שאלה במאיה...

SpaceMonk

New member
שאלה במאיה...

שלום לכם אני חדש בתחום הנפלא של תלת מימד, התחלתי לפני כמה ימים לבנות דמות בתור לימוד עצמי... כאשר בניתי את האוזן השתמשתי ב WEDGE FACES בשביל לקצר תהליכים. מאחורי האוזן נוצרו מהמורות שאין לי מושג איך לנקות אותן בבקשה עזרה מישהו ?
 

nirchen

New member
לא מומלץ......

wedge faces למטרה זו נכון שזה הגיוני אבל התוצאה לא כדי למדל אוזן ואחרי זה לאחד עם הראש
 

SpaceMonk

New member
מחשבה נוספת

תודה על התגובה. wedge faces גרם לשיכפול קשתי של הפוליגונים...אין אפשר לצמצם אותם לאחר המעשה ובכך להמנע מהבעיה ?
 

SpaceMonk

New member
wireframe

לאחר הביצוע בפוליגונים המרתי את הגוף לסאב-דיויז'ן ואז נוצרו הבליטות
 

cyb3rmaniak

New member
קודם כל, נסה למדל בשיטות אחרות...

זה יעזור לך להבין את ההגיון מאחורי כל התהליך... אל תנסה לקצר. קח כמה tutorials ולך איתם צעד צעד. לדעתי הקווים המוזרים האלה שצצו לך נובעים מ: 1. שימוש במשולשים (משהו שכדאי להמנע ממנו. נסה ללמוד למדל אך ורק במרובעים כשזה אפשרי). 2. יכול להיות שיש מספר פוליגונים אחד על השני. נסה למחוק פוליגון ותראה אם יש אחד מתחתיו או לא. 3. יכול להיות שיש vertexים שלא מחוברים כמו שצריך... תבחר אותם אחד אחד ותראה אם יש 2 שיושבים על אותו מקום ולא מחוברים (אמור להיות לך מצויין כמה vertexים בחרת... תוודא שכשאתה בוחר אחד- באמת נבחר רק אחד). אני ממדל ב- LW, אז אני לא יודע עדיין אם המוזרוות האלה מופיעות ב- 2 התוכנות, אבל כך זה נראה.
 

cyb3rmaniak

New member
ועוד משהו...

זה יפה לשחק קצת עם התוכנה, אבל אל תתחיל במידול של דמויות. זה המידול הקשה ביותר. תתחיל עם בנינים, מכוניות וכו'. כשתשתפר בכל התהליך תעבור למידול אורגני...
 
למעלה