שאלה ! אחד הראשונים איזה כיף!

OmriEd

New member
שאלה ! אחד הראשונים איזה כיף!

אני לא יודע ממש אם היא קשורה לפה.. אבל נשאל בכל מקרה... מישהו יודע איך קוראים ל"קליקים" שמוציאים מהאצבעות? :) חח אני מחפש תשובה כבר שנים
 

OmriEd

New member
לא נראה לי כל כך :\ כי זה די סלנג

לא? טוב עוד מישהו?
 

גרי רשף

New member
וידוע אצבעון אחד שעשה קנק..

גמד אחד רצה להיות ענק-קנק-קנק-קנק...
 

גנגי

New member
וואלה, באמת הגיע הזמן

לפכור את האצבעות ברעש... ובכן - פכירת אצבעות היא הפעולה שגורמת לרעש הזה, בד"כ (אלא אם כן מדובר בבת שלי, שמכל פעולה יוצאים לה קנאקים, לא משנה מה היא עושה) והרעש? ה-קנאק? כמו שאמרו אבותינו: נעשה ונשמע.
למישהו יש הצעה? למישהו יש הצעה גבוהה יותר? לא? אחת... שתיים... שלוש - נפכר!
 

שרוֹן

New member
תמיד הייתי בטוחה שפכירת אצבעות

היא משהו שעושה אדם עצבני, מזיע ולחוץ, והוא מזיז ומשחק עם האצבעות שלו באי נוחות.
 

גנגי

New member
היית בטוחה - ודי צדקת.

פכירת אצבעות היא מעשה של עצבנות, דאגה, חוסר שקט. אבל זו לא "הזזה של האצבעות" אלא מעין שילוב עצבני של אצבעות יד אחת באלו של השנייה. והצליל שזה עושה... אללה יוסתור!
 
אני פוכר אצבעות וגם ידיים

אך קשה לי להחליט מה עדיף. אולי בימים הזוגיים לפכור אצבעות, ובימים האי-זוגיים לפכור ידיים? אני פשוט לא יודע מה לבחור ומה לפכור.
 
פּיקוקים?

על משקל זיקוקים. וגם ליקוקים. כי זה עושה צליל פּק-פּק או אולי פּוק-פּוק. אבל הפַּקפַּק כבר תפוס והוא עסוק כרגע בלייצר חשמל, רעש וגזי חממה. הפוק מפיק לחיינו ריחניות ומסתורין. ופיקפוקים זו גם בחירה מפוקפקת כי תפוס כבר (במקרה שפקפקתם). אז מי פנוי ברחוב בן יהודה? פיקוק.
 

תָּמִיר

New member
גם אני תומך בפְקִיקַת אצבעות..

אולם פכירת ידיים (ולא אצבעות) לעניות דעתי היא משהו אחר. מדובר בפעולה של חוסר ביטחון. משהו שנערות צעירות עושות כשאינן בטוחות מספיק בעצמן. ..מחזיקה ידיים שלובות מקדימה, עמידת 'בערך'.. והאצבעות משחקות בהתפתלויות עצמיות כאשר המבט מושפל ואינו ממוקד.. נעים מאוד, תָּמִיר
 
למעלה