שאלה בהולה בנושא של קבלת אישור מהמשטרה

galyamim

New member
שאלה בהולה בנושא של קבלת אישור מהמשטרה

היי, לפני כשנתיים נעצרתי על גידול של "עציצים". מאז אני ממתין לכתב אישום (בתקווה שלא יקרה בקרוב או בכלל). עכשיו אני מעוניין לעבוד עם ילדים בבי"ס והתבקשתי להביא מהמשטרה אישור שמותר לי (כלומר שאני לא פדופיל או משהו..). אני מניח שהדברים לא באמת קשורים, אבל תהיתי- האם העבר (שכאמור עדיין "פתוח") יכול להפריע? האם עצם בקשת האישור תשפיע איכשהו על התיק שבהמתנה? (למשל- תזרז את זה או משהו?)
אשמח לתשובה ASAP, תודה ויום נעים :)
 

Arana

Active member
מנהל
אין שום קשר

האישור שנדרש להביא מי שמועמד לעבוד עם קטינים הוא אישור שאין לך רישום פלילי בעבירות מין, ובעבירות אלה בלבד. לצורך העניין, יכולה להיות לך הרשעה בשוד מזויין, בהונאה בנסיבות מחמירות או בפציעה חמורה, ועדיין תקבל את האישור.

גם אין קשר בין בקשת האישור לתיק הפתוח - מי שמטפל בתיק שלך לא יודע וגם לא בודק אם ביקשת לקבל אישור כזה או לא, וזה לא רלוונטי עבורו.

מה שכן כדאי לך לעשות הוא, באותו זמן שאתה ניגש לתחנת המשטרה לקבל את האישור לעבודה עם קטינים, תבקש גם תדפיס של הרישום הפלילי שלך (ה"רגיל"). בתדפיס הזה מופיעים כל התיקים שנחקרת לגביהם ומה מצבם כעת - סגורים (ומאיזו עילה) או פתוחים, והיכן נמצאים (האם עדיין ביחידה החוקרת או בתביעות/פרקליטות). כך תוכל להתעדכן מה קורה עם התיק שלך.
 

galyamim

New member
תודה

את החלק הראשון כבר הספקתי להבין, אבל בחלק השני חידשת לי, אז תודה רבה:) !
 
למעלה