שגיאה נפוצה.
כמות האנרגיה האצורה בגוף היא פונקציה של ריבוע המהירות שלו. ב-140 קמ"ש, כמות האנרגיה כפולה מאשר ב100 קמ"ש, ולכן גם העומס על הצמיגים במצבי קיצון (פניות וכיו"ב) כפול. מה שמחמיר את המצב דוקה בכביש 6 בהשוואה לכבישים גרועים יותר, הוא תכנון נכון של שיפועים - כאשר אתה במהירות שהכביש מתוכנן לה, השיפועים הם כאלה שהכוחות המופעלים על הצמיגים בפניה ניצבים לשטח הכביש. במהירויות העולות על מהירות זו, שקול הכוחות יהיה בזוית שונה מזו, ויפעלו כוחות צד על הצמיגים. (בכבישים שתכנונם לקוי, גם במהירויות נמוכות יותר זה מה שיקרה). "אני הרבה יותר מרוכז כאשר אני נוסע 140 מאשר שאני נוסע 100..." - אנא הסבר איך אתה מודד את הריכוז, ומה מבטיח שהוא ישאר כפי שהגדרת.