עזריאל לוקץ
New member
שאלה באויראות
אתה מגיש מירשה מחיפה להרצליה, בנתיבים, ומקבל אישור. ממריא מחיפה, כשהפקח מורה לך - "גלים 1000" מגיע לגלים גובה 1000, ומדווח לפקח בחיפה - גלים 1000. פקח חיפה- ,"עבור לקשר עם פלוטו 127.10, להישמע". אתה ממשיך בנתיב דרומה וקורא לפלוטו. פלוטו לא שומע אותך. הוא עסוק בקשר עם מטוסים אחרים, וכשכבר ניסית להשחיל מילה, לא הצלחת ליצור קשר עם פלוטו.וכך במשך 10 דקות אינך יכול ליצור קשר עם פלוטו.... השאלה _ מה אתה עושה.??? זכור שעליך לטפס בנתיב לגובה 2000. תנועה נגדית היא בגובה 1500. האם אתה מטפס?? האם אתה נשאר ב-1000.?? האם אתה ממשיך לכוון פרדיס, או אולי חוזר לחיפה.... מה דעתם של חברי הפורום. אני מעלה זאת כשאלה באויראות, מתוך מקרה שאכן קרה... אשמח לשמוע תגובות. לוקץ
אתה מגיש מירשה מחיפה להרצליה, בנתיבים, ומקבל אישור. ממריא מחיפה, כשהפקח מורה לך - "גלים 1000" מגיע לגלים גובה 1000, ומדווח לפקח בחיפה - גלים 1000. פקח חיפה- ,"עבור לקשר עם פלוטו 127.10, להישמע". אתה ממשיך בנתיב דרומה וקורא לפלוטו. פלוטו לא שומע אותך. הוא עסוק בקשר עם מטוסים אחרים, וכשכבר ניסית להשחיל מילה, לא הצלחת ליצור קשר עם פלוטו.וכך במשך 10 דקות אינך יכול ליצור קשר עם פלוטו.... השאלה _ מה אתה עושה.??? זכור שעליך לטפס בנתיב לגובה 2000. תנועה נגדית היא בגובה 1500. האם אתה מטפס?? האם אתה נשאר ב-1000.?? האם אתה ממשיך לכוון פרדיס, או אולי חוזר לחיפה.... מה דעתם של חברי הפורום. אני מעלה זאת כשאלה באויראות, מתוך מקרה שאכן קרה... אשמח לשמוע תגובות. לוקץ