שאלה- אולי מישהו יוכל לעזור.

guytoeast

New member
שאלה- אולי מישהו יוכל לעזור.

לא יודע אם זה רלוונטי בכלל לתביעה,
אבל לאחרונה גיליתי שבחודש פברואר 2013 אבי החליף ספקית אינטרנט, בתמימותו חשב שהחברה דואגת לביטול המנוי הקודם אך מתברר שלאו.
כתוצאה מכך ממרץ 2013 עד יוני 2014 שילמנו לבזק בינלאומי 150 שקל בחודש על שירות אינטרנט עלוב (מחיר מופקע למהירות איטית) שבפועל לא התבצע בו שימוש.
(כן כן פאדיחה גדולה, נא לחסוך תגובות מעצבנות)
ד"א כשהגעתי לברר על האינטרנט זה היה כי דיברו עם אבי לגבי שדרוג החבילה,לאחר בירורים הנציגה עצמה אמרה לי שלא נעשה שימוש באינטרנט כל החודשים הללו.
רציתי לדעת האם יש משהו שניתן לעשות?
אני מבין שזוהי אשמתנו אבל חייב להיות איזשהי אחריות למקרים כאלה.
מישהו מתמצא או בקיא? אשמח לכל עזרה ומידע.
תודה.
 

mdvm

New member
חיובים בזק בינלאומי

במקרה ראיתי מה שכתבת לפני 3 חודשים, אז אם זה עדיין רלוונטי: נכון שיש כאן אשמה שלכם, אבל גם בזק לאומי לא מלאכים. הם חייבים לפי חוק לשלוח לכל לקוח, לפחות פעם בשנה, ריכוז חיובים (ואם סכום החיובים משתנה, אזי צריכים לשלוח פעם בחצי שנה). אני מניח שלא שלחו לכם, אחרת הייתם שמים לב שממשיכים לחייב אתכם ומתנתקים. לדעתי אפשר ללחוץ עליהם לדרוש להחזיר את את כל מה ששילמתם מן היום שבו היו חייבים לשלוח לכם ריכוז חיובים כזה (מרץ 2013?) ועד סוף הגביה.
אם תרצה, אשמח לעזור בטלפון 054-5709713, מיקי
 
למעלה