שאלה: איזה אומן אורח הייתם רוצים לראות בארץ?.

MUSIC DESIRE

New member
שאלה: איזה אומן אורח הייתם רוצים לראות בארץ?.

אני פותחת שירשור ראשון(מרגש...) אז שתפו פעולה.. איזה הופעה של אמן אורח מחול הייתם רוצים לראות בארץ? האמת, שזה עלה לי בראש אתמול בלילה כשראיתי מלא הופעות של ויבז, אז נראה לי שהכי בא לי שהוא יבוא לארץ... מה איתכם? קבלו טעימה על חשבון הבית... vybz kartel ft gaza indu-one man http://www.youtube.com/watch?v=fxr2XXkytDU Vybz Kartel Gaza Indu & Shebba live @ Margaritaville MoBay {Gaza 09} Pt ll
 

Carcass

New member
אמנם הוא לא האמן האהוב עליי

אבל הייתי מת לראות את ביזי .
 
הו, כל כך הרבה...

אבל בעיקר מהדור של האריות המבוגרים, אלה שיעזבו אותנו בעוד כמה שנים וישאירו אחריהם רק מוזיקה משגעת... אני מדבר על אומנים כמו קן בות', ברינגטון לוי, ג'ה תומאס, ליקל ג'ון, ג'וזי וויילס ועוד כל כך הרבה כאמור, אבל זה השמות שרצים לי בראש. חלק יעזבו עוד עשרים שנה וחלק מחרתיים אולי אפילו. אבל לי משנה לראות אותם עכשיו, ובארץ! את האומנים הפופולריים כיום אפשר לראות בג'מייקה, בארה"ב, באירופה וכו'. לדעתי צריך לתת קדימות לאומנים הוותיקים שיודעים באמת לשרוף ולתקשר עם קהל חוץ, לאור ניסיונם האישי הרחב. אלו הופעות שבד"כ הרבה פחות אכזבו אותי עד היום בארץ, seeeen?
 

MUSIC DESIRE

New member
אה..

יש משהו בדבריך... אבל אני פשוט לא מבינה איך מצליחים להביא אומנים כאלו לארץ. ניתן להם להפתיע אותנו, נראה מה מתכננים ליומולדת של בוב. אגב יש משהו דיי ציני עם כל ה"לשרוף"..בזמנים כאלו במדינה.. סתם... סיפור מעניין, בקורס מורות חיילות שסיימתי לפני שבוע בערך, מינו אותי לאחראית על המוזיקה למסיבה (נו, יפה)..קיצר שמתי קצת דאנסהול ואז מישהי התחילה לדבר איתי ושאלה אותי מה זה בכלל הסגנון הזה, וגם איך מבדילים בין היפ הופ לדאנסהול. אני בתור מישהי ששומעת דאנסהול ורגאי במשך כמה שנים הצלחתי טיפה להסביר לה, אבני אני עדיין מתקשה להגדיר את זה כי יש המון דמיון ואולי אפילו טשטוש בין רגאי--לדאנסהול.ואני מניחה שזה בגלל ההתקדמות של הטכנולוגיה,האפקטים ששמים,המקצבים,אבל עדיין. אני לא יודעת אם אתם מצליחים ממש להבין אבל, סתם רציתי לדעת איך הייתם מגדירים את הסגנון הזה..בהתחשב נגיד שגם ויבז וגם בוג'ו נכללים בתוכו.
 
או קיי

קודם כל, אני מתנצל בפנייך ובפני כל מי שראה בעין לא יפה את השימוש שעשיתי בשורש ש.ר.ף, זה בכלל לא בא ממקום ציני והאמת שאין לזה קשר לאירועים שהלכו בארץ בכלל......... דבר שני: אני אפתיע אותך ואגיד לך שאת רוב הג'מייקנים לפחות, לא מעניין ההבדל בין רגאיי לדאנסהול. בסה"כ הכוונה היא למוזיקה ג'מייקנית. אם את רוצה את יכולה לעשות הקבלה בין מוזיקה שנעשתה עם כלים חיים למוזיקה דיגיטלית (שהתחילו ליצור בג'מייקה מ1985), אבל זה לא בדיוק ההבדל בין רגאיי לדאנסהול. יום אחד אני אנסה לפרט על זה יותר בהרחבה, אבל מה שחשוב כרגע זה שאת נהנית מהמוזיקה!!!
 

Carcass

New member
כה לא הייתי מתנגד לראות את האף פיינט לדוגמא

בקשר לפאפא תומאס רק צריך כסף ואתה יודע את זה ;)
 

itamarley

New member
נראלי שאת Antony B.

אם אמן רגאיי מחול אז או את Antony B. או Gentelman. אם מדברים על להקה אז Seeed
 
Anthony B כמעט הגיע לארץ באוגוסט 2009

וכשכבר חיכו לו בשדה הוא הודיע שהוא מעולם לא עלה על הטיסה. עניינים רפואיים או משהו. הייתה עוד הופעה גדולה בג'מייקה בהמשך אותו שבוע בג'מייקה בשם Champions In Action שגם לשם הוא לא הגיע למרות ששמו ותמונה שלו הופיעו על הפוסטר הענק שפירסם את האירוע... כנראה שבאמת היה לו משהו. אבל לא יודע אם זה יגרום למישהו לרצות להביא אותו לארץ שוב... את ג'נטלמן אפשר לראות לא רחוק, הוא מופיע בכל רחבי אירופה!
 

DuBsYs

New member
כמה שמות שחובה להביא לפה

קורנל קמפבל, טריסטן פאלמר, ג'וני קלארק, הוראס אנדי, לינבל ת'ומפסון, ראנקינג ג'ו
 

DuBsYs

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif השאלה היא איך מגשימים אותו???

 

ב ז ו ק ה

New member
:)

השרשור הזה העלה אצלי נקודה משמחת.. כל פעם שאמרתי שאני מת לטוס לג'מאייקה כדי לראות משהו איכשהו קרה נס והוא הופיע כאן.. (בוג'ו, קפלטון, איק א מאוס, מייקל רוז ועוד רבים וטובים שכבר היו כאן) מבין אלה שתרם היו כאן הייתי מאד רוצה לראות בהופעה חיה את ברס האמונד. מדובר בפרפורמר ענק שאני לא אגזים אם אומר שראיתי את הופעת ה DVD שלו לפחות 6 פעמים... הופעה של סיזלה זה גם משהו שלא הייתי מעז לוותר עליו בחיים כאן ועדיף עם להקה חיה ולא רידימים. הייתי מת לראות גם הופעה של אלפנט מאן בעיקר בזכות האקשן הרב שיש בהופעות שלו.. הוא פשוט לא נח לרגע ונותן 110% אחוז.. האינטראקצה שלו עם קהל זה משהו שצריכים לתת עליו קורס באקדמיה. דווקא את קרטל לדעתי עדיף לראות בג'מאייקה או ארה"ב או כל מדינה אחרת שאינה ישראל בשלב זה. לא ממש יודע להסביר למה, אולי פרט לעובדה שדווקא בהופעה כמו שלו יהנה רק הגרעין הקשה בארץ והשאר לא ממש יבינו מה הולך. זה מה שעולה לראש נכון לעכשיו. אחלה שרשור
 

tabasco11

New member
MY LIST

ברינגטון לוי- אומן מדהים ופרפורמר מדהים עוד יותר! אולי אחד האומנים שאני הכי טוחן פועות שלו ביוטיוב.... ברס האמונד- אחרי מה שבוזוקי אמר, כל מילה מיותרת... WARRIOR KING- הופעה בוויב שמעטים האומנים שיכולים להעביר, חפשו את ההופעה שלו בניו יורק... מטורף! ROMAIN VIRGO- היוט' נולד על הבמות ASSASSIN- לדעתי בסטינג האחרון הוא הביא את ההופעה הכי טובה... לגבי אומני דאנסהל- יצא לי לראות את באונטי בג'מייקה לא פעם, אני חושב שמי שבאמת אוהב אותו, יעדיף לראות אותו בג'מייקה ניו יורק או לונדון, יורה ליריקס ומקבל את הפוורד בהתאם... כנ''ל לרוב האומנים של הדאנסהל, הופעה שלהם לרוב נשמעת כמו מיקסטיפ אחד ממטורף, נראה לי שלקהל ישראלי יהיה קשה לעכל את זה... מי יודע אולי יום אחד...
 

SaBaGMaN

New member
אני יכול לזרוק פה 50

אמנים שהייתי מבסוט לראות פה,הקטע הוא מי באמת יתן הופעה טובה לקהל ישראלי ולא רק לאוהבי הרוטס\דאנסהול הקשים אני אתן כמה מכל זרם (לחלק יש פוטנציאל למלא לא מעט מקומות ולחלק פחות..תלוי בכמה גורמים) מהדור הישן ברינגטון לוי,ג'וני הוסבורן,ברנינג ספיר ראגה מאפין - קוטי ראנקס,שאבה ראנקס,צ'אקה דימוס (!!!) מהדור החדש - מורגן הריטג' כולל בושמאן והפמילי (חלום) - ג'ה קיור - וואריור קינג - אנטוני בי (עזבו עכשיו את הקטע שהיה,ביג ארטיסט נקודה.) קחו עוד כמה אמנים שיביאו כמעט כל אוהב רגאיי,דאנסהול,היפ הופ וגם מאסיב מזדמן שלא באמת מתעמק במוזיקה ממטולה ועד אילת דמיאן מארלי aka ג'וניור גונג נכון כרגע בסיבוב עם נאס להעלות אותו על הבמה עולה לא מעט אבל אין כמעט אדם שלא יודע מי זה! אליפנט מאן - לדעתי מוכר לא פחות משון פול,אייקון,שאגי או כל זמר מיינסטרים אחר,יש לו מה למכור בישראל והוא חולה בהופעות שלו! ביני מאן - מה שרשמתי על איש הפיל. סיזלה קלונג'י - אין מה לעישות הבחור כמעט ולא מתפקד בשנים האחרונות וכל מה שנשאר זה המון טיונים גדולים,אני מנגן אותו בכל אפשרות ושומע אותו כל הזמן אבל בשנים האחרונות לא ברור מה הולך איתו..הופעה מול קהל ישראלי? תלוי בכמה דברים..יש לו את היכולת לעשות את זה קטלני וגם את היכולת לשלוח חצי מהאנשים שהיו בטוחים שהם באים לשמוע פרייס ייס ג'ה מבוהלים הבית ועוד לא הגעתי לדור החדש שלדעתי יהיה בעייתי להביא לכאן. יאללה חפרתי מספיק,בהצלחה לכל מי שמנסה להביא אמנים מהאי לישראל! SABAGO
 

tabasco11

New member
יש בעיה אחת בהופעות של סיזלה...

שמישהו מביא את סיזלה הוא בהימור של 50-50, לפעמים יש לסיזלה הופעות שהוא בחור באמת לשיר ולהראות לכולם למה הוא ביג, ולפעמים הוא מגיע וסתם נובח, ואני לא מדבר על הטיונים של הדאנסהל, היה לי כמה וכמה אודיוז שלו של את SOLID AS A ROCK ןאת PRAISE YE JAH שהוא נשמע כאילו הסולן של מטאליקה מנסה לעשות קאברים...
 

MUSIC DESIRE

New member
בקשר לגרעין הקשה וכל זה..

אני ארחיב פה טיפה, וזה לא בהכרח קשור למה שכתבת.. אני ממש מצליחה להבין למה זה נראה כזה קשה לעיכול, ובכלל הדאנסהול החזק ששורף, באמת שורף. יש מצב שהחשש שלכם אמיתי, אבל מתוך חוויות שלי עם חברים שלי אז זה ממש תלוי באדם שמאזין למוזיקה, רוב הישראלים, וזאת הכללה ממש גדולה, לא בררנים במוזיקה וישמעו כל מה שתתן להם (בעיקר אם זה החרא מגלגלצ) ואפילו ירקדו לזה אם ישימו כמה מקצבים משממעים במועדון (אם הייתם לאחרונה במסיבות "רגילות"), אז ככה שאולי זה ילך. כשהתחלתי להקשיב לסגנון הייתי החלוצה מבין כל החברים שלי, וזה הגיע אלי עוד מחברה שהייתה בלשיחות בג'מייקה (אחד השווים), ובאמת בהתחלה זה היה די מביך להתחיל להסביר,אולי בגלל הבורות ואולי בגלל השוני בין הסגנונות על המוזיקה. אבל בסופו של דבר אני הצלחתי ממש לגרום לחברים שלי לאהוב להתעניין ולשמוע תמוזיקה. אני ממש מאמינה במוזיקה כדרך ליצירת קשר בין בני אדם, וגם ריקוד. אני יודעת שלכל אחד יש את הסגנון שלו, אלב המון פעמים זה נובע מבורות בסגנונות אחרים, או חוסר חשיפה. אני לא בטוחה שרגאי צריך להישמע עכשיו בכל מועדון ובכל חור, הוא כן צריך להישאר מיוחד כמו שהוא, אבל כן לפרוץ אופקים ולא לפנות לאנשים מסוימים, וא להישמע רק באזורים מסוימם. לדוגמא..בתל אביבי יש די הרבה פאבים,ומועדונים שמנגנים רגאי בכל הסוגים, ואפילו את חהנות החדשה הזו, ופעם אתחוד המחט, בדרום יש את פסטיבלי השאנטי שבאים להופיע שם הסאונד סיסטמים המעולים, וכמובן את רגאי במדבר הנדיר,,ובצפון מה יש?כלום! (ואולי כל זה סתם רגושות נחיתות של צפונית...)
 

tabasco11

New member
הגרעין הקשה...

לאו דווקא נמצא בת''א, בדרום יש אנשים כמו סבאגו ששנים דוחף שם את הדאנסהל, אצלכם בצפון גם יצאו לא מעט סאונדים- אבויה התחילו את הדרך שלהם אי שם בעין חרוד, בין פאבים בקיבוצים למסיבות יער וכאלה, מיסטיקל יוטס', סאונד יחסית צעיר אבל עם הרבה כישרון והמון רעב לנגן לקהל... העניין הוא פומוטרים של דאנסים.. בסופו של דבר הם בוחרים את מי להציג לך ולקהל בכלל... כשאומרים גרעין קשה לדעתי לא מתכוונים לאיזה מפלצת תל אביבית שמסתובבת עם צופר מגבת ולהביאור, אלא לקהל שמכיר קצת יותר מבוב מארלי פיטר טוש ואלפא בלונדי, שיודע מה זה דאבפלייטס, שלא מתלונן ש''הוא צועק במיקרופון'', ש''הוא מחזיר אחורה את השיר'' וש''הוא בכלל לא מנגן רגאיי'', אלא יודע מה התפקיד של הסאונד כשיש יותר מבנאדם אחד על העמדה, ומה התפקיד שלו בתור קהל, והכי חשוב- שלא עולה על הבמה בהופעה של אומן ג'מייקאי ופאקינג מנשק אותו כאילו זה מושיק עפיה במועדון בתוק תוק!
 
למעלה