שאלה ביטוחית לגבי תאונה ללא נפגעים

nimrodbs

New member
שאלה ביטוחית לגבי תאונה ללא נפגעים

שלום לכולם, אשתי ואני היינו מעורבים בתאונה. בעקבות השתלבות של רכב (צבאי) לנתיב שלנו, אשתי שנהגה התרחקה ממנו כדי להימנע מתאונה ובעקבות כך שפשפה רכב אחר. אשתי שבהריון נבהלה מאוד ולאחר מכן אושפזה ליומיים בבית חולים. היא והתינוק בריאים.

חברת הביטוח אומרת שאין קייס לתבוע ביטוחית את הרכב שנכנס לנתיב שלנו, למרות שהוא לא האט בתמרור זכות קדימה ואפילו אמר בפני שנרדם על ההגה ולא שם לב. הטענה הזו הייתה מכיוון שלא היה מפגש פיזי בין הרכב שלו לרכב שלנו. החברה טוענת שאנו יכולים לתבוע משפטית אותו. לא רק זה, חברת הביטוח גם רואה בנו כאלו הפוגעים ברכב השלישי והאחראים לתאונה. בעקבות השיחה נפתחה לנו כבר תביעה בחברת הביטוח ואינני יודע כיצד לפעול...

הפגיעה ברכב שלנו יחסית קלה (שפשוף ועיקום של הפח), אך דורשת תיקון ובעיקר בדיקה של בולמי הזעזועים של הגלגל. הפגיעה ברכב שפגענו בו מינורית עוד יותר והיא הורדה טיפה של הצבע ושפשוף של אחד מהג'אנטים של הגלגלים. בינתיים קבעתי תור לקבל הצעת מחיר מהמוסך המורשה שאני עובד איתו על תיקוני הפח ובעיקר לבדוק חריקה חדשה שנשמעת בעת עלייה על באמפרים (חשש לבולמי הזעזועים של הרכב).

מה כדאי לעשות? לתבוע את הביטוח? לשלם את ההשתתפות העצמית לצורך תיקון הרכב שלנו? לתקן עצמאית? לבטל את התביעה שכבר נפתחה? לתבוע משפטית את הרכב הצבאי שנכנס לנו לנתיב?

אנו בעיקר רוצים שקט ולהשיב את המצב לקדמותו בלי הרבה כאבי ראש. מדובר ברכב בן 10 שנים (טויוטה קורולה)
 
למעלה