כמה נקודות.
תקשורת מול אנשי שירות.
שיחות טלפון משמשות אותי לתקשורת דו כיוונית כדי לסגור דברים .
שיחות וואטסאפ משמשות לתקשורת אסינכרונית.
הרבה פעמים קורה שהטלפון האישי/הוואטסאפ משמש את איש השירות עבור העבודה.
מה עושה מישהו שנזכר בשעה 22:00 שהוא רוצה לשלוח (בבוקר) הודעה/שאלה לאיש השרות?
האם הוא צריך להחזיק את השאלה בבטן ולשלוח למחרת? אולי להשתמש בכלי של שליחת וואטסאפ לפי תזמון?
או לשלוח מיידית?
תקשורת מול אנשי שירות.
שיחות טלפון משמשות אותי לתקשורת דו כיוונית כדי לסגור דברים .
שיחות וואטסאפ משמשות לתקשורת אסינכרונית.
הרבה פעמים קורה שהטלפון האישי/הוואטסאפ משמש את איש השירות עבור העבודה.
מה עושה מישהו שנזכר בשעה 22:00 שהוא רוצה לשלוח (בבוקר) הודעה/שאלה לאיש השרות?
האם הוא צריך להחזיק את השאלה בבטן ולשלוח למחרת? אולי להשתמש בכלי של שליחת וואטסאפ לפי תזמון?
או לשלוח מיידית?
נערך לאחרונה ב: