פושע מחשבתי
New member
שאלה באנימציה
קראתי מזמן מאמר על ההבדלים בין Pose-to-pose לבין Straight forward, שהיה בעצמו סוג של טוטוריאל ליצירת אנימציה (קטע שבו משה רבנו מאבד חמישה מחמישה עשר הדברות). במאמר נטען שאפשר לשלב בין השיטות ע"י יצירת סקיצה כללית של האנימציה בשיטת ה-P2P, ואח"כ "לשייף" את האנימציה ע"י שינוי מיקום ה-Key Frames של חלקים שונים של הדמות **באקראיות**. השאלה שלי היא - האם יתכן שפעולה אקראית שכזאת היא שיטה מומלצת לאנימציה??? -אני כרגע עובד על התחרות החודשית של the 10 seconds club, והתחלתי לפי השיטה הזאת (שילוב) - ואני רואה איך כל שינוי קטן במיקום הפריימים, משנה לגמרי את המשמעות של התנועה, לכן קשה לי לקבל את העיקרון של האקראיות. אני ממש מתחיל באנימציה ואין לי ניסיון, לכן אשמח אם מישהו מנוסה יגיד לי מה דעתו בעניין. בקרוב אעלה את האנימציה לביקורת. תודה מראש!
קראתי מזמן מאמר על ההבדלים בין Pose-to-pose לבין Straight forward, שהיה בעצמו סוג של טוטוריאל ליצירת אנימציה (קטע שבו משה רבנו מאבד חמישה מחמישה עשר הדברות). במאמר נטען שאפשר לשלב בין השיטות ע"י יצירת סקיצה כללית של האנימציה בשיטת ה-P2P, ואח"כ "לשייף" את האנימציה ע"י שינוי מיקום ה-Key Frames של חלקים שונים של הדמות **באקראיות**. השאלה שלי היא - האם יתכן שפעולה אקראית שכזאת היא שיטה מומלצת לאנימציה??? -אני כרגע עובד על התחרות החודשית של the 10 seconds club, והתחלתי לפי השיטה הזאת (שילוב) - ואני רואה איך כל שינוי קטן במיקום הפריימים, משנה לגמרי את המשמעות של התנועה, לכן קשה לי לקבל את העיקרון של האקראיות. אני ממש מתחיל באנימציה ואין לי ניסיון, לכן אשמח אם מישהו מנוסה יגיד לי מה דעתו בעניין. בקרוב אעלה את האנימציה לביקורת. תודה מראש!