שאלה אחרונה

רק שאצלנו זה נגמר בסיפור אהבה

ביני לבינך
 
כמו גדולה

מחר זה מחר. אבל היום הצלחתי. יששששששששש לילה טוב לכולם אני הולכת לרקוד עם שועלים
 
סגולה יקירה, שואלת וגם עונה לעצמה

למה את לא משרשרת?? כל הודעה חדשה שאת פותחת דוחקת הודעות קודמות לעמוד האחרון.. |שירי בתפקיד הביץ' התורנית|
 
לאאאאאאאאאאאאאאאאאא

אל תגיד לי דברים כאלה. תחזור מהר להגיד לי לא לחזור. בבקשה. אני מחכה. אסור לי אסור לי לחזור. אוף.
 
אוהבת אותך

תודה. יופי. לא חוזרת. אתמול כבר חייכתי פעם ראשונה בלי קביים. אסור להרוס את זה. אסור לי לחזור לשם לעולם. אסור לי לקרוא שם לעולם. לעולם לעולם לעולם.
 
חגית תני לילדה להתבטא...

תתני לה להוציא את תסכוליה.. מי שבאמת מעוניין שידפדף לדף האחר ויקרא.. באמת שזה לא יפה.. לא מאחלת לך להיות במקומה.. ...................................... אני מקוה שדבריי אלו לא יהפכו אותי להיות השנואה כאן.. יום טוב sky
 
שמים לי

אל תכתבי מתוך הרצון להיות נאהבת. אל תכתבי מתוך הפחד להיות השנואה. תכתבי מתוך מי שאת. תכתבי מתוך מה שאת מרגישה. זה המקום הכי טוב להיות. רק כך תהיי אהובה על עצמך ואז יאהבו אותך על פי מי שאת. ומתוך הקריאה שלי אותך. את מתוקה מאוד. אז לא ניראה לי שיש מישהו שלא אוהב אותך.
 
חגית האחת

מה קרה יקירה? מה בדיוק נמאס לך? למרות שאני רגילה להיות מלכה ואני קוראת כאן שזו הממלכה שלך הסירי דאגה מליבך. אני כותבת ואת קוראת. לא מצפה ממך להגיב. נהנית להיות לא נחמדה? אחלה. חופשי. מקנאה? וואללה בעייה שלך. אין לך בעיות ואת מחפשת בעיות? פשששששששש החיים שלך טובים. רק שתדעי לך יקירה דבר אחד: הכל זמני. יום אחד אתה למעלה יום אחד אתה למטה וכרגע אולי למטה אני אבל יודעת שיגיע היום ואהיה שוב למעלה ואז יקירה תזכרי: אני אתן לך יד. אני אציע לך כתף, ואפילו אוכל לעזור לך. תתפלאי. ימים יגידו מי את ומי אני. בינתיים אם זה עושה לך טוב לקטר שכואב לי מידי לטעמך או שאני משרשרת בלי סוף. תרגישי חופשי להתבטא. יש מספיק דפים לכולם. שבת נפלאה שתהייה לך. רק חיוך ואושר ושלווה אם יש לך אז תהיי שמחה. ואני נשארת כאן. וכותבת. תודה מכל הלב לייל סגולה.
 
הלו מה זה קאט פייט?

לייל יקירה. את באמת צריכה ללמוד לשרשר..יש רק בן אדם אחד שאנחנו מרשים לו להשתגע עם עניין השירשורים, וזה הטרנספורטר
( אני חושבת שיש לו קשרים בהנהלה) חוץ מיזה, כולם צריכים לדעת לשרשר. מובן?
 
ניראה לי

שתצטרכי לחזור לכתוב כאן כדי לעשות סדר. וחוץ מזה אין מי שיכול עלי בקאט פייט חוץ ממך. וחוץ מזה עד שלמדתי לפתוח נושא אחרי נושא אחרי נושא. ומצא חן בעיניי. אמרתי לך כבר פעם שהממשק הזה לא ברור. אפילו לא הבנתי למה שאלתי חמש שאלות והן לא נשארו אחת על יד השנייה. בסך הכל יכלו להסביר לי. נכון? גם אני מעדיפה את כל הקישקושים שלי אחד ליד השני. אבל ככה יצא. שלא לדבר על התגובות שלי. אני כותבת ועונה ופתאום הן נעלמות לי. לא מבינה מה הולך כאן. אבל יודעת רק דבר אחד. חייבת לכתוב. ואת זה אף אחד לא יקח ממני. ולא משנה מה יגידו. מקסימום שיסבירו איך משתמשים בשרשרת הזאת. מדביקה לך נשיקה גדולה ממני. כאילו שאני יודעת איפה כל הסימנים.
 
למעלה