ר' מצגר'ל, אפשר גם

G ove r n or

New member
ר' מצגר'ל, אפשר גם

"קלמביה", נוסף על "קולומביה", ו- "קולמביה". חסרה רק "קלומביה", אולם, אל תשתטה ואל תנסה למצא קלמבה/קולמבה/קלומבה/קולומבה, כיוון שהיוד כאן _אינה_ vowel. תן גם דעתך לכך כי הרב דב _מאשר_ שהתורה ניתנה בסיני באלפבית פיניקי נטול תנועות (בהנחה היפותטית, רק לצרך דיון זה, שארוע זה התרחש), בהתאמה מלאה לטענה בסעיף (3) כאן: http://forums.nana.co.il/showmsg.asp?id=1904078 . זהו מאמר הפרכה שאף "מדען" דלוגים לא הצליח לערער, ואתה מפחד פחד מוות לקראו ולהגיב עליו. אדגים, בע"ה, אי"ה, ובס"ד, כי CodeFinder Millennium Edition, Version 1.22 מסוגל לאתר כל _שטות_ שניתן להעלות על הדעת, "והיה היום הזה לעדות כי תצלח המלאכה" (משפט חשוד מכתובית יהואש)... - - אתם יודעים היטב בעמקי לבכם שאמונתכם חיה על זמן שאול. שום תשובה למסתרי הטבע אינה מצויה בין הדפים של כתבי-הקודש, וככל שהמדע מציג רגלו בתחומים נוספים - מנושל הבורא שלכם ונדחק מהם, וסופו שישאר רק במחוזות אימטריאליים (immaterial, מונח מוצלח במיוחד עקב העקיצה הגלומה בכפל המשמעות)... נ.ב.: נטעים, ההודעה שמורה, _אין_ טעם במחיקתה, חבל על טרחתך!!!
 

הנהנה

New member
מצגר'ל בואו נקרא על פורים

דרגות של אמונה סדר הפסוקים שנאמרו על ידי הילדים, מבטא שלוש דרגות באמונה ובביטחון בה': הילד הראשון אמר: "אל תירא מפחד פתאום ומשואת רשעים כי תבוא". כלומר, אמנם בעיניך אתה רואה "פחד פתאום" או "שואת רשעים" מתקרבת, אבל "אל תירא". מדוע? אין בפסוק הסבר שכלי לכך. ההסבר הוא האמונה היהודית הטבעית, שכל מה שקורה בעולם מקורו בבורא, והוא טוב. זוהי הדרגה הראשונה והבסיסית ביותר באמונה בקב"ה. הילד השני אמר: "עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו א-ל". כאן כבר לא מדובר על שלילת הפחד בלבד ("אל תירא"), אלא גם על אמונה וביטחון גמור שהעצה הרעה "תופר" ושהדבר הרע "לא יקום". ומדוע? יש גם הסבר שכלי: "כי עמנו א-ל". הדבר מעיד על כך שהאמונה יותר יסודית, עד שהיא חודרת גם לתוך השכל וההבנה. הילד השלישי אמר: "ועד זקנה אני הוא ועד שיבה אני אסבול, אני עשיתי ואני אשא ואני אסבול ואמלט". בפסוק זה מוזכרות תופעות טבעיות כמו "זקנה" ו"שיבה", דברים שהאדם באופן טבעי נתון תחת שליטתם. אף-על-פי-כן מאמין היהודי, כי מכיוון שגם תופעות טבע אלה מונהגות על ידי הקב"ה - "אני עשיתי ואני אשא", הרי שהוא - היהודי - אינו נתון לשליטתן אלא אדרבה, בכוחו אף לשלוט עליהן. בדרגת אמונה זו, שהיא הגבוהה מן השלוש, יודע היהודי שהכול - ללא יוצא מן הכלל - גם הדברים שמוגדרים 'טבע', נתון לשליטתו המוחלטת של הקב"ה. הילדים מוכיחים פורים מלמד אותנו, שכאשר מבקשים לדעת את מצבו של העם היהודי, צריך לבדוק איך מתנהגים ילדי ישראל כאשר הם "באים מבית הספר". כאשר דואגים לחנך את הילדים לאמונה ולביטחון בה', שגם אחרי לימודיהם, בלכתם ברחוב, הם שואבים כוח מפסוקי התורה - אין לעם היהודי סיבה לפחד משום צר ואוייב. חינוך כזה לילדים הוא זה שיביא את הגאולה השלמה, כנאמר: "והשיב לב אבות על בנים" - על-ידי הבנים. הילדים הם שיחזירו את האבות ואת העם כולו לערכי האמונה ולחיי התורה והמצוות ויביאו את הגאולה השלמה על-ידי משיח-צדקנו. הנאה מיותרת חז"ל אומרים, שגזירת המן באה כעונש על כך שהיהודים "נהנו מסעודתו של אותו רשע" (מסעודת המלך אחשוורוש). הדבר אינו מובן: הלוא במגילה נאמר שהסעודה הייתה "כרצון איש ואיש", וחז"ל מפרשים, שהיא הייתה כרצונם של מרדכי והמן. אם-כן, ודאי שהיהודים יכלו לאכול מאכלים כשרים, ובמה אפוא חטאו? אלא החטא לא היה כל-כך בעצם הסעודה, כמו בעובדה ש'נהנו' ממנה. הם חשו אושר והנאה מכך שגם הם הוזמנו לסעודת המלך. הנאה זו הייתה ביטוי לרגשי נחיתות ולאבדן הגאון היהודי. על כך אמר הקב"ה: אם אתם מוותרים על הייחוד היהודי ושמים את מבטחכם בחסדי המלך, תיווכחו מיד עד כמה זו משענת קנה רצוץ...
 

G ove r n or

New member
"הנהנה" הוא שם מענין. אינך יודע האם

לקראו מימין לשמאל, או שמא משמאל לימין. זה עומד בהתאמה מופלאה לדבריו. לעולם אינך יודע האם בקעו מן הקצה העליון של מערכת העכול שלו, או שמא מן הקצה התחתון. הענין הוא indistinguishable...
 

הנהנה

New member
או ערב טוב גוברנור היקר הפסיכיאטר

התיר לך לצאת מהחדר היום? ממש יפה מצידו מה דעת ךגם לבקר בבית הכנסת הקרוב זה יכול לעזור מעט גם למציאת הבת זוג ההולמת וגם לחזור לשפיות זמנית כדי למצוא את נאושר האבוד של אכול שינאה עצמית ושונא דתיים ודת מושבע הגיע הזמן שתציל את נפשך מהאבדון הנצחי לפני שיהיה מאוחר מדאי
 

G ove r n or

New member
"...ושונא דתיים"? שטויות. איני שונא

איש כיוון שאיני חש מאוים על ידי איש. אדם שונא רק את אלה שנתפשים כאיום. איזה איום נשקף לי מחבר עלגי-דבור, לעי-לשון, רפי-שכל, שחייהם מתבזבזים בעבדות קשה להזיה נוירואלקטרוכימית המצויה רק בין אזניהם? האמונה היהודית המשתקפת בפורום זה, אינה יהודית כלל, אלא כנענית/עכו"מית/פאגאנית (ואני מתנצל בפני הפאגאנים ללא מרכאות, אשר לפחות עבדו את הטבע המרשים, על כי היהודים מוציאים להם שם רע). ככלל, היהדות מעולם לא היתה אפולוגטית (מתגוננת בדרך של לוחמה ווכחנית). הענין נולד אצל נוצרים ויובא לארץ ע"י מקימי מנוף/שופר/ערכים/נטעים/שבע-נט, ואכן תמצא articles מתורגמים נושאי רעיונות זהים, ואולי אפילו קיים שתוף פעולה והחלפת חומר בין מסיונרים יהודים למסיונרים נוצרים. אם בעבר היה לארגונים אלה סכוי השרדות מסוים, ואולי אפילו מעט השגים בציד נשמות, הרי המצב השתנה עם הופעת האינטרנט והתפשטותו. זו מהפכה גדולה יותר ממהפכת הדפוס. כל המידע מצוי בהשג יד כל אחד, ב- mouse click, וזמינות המידע מאפשרת הפיכה מיידית של כל אבן תחתיה הם רומשים, והפרכה מידית של כל טענותיהם, ללא צרך אפילו בהשכלה אקדמאית (אולם, אצא ללמודים בשנה הבאה). נכון שעד היום לא נתקלת במישהו שהדגים לך את אפסותך ואת חסר-התכלית שבחייך? זה מטריף. אני מודה. חיים כל כך תובעניים, תוך השתדלות כל כך עקרה לשאת חן בעיני הזיה נוירואלקטרוכימית, המצויה רק בין אזניך, שאין הוכחות לקיומה מחוץ לספוג שבין שתי אזניך, שלא נגלתה מעולם לאיש, בלי לקבל שום תמורה בעין בעולם זה, ובלי הוכחות שתהיה תמורה כלשהי בעולם אחר. ואתה מכנה את כל המצביעים על ארח חייך המטופש והמבוזבז בתאר מופרעים...
 
למעלה