שאלה בהליכות תקשורת - וואטסאפ ושיחות טלפון

  • פותח הנושא k-don
  • פורסם בתאריך

k-don

Well-known member
כמה נקודות.
תקשורת מול אנשי שירות.
שיחות טלפון משמשות אותי לתקשורת דו כיוונית כדי לסגור דברים .
שיחות וואטסאפ משמשות לתקשורת אסינכרונית.
הרבה פעמים קורה שהטלפון האישי/הוואטסאפ משמש את איש השירות עבור העבודה.

מה עושה מישהו שנזכר בשעה 22:00 שהוא רוצה לשלוח (בבוקר) הודעה/שאלה לאיש השרות?
האם הוא צריך להחזיק את השאלה בבטן ולשלוח למחרת? אולי להשתמש בכלי של שליחת וואטסאפ לפי תזמון?
או לשלוח מיידית?
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה