שאלה אשמח לתגובות

דניאלוג

New member
שאלה אשמח לתגובות

לפני כשבוע שאלתי על מטלות או משימות אימוניות וקיבלתי רק תגובה אחת..האם אתם לא עובדים בצורה זו?אחרי כל אימון המתאמן יוצא עם משימות ביינג או דויינג או שניהם?האם קרה לכם שמתאמן לא עובד עם מיילים..באיזו דרך אתם מתקשרים בין אימון לאימון עם המתאמן או שלא?איזו אפשרויות יש לקבל דיווחים מעבר למייל?אולי יש קושי למתאמן בגלל בעיות קשב וריכוז..?אבל אני בפגישה ראשונה איתו ולא נראה לי נכון להסיק מסקנות
 
אימון, משימות, תרגולים ושאר ירקות

שלום דניאלוג מתוך הבנת הליבה האימונית ככזו שמתרחשת בין פגישה לפגישה ולאו דווקא בפגישות עצמן (שמבחינתי מהוות סגירה ופתיחה של שבוע אימוני חדש) אני נוטה ברוב המקרים לשלוח את המתאמן הביתה עם משימות. אבל.... לא מפרידה בין being ל doing ולא מאמינה בתיחום שביניהם. אחרי הכל בכל משימת עשיה - יש הרבה מן הbeing וגם להיפך. יש מקרים בהם יש לי משימות מתוכננות מראש (בעיקר בשלבים קונקרטיים של מודל האימון שלי) יש מקרים בהם צצות משימות תוך כדי המפגש, בעיקר כתוצר לאבחנות חשובות שעולות ויש מקרים שאני פשוט שואלת את המתאמן שאלה ישירה בנוגע למשימות שירצה לקחת על עצמו ("איזו משימה אתה רוצה לקחת על עצמך כדי לשמר את ההישג ?" "איזו משימה אתה בוחר לקחת על עצמך השבוע כדי לתרגל את....") דווקא אז, יוצאות משימות נפלאות ומפתיעות. אשר למיילים - אני עובדת גם באמצעות SMS, בעיקר בכל הקשור לדיווח. לא כולם עובדים דרך המייל ולכן הטלפון הוא מכשיר נפלא. לפעמים - אני מבקשת להשאיר לי הודעה במשיבון על ביצוע המשימה. בעיות קשב וריכוז קיימות - אבל לא נתקלתי במקרים בהם הן הפריעו לאימון. לכל היותר - אנחנו יוצרים מעקפים . בהצלחה ענת
 
דיווח

אני שואפת להעביר תוך זמן קצר את עניין הדיווח אל תוך חייו של המתאמן. כלומר, מדרבנת אותו לחשוב מי או מה יכולים להחזיק אותו ערב לביצוע עבודת השטח שלו. איתי הוא הרי יעבוד כמה חודשים ואז ניפרד ואם הוא רגיל לדווח אלי ואני כבר לא שם, הוא עלול לסגת מהישגיו במהירות ולזנוח הרגלים חדשים שהתחיל לבנות. אני רואה מה שהגדרת כמשימות being וdoing כהפרדה לא מובנת. אני חושבת שההגדרות הללו הן מה שעצרו אותי מלענות על ההודעה שלך בפעם הקודמת. אז הנה עזרת לחולל אצלי שינוי
אני רואה את עבודת השטח כהכרחית ובלעדיה אני לא יכולה לאמן. זה חלק מחוזה האימון ביני לבין המתאמנים שלי. חלק מן העבודה הן אכן תחנות במודל, חלקן עולות מתוך העבודה וחלקן טכניקות שאני מציעה לשיקול דעת המתאמן. על כל הצעה לאתגר יכול המתאמן להגיב בקבלה, סירוב או התמקחות. השאיפה היא לעזור למתאמן לבחור משימה ריאלית שתביא להצלחה. בברכה,
 

T a l c y

New member
משימות אימוניות

הי דניאלוג, מה עם לשאול אותו מה מתאים לו כמשימה? מה יעבוד בשבילו - בין בפגישות? אם לא מיילים אז...? אני רואה זאת כהחלטה ממש משותפת-וגם הוא יכול לקבל החלטה לגבי עצמו, לדייק את מה מתאים לו ומה לא - רק מזה יש ערך מוסף! אני מתקשרת דרך מיילים, טלפון, SMS ולעיתים - אם זה לא מתאים - לא מתקשרים בכלל. בהצלחה, טל
 

tlingit

New member
נתת לי רעיון

משהו בדברים שלך נתן לי השראה למשהו שחיפשתי דרך אורגנית לעשותו והוא איך לבנות אצל המתאמנים את לקיחת ואף יצירת משימות לעצמם קצת כיוון שונה מהדיון הישיר... איזה כיף זה סיעור מוחות
התודה היא גם לדניאלוג על פתיחת הדיון וגם לT a l c y על הכיוון שעזר
 
תשובה

"לפני כשבוע שאלתי על מטלות או משימות אימוניות וקיבלתי רק תגובה אחת..האם אתם לא עובדים בצורה זו?" לא לכל מודרך/מטופל אני נותנת משימות. למתקדמים / לאלו שמבקשים - אני נותנת תרגיל או 2 תרגילים לשבוע הקרוב. ההדרכה שהם מקבלים מכילה כבר תרגילים כך שהם יכולים ליישם את מה שעבדנו עליו, מחוץ לפגישה. ביום-יום. "אחרי כל אימון המתאמן יוצא עם משימות ביינג או דויינג או שניהם?" מה זה "ביינג" ו"דויינג"? "האם קרה לכם שמתאמן לא עובד עם מיילים..באיזו דרך אתם מתקשרים בין אימון לאימון עם המתאמן או שלא? איזו אפשרויות יש לקבל דיווחים מעבר למייל? אולי יש קושי למתאמן בגלל בעיות קשב וריכוז..?אבל אני בפגישה ראשונה איתו ולא נראה לי נכון להסיק מסקנות" בין פגישה לפגישה בדרך כלל לא מתקשרים. אלא, אם יש קושי או בעייה, ואז משוחחים או מתקשרים במייל.
 
למעלה