ציינתי שייתכנו חריגים
1. כתבתי שייתכנו חריגים לכלל, שהפרסום הנוסף אינו פוגע באינטרס של המפרסם, והבאתי דוגמה לחריג אחד. אכן, גם התקשרויות בעקבות הפרסום הנוסף, כשהמודעה כבר אינה אקטואלית, פוגעות במפרסם. אך אם הפרסום הנוסף מקביל למקור, או סמוך לאחריו, סביר להניח, שהמפרסם לא היה מתנגד לו, אילו ידע עליו מראש. 2. לדעתי, לוח מודעות, בעיתון או באתר אינטרנט, אינו לקט לעניין זכות יוצרים, כיוון שאין שום יצירתיות באיסוף המודעות ובבחירתן. תיתכן יצירתיות בעיצוב הלוח ובעריכתו, ולכך התייחסתי בתשובתי (הקודמת). 3. למיטב ידיעתי, קיימת חברה בשם "יפעת", המיישמת זה שנים את הרעיון שהעלית בשאלתך. הערה: החתום מעלה אינו עורך דין.