רשת באג מחשבים עושקת לקוחותיה

HooK

New member
רשת באג מחשבים עושקת לקוחותיה

ברצוני להזהיר את קהל הצרכנים מפני רכישה של נגני I-AUDiO הנמכרים ברשת "באג מחשבים". החברה מוכרת את המכשירים בעלות גבוהה מאוד יחסית למתחרים בזכות אחריות לשנה המצורפת. עם זאת המכשירים נמכרים עם מטענים מסדרות ייצור פגומות ככל הנראה, לאחר מספר הטענות מגעי המטען אינם פעילים עוד. מפניה לשירות לקוחות באג מחשבים, באמצעות האחריות המצורפת למוצר שכמובן עודנה בתוקף, נתקבלה התשובה - כי "באג מחשבים" אינה אחראית על מטען הנגן (שמצורף כחלק אינטגרלי עם המוצר) והפתרון היחיד שהוצע על ידי החברה הוא רכישת מטען חדש, בסכום מלא של 250 שקלים!! בעבור מכשיר שנקנה עם מטען פגום!! כאמור, החברה מתחמקת מהחלפת המוצר שנקנה במצב פגום, ודורשת עבור חידושו (של המטען בלבד!) 250 ש"ח בעוד האחריות בתוקף, כך מעמידה חברת באג מחשבים את לקוחותיה במצב מקומם ומרגיז. יש לציין שהמקרה נכון לשני מכשירים זהים שנקנו בתאריכים סמוכים.
 

berdoron

New member
גם אותי הם דפקו

קודם כל גם אני קניתי נגן ונזקקתי לשירות טכני והם סירבו לעזור לי למרות שהנגן באחריות. איתרתי את היבואן אמפיטק וקיבלתימהם שירות מעולה ולגבי באג... תקראו את זה: בתאריך 23.11 רכשתי סוני פלייסטיישן 2 דק ברשת באג סניף קריון. לאחר כיומיים התברר לי שבזמן משחק בשני בקרים (מקוריים עם חוט ותקינים לחלוטין) אחד מהם - בצורה אקראית - נוטה לא להגיב גם לאחר מספר לחיצות. פניתי לסניף בו רכשתי את המוצר שם הוסבר לי על ידי מנהלת החנות שושנה שלא ניתן לבטל רכישת המכשיר למרות החוק המאפשר החזרת המוצר באריזתו המקורית שעדיין אצלי בשלמות ולמרות שמדיניות החברה מאפשרת החזר כספי תוך חודש ימים ולא מדובר שם דבר וחצי דבר על מדיניות אחרת בנוגע להחזרת פלייסטיישן שכדרך אגב גם אם קיימת לא הוסברה לי בזמן הרכישה. לאחר שהופנייתי אל השרות בישפאר וחיכיתי כשבוע לתשובה מהתמיכה הטלפונית שלכם מסרתי את המכשיר כולל 2 הבקרים כרטיס זיכרון משחק וכבלים לבדיקה שם ביקשתי שיארז כיאות בניילון בועות וישלח למעבדה המרכזית. היות שאופי התקלה מעט מורכב ציינתי בתעודת משלוח שאבקש לדבר עם הטכנאי ולהסביר לו בדיוק מה התקלה ומתי ואיך היא באה לידי ביטוי. לאחר כשבוע התקשרתי ודיברתי עם נטלי שטענה כי המכשיר נבדק ונמצא תקין (?!) למרות שלא הוסברה התקלה לטכנאי וכמו כן נמצאם שריטה קלה על הפלסטיקה למרות שהנציג בדיגיטל סרוויס וידא כי מצבו החיצוני של המכשיר חדש לגמרי. לאחר שדיברתי עם מנהל בשעה 16:00 בתאריך 17.12 הוא הבטיח שיחזור אלי עם תשובה עד השעה 17:00 ולא חזר. יש לציין שעדיין לא עבר חודש מתאריך הקניה ולפי מדיניות באג אני יכול לבטל את הקניה אך שושנה מסרבת לבטל. אני חושב שבימים אלה שטכנאים אנשי שירות לקוחות ומוכרנים עובדים לפי תגמול כספי איבדו עסקים רבים את היכולת לתת שירות טוב ואדיב ללקוח. חבל...
 
למעלה