רשת מזון - התייעצות לפני תביעה
שלום רב,
ביום שישי ישבתי באד מרשתות בתי הקפה עם חבר ובסיום החשבון המלצרית פינתה את השולחן ושפכה על כל המכנס והחולצה שמן זית ולימון.
פניתי למנהל הסניף ואמרתי שדברים כאלה דורשים אבל אני מעוניין בהחזר כספי על ניקוי ואם דברים לא יורדים אז החזר כספי מלא על המוצרים היות והם בגדים חדשים.
בעל העסק אפילו לא התנצל פעם אחת ואמר לי כי הוא לא מתחייב לשלם על הבגדים אלה רק על ניקוי יבש ושיחזור נראה מה יהיה.
הניקוי חזר . החולצה הצליחו להוריד הכל והמכנס רק חלק קטן ירד ונשארו הרבה כתמים. עדכנתי את בעל העסק שאמר לי לבוא למחרת. חשוב לציין כי הקלטתי את כל השיחות איתו ודאגתי לשאול אותו אם אפשר לבוא מחר במהלך היום והוא ענה כי כן שיש שם שותף כל היום. שהגעתי לרמת השרון במיוחד מתא ואחרי יום העבודה בעל העסק אמר שאין שם אף אחד ושהוא לא מוכן שהאחראי משמרת יראה את זה אלה שהוא רוצה לראות ולדעת אם בכלל להחזיר כסף,חוצפן!, ושהוא אמר כי הוא אמר לי בבוקר לבוא והציב כעובדה. לי כמובן יש שיחה מוקלטת שאומר בפרוש שכל היום יהיה מישהו בסניף אבל פתאום שהתקשרתי הוא אמר לי עכשיו השותף יצא. כמובן שלא אמרתי לו שיש שיחה מוקלטת.
שאלתי מה לעשות בנידון? אני לא מעוניין שהוא יטריח אותי פעם רביעית במיוחד שאפילו פעם אחת הוא לא אמר סליחה. הוא מטרטר אותי ומתחצפן.
יש לי קבלת ניקוי יבש שאומרת שהניקוי ירד באופן חלקי וגם העתק קבלה על המכנס. ניסיתי לפנות לרשת במייל אך בנתיים לא קיבלתי שום תגובה.
מה דעתכם צריך לעשות ומה האופציות שלי.
תודה מראש.
שלום רב,
ביום שישי ישבתי באד מרשתות בתי הקפה עם חבר ובסיום החשבון המלצרית פינתה את השולחן ושפכה על כל המכנס והחולצה שמן זית ולימון.
פניתי למנהל הסניף ואמרתי שדברים כאלה דורשים אבל אני מעוניין בהחזר כספי על ניקוי ואם דברים לא יורדים אז החזר כספי מלא על המוצרים היות והם בגדים חדשים.
בעל העסק אפילו לא התנצל פעם אחת ואמר לי כי הוא לא מתחייב לשלם על הבגדים אלה רק על ניקוי יבש ושיחזור נראה מה יהיה.
הניקוי חזר . החולצה הצליחו להוריד הכל והמכנס רק חלק קטן ירד ונשארו הרבה כתמים. עדכנתי את בעל העסק שאמר לי לבוא למחרת. חשוב לציין כי הקלטתי את כל השיחות איתו ודאגתי לשאול אותו אם אפשר לבוא מחר במהלך היום והוא ענה כי כן שיש שם שותף כל היום. שהגעתי לרמת השרון במיוחד מתא ואחרי יום העבודה בעל העסק אמר שאין שם אף אחד ושהוא לא מוכן שהאחראי משמרת יראה את זה אלה שהוא רוצה לראות ולדעת אם בכלל להחזיר כסף,חוצפן!, ושהוא אמר כי הוא אמר לי בבוקר לבוא והציב כעובדה. לי כמובן יש שיחה מוקלטת שאומר בפרוש שכל היום יהיה מישהו בסניף אבל פתאום שהתקשרתי הוא אמר לי עכשיו השותף יצא. כמובן שלא אמרתי לו שיש שיחה מוקלטת.
שאלתי מה לעשות בנידון? אני לא מעוניין שהוא יטריח אותי פעם רביעית במיוחד שאפילו פעם אחת הוא לא אמר סליחה. הוא מטרטר אותי ומתחצפן.
יש לי קבלת ניקוי יבש שאומרת שהניקוי ירד באופן חלקי וגם העתק קבלה על המכנס. ניסיתי לפנות לרשת במייל אך בנתיים לא קיבלתי שום תגובה.
מה דעתכם צריך לעשות ומה האופציות שלי.
תודה מראש.