רשמי משיעור ניסיון בבודו טאי ג'יטסו

roy33itc

New member
רשמי משיעור ניסיון בבודו טאי ג'יטסו

יש מעונינים לשמוע? רועי
 

roy33itc

New member
אוקיי זאב אם ביקשת.......

אז ככה בהמלצתו של ידידנו ש.מים הלכתי להתרשם מ"בוג'ין קאן צפון" בהדרכתו של יעקב חזן (יש לציין שהשיטה סיקרנה אותי מאוד עד כדי כך שלמרות שהשיעור מרוחק כחמישים קילומטר מביתי ומסתיים בשעת לילה מאוחרת כשלי אין סידור להסעה נסעתי....מה קרה אח"כ? זה כבר סיפור אחר אולי בהזדמנות) הגעתי לפני הזמן בהמלצת כמה אנשים כדי להתרשם מהיחס בין המתאמנים עד כאן הרושם טוב יחסים חבריים עורכים חימום לבד...(בעייתי אם אין לך מושג מה עושים) יעקב עצמו התגלה כאדם מאיר פנים ולבבי ומנומס מאוד (לפחות ברושם ראשוני) התחיל האימון... התחלתי בצפייה מהצד תוך בקשת רשותו של יעקב "רק" לצפות לנסות להבין "מי נגד מי" עבודה בזוגות התקפה בלימה התקפה פעולת נגד (עשיתי דבר שלמדתי מזאב ארליך...מכיוון שנערכו כמה הדגמות הסתכלתי פעם אחת על תנועת התקיפה פעם אחת על עבודת הרגליים של המגן וכן הלאה) בהיותי מתאמן בעברי בקראטה וקצת קרב מגע התרגלתי לתנועות מאוד "נוקשות" כוח מול כוח והנה אני מסתכל על הותיקים ומגלה קלות תנועה ניצול כוח היריב לחמיקה או פגיעה ובאופן כללי רושם של אומנות ""קטנה אך ערמומית" צרם לי שמדי פעם אחד הותיקים העיר משהו על צורת ביצוע התרגיל וזה נגרר ל"דיונים" לטעמי צריך לבצע מקסימום איזו מילת הבהרה פה ושם בסה"כ שיטה מענינת אולי אלמד יעקב נראה מורה טוב אבל יש לי בעייה עם המיקום ועם כיתת הלימוד למי שמתעניין אפשר לקבל פרטים במסרים ואני ממליץ ללכת להתרשם שווה תודה רבה רועי
 

ש מים

New member
"קטנה אך ערמומית"../images/Emo98.gif

אהבתי! תיאור נפלא (בעיקר את גישתו של יעקב חזן). עצה: יעקב הוא חוזר בתשובה, אדוק, שמתעמק בקבלה. מדי פעם הוא מדבר על הדברים הללו (יהדות, אמונה וכו'). אני יודע שיש אנשים שזה מפריע להם. אם אתה נמנה על הללו - נסה "לזרום" ולהתרכז בנינג'יטצו שלו ולהתעלם ממה שלא מוצא חן בעיניך/לא מעניין אותך. לא כל אדם הנו מושלם. ומורה, טוב ככל שיהיה, הנו בנאדם. שבת שלום והרבה אושר ואהבה!
 

roy33itc

New member
ש.מים היקר../images/Emo140.gif

תודה רבה על ההפניה נהניתי מאוד לגבי יעקב-לא מפריעות לי אמונותיו נתקלתי בהרבה מורים עם "השקפות עולם שונות"...מה שהפריע לי בדוג'ו הספציפי הזה הוא "הרגשה" (עד כמה שניתן לתאר התרשמות על סמך שיעור אחד) של "חוסר" קשה לי לשים את האצבע על מה...אבל אני אנסה רק אחד מהתלמידים שאל למעשי וניסה לעזור לי (אני מתכוון לפני שיעקב הגיע) והרגשה שיותר מדי תלמידים "משתלטים" על השיעור (אתה מבין למה אני מתכוון?) ושוב המרחק הגיאוגרפי הוא בעייתי בשבילי מעבר לזה-ליעקב יש תכונה מדהימה יש לו סבלנות רבה מאוד אם אתה ותיק או ילד שרק רוצה להשתולל הוא ייגש אלייך באותו סבר פנים יפות ויסביר לך ויתקן ויתן לך להרגיש עד כמה אתה יכול שזו תכונה נעלה למורה בעיניי ותמיד עם חיוך תודה על החוויה ועל ההפניה נ.ב: יש סיכוי שתגלה את השם שלך פה או בפרטי ושנראה אולי את השפם המפורסם סופסוף?
 

ש מים

New member
החבר'ה מאפיקים

1. עד כמה שאני יודע יש שם הרבה מאוד מורים ומדריכים (נינג'יטסו) והקבוצה ברמה מאוד גבוהה. 2. ככלל, רוב השיעורים בבודו-טאיג'יטסו בכלל ואצל יעקב בפרט מתאפיינים ב"א-פורמאליות". יש שזה מוצא חן בעיניהם ויש שלא. מנסיון: מתרגלים... 3. יש עוד קבוצה (שמעתי שמצויינת) בקיבוץ כפר-הנשיא. זה יותר קרוב אליך? השם שלי? מה זה משנה כבר? (אל תגלה לאף אחד: משה!
).
 

nage

New member
הוא לימד נינג'יצו בטכניון

הוא גם טוב ברולר-הוקי
 

ש מים

New member
האחים

הם טובים בהכל
אקרובטים ופעלולנים שלא נחים לרגע. אי-אפשר לתפוס אותו יושב רגע על התחת. לא ידעתי על הרולר-הוקי, אבל לא מתפלא. הוא טוב גם בג'גלינג.
 

roy33itc

New member
לא הובנתי כראוי....

באומרי "חוסר סדר" התכוונתי למה שקראת לו אווירה א-פורמאלית כלומר דיבורים צחוקים השתטויות קצת אני אישית התרגלתי ללמוד במשמעת די נוקשה של אימון אימון ורק מדי פעם איזו הערה מצחיקה או חיוך של המדריך אבל הכול תוך כדי עבודה כמעט ואין עצירות (היו מורים שהחמירו והיו "מחטיפים" לתלמידים רועשים אם באמצעות איזו "כאפה" או נזיפה קולנית רועי
 

marx04

New member
למה לשאול ? - קדימה, שתף אותנו.

אם אפשר, הסבר גם מה זה בודו טאי ג'וטסו, וכלול רשמים מבית הספר בו נטלת את שיעור הניסיון, מהמורה, מהאוירה על המזרן, וכן פרטים כמו כתובת, מועדי אימונים, אתר אינטרנט וכו'. בברכה, אורי.
 

roy33itc

New member
אורי שלום רב

סיימתי לכתוב את סיכומי לבקשת זאב ורק אז הבחנתי בתגובתך קטונתי מלהסביר מה זה בודו טאי ג'יטסו ולו בגלל שאינני מנוסה וגם לא בקי בשיטה רשמים במסר מעל אפשר להרחיב למי שמעוניין כתובת? קיבוץ אפיקים (ליד צמח) יום רביעי בשעה 19:30 אני הייתי ממליץ לתאם מראש עם יעקב מספר הנייד שלו-0577377900 (הוא חובש כיפה ככה שנראה לי שעדיף לא בשבת) לא יודע אם יש לו אתר אינטרנט אם תרצה את האתר של ראש השיטה בארץ אוכל לתת רועי
 
למעלה