אופנועיסט דנדש
New member
שאלה בבלימות חזקות..
אני לא מדבר בהכרח בלימת חרום כן...אז ככה... אני שליח ואני נוסע על טייפון חדש, עכשיו... לטייפון בלם דיסק קידמי דיי חזק ממש אפשר לעצור בטווח קצר ביותר ותמיד חשבתי שיש לו בלמים מעולים (צריך להפעיל כוח אבל מכל מרחק וכל מהירות שלא גורמת לך פחד ואיום אתה מרגיש שאתה מסוגל לבלום אם יתחלף לאדום הוא יקרה משהו) עד שפעם אחת היה לי אדום וואלה החלטתי לעצור אבללא רציתי לעצור ברגע זה כי מאחורי הייתה מכוניות נגעתי בבלם שתידלק המנורה וכשהייתי ליד הרמזור בלמתי חזק מאוד (גם כדי להבין את הבלמים לראות מה מצבם...) "למזלי" היה קצת חול ואבנים על הכביש וכמעט איבדתי שליטה בגלל הבלם הקידמי...נבהלתי מאוד!...ומאז אני בולם רק עם אחורי...ואם הוא לא מספיק אז אני מוסיף את הקידמי. עכשיו..זה בסדר לבלום רק עם האחורי, כי גם הוא ננעל לפעמים ואז יש סתם חריקה ובריחה של התחת אבל אני חושב שזה לא מסוכן (אני טועה?) כמה אפשר לשפר את התאוטה של האופנוע אם במצב של קצת חול על הכביש אתה יכול לגמור בליפול מהאופנוע...למישהו יש טיפים?
אני לא מדבר בהכרח בלימת חרום כן...אז ככה... אני שליח ואני נוסע על טייפון חדש, עכשיו... לטייפון בלם דיסק קידמי דיי חזק ממש אפשר לעצור בטווח קצר ביותר ותמיד חשבתי שיש לו בלמים מעולים (צריך להפעיל כוח אבל מכל מרחק וכל מהירות שלא גורמת לך פחד ואיום אתה מרגיש שאתה מסוגל לבלום אם יתחלף לאדום הוא יקרה משהו) עד שפעם אחת היה לי אדום וואלה החלטתי לעצור אבללא רציתי לעצור ברגע זה כי מאחורי הייתה מכוניות נגעתי בבלם שתידלק המנורה וכשהייתי ליד הרמזור בלמתי חזק מאוד (גם כדי להבין את הבלמים לראות מה מצבם...) "למזלי" היה קצת חול ואבנים על הכביש וכמעט איבדתי שליטה בגלל הבלם הקידמי...נבהלתי מאוד!...ומאז אני בולם רק עם אחורי...ואם הוא לא מספיק אז אני מוסיף את הקידמי. עכשיו..זה בסדר לבלום רק עם האחורי, כי גם הוא ננעל לפעמים ואז יש סתם חריקה ובריחה של התחת אבל אני חושב שזה לא מסוכן (אני טועה?) כמה אפשר לשפר את התאוטה של האופנוע אם במצב של קצת חול על הכביש אתה יכול לגמור בליפול מהאופנוע...למישהו יש טיפים?