בדיוק בשביל המטרות האלו להפוך את היישוב שלנו צורן קדימה ליישוב הטוב מסוגו ככל שנוכל אנו התושבים לעשות
 

Master Stav

New member
כן ברור הכדור אצל כל אחד ואחת מאיתנו

אבל את יכולה להעלות לפה את הכתובת ואני מבטיח לטפל בעניין ......
 

Noa Black

New member
גן מזוהם ומסוכן

גן משחקים מזוהם זה סיוט אבל שברי זכוכית זה כבר מסוכן. בכל אופן שרותי נקיון זה משהו שהמועצה אמורה לספק לדעתי צריך לפנות למועצה בתלונות. אולי בעתיד ישתפרו !
 

Master Stav

New member
מסכים איתך

המועצה צריכה לעשות הרבה דברים ....ולא עושה .... או עושה חצי דרך .... אני אשמח לקבל את הכתובת של המפגע המדובר ולבוא לצלם ולהעלות אותו לסדר היום .
 

EINATBE

New member
הפרק ברחוב הוורדים ליד בית הקפה

והגינה המלאה בקקי של כלבים- ברחוב קשת (נכנסים מרחוז ארז). ותודה לכם על האיכפתיות.....
 

Master Stav

New member
יצולם

היום .....וזה לגבי הגן המוזנח לגבי צאות הכלבים מדובר במכת מדינה ....ולא בעייה רק של המועצה שלנו .... כך שאין אני יכול להלין אם כי היתי מאד רוצה שיעשו משהו בנדון .
 

EINATBE

New member
האמת היא שיש הרבה יישובים שעושים משהו...

האמת היא שיש הרבה יישובים שעושים משהו... בכל מקום מנסים משהו, אולי הגיע זמן שגם כאן ננסה. בתל אביב מסתובבים עם שקית ואוספים. והתמונות של זוהמה- חשבתי לכתב:אשמח לראות בפורום.אבל לא, זה בכלל לא משמח.
 

Master Stav

New member
התמונות בפורום אינן משמחות

אבל הן נידבך אחד בדרך אולי לפתרון אשמח אם המועצה תתיחס ואולי תעשה משהו ..... לא רק לשים שלטים של .....קנס
 

Master Stav

New member
היתי היום.....

והיה נקי ....כך שאני שמח לבשר שהבעיה כנראה ניפתרה הביקור נערך בשעה 08:00 בבוקר ולמעט מעט ניירות וליכלוך של גרעינים מהלימקום ניראה מצב נקי ומתוחזק כיאות .
 

ביפו

New member
סופסוף - יש התייחסות. וגם ביקרתם במקום -

לאחר שנמסר כי הוא מלוכלך, ונמצא בביקורכם שהוא נקי. רק חבל שבצורן-קדימה "יש גן ציבורי אחד יחיד". ועוד יותר חבל , שאף אחד כנראה לא רואה צורך בעוד גן ציבורי. בתים, מבנים, תעשיה ביתית, רכיטקטור ישנה ליד החדישה והיוקרתית ביותר, זה מה שחשוב כעת. כמה כסף - מושקע בשוטף לשימו כבישים שייהפכו לרחובות של עיר בעוד כמה שנים? מישהו שואל , חוץ ממני? הילדים הולכים לבי"ס , והילדות - גם, יש גם חוגים וגם מתנ"ס, אפילו יש צעצועים בבתים רבים לילדים. נדמה שהכל "בסדר". ולמה זה רק נדמה? יש תנועות נוער , קבוצות שעוסקות בספורט, אתלטיקה? יש קבוצות או חוגים לציור? מי מלמד מורשת צה"ל בתחילת 1948 ואת תולדות העליות עד היום, ובאיזו מסגרת? למי שמדפדף כאן - יש מושג ש"יוק" . לא חבל? מדוע למשל, שלא יכתבו אחת לשבוע , בכל יום ד' או ה' עם ערב- את תכנית ששי-שבת באומנות ובמוזיקה, לנוער ולבוגרים, היכן ובאילו שעות? מישהו מוועדת החינוך-תרבות יכול לעשות זאת? עוד דרך של פרסום והפצה. מדוע הכל "מוחבא" ב= "מן הפה אל האוזן"?
 

Master Stav

New member
כול עוד זה תלוי בי תמיד תהייה התייחסות

ולגבי הרעיונותש ל לוח אירועים רעיון טוב אבדוק איךאפשר לעשות זאת
 
למעלה