יתכן שבנתוני השאלה ההיפוך דווקא משמעותי
אם אין לך טוניקה + 3 ו-7 (שקובעים את הזהות הפורמאלית של האקורד), או טריטון (שיכול להעיד על דומיננטה ואז מהווה בעצמו 3 ו-7 כאמור קודם, רק שבמצב זה לא חובה שתהיה הטוניקה), ואין כל נתונים אחרים (כגון צליל נוסף בבאס או במקום אחר), אז בנתוני השאלה אין מדובר באקורד (שלם) ממש, אלא במצלול אחר. בנסיבות אלה, לפי חוקי הטונאליות, ההיפוך יכול לקבוע את היחסים הטונאלים ולזהות את הטוניקה. למשל: קווינטה תומכת בטוניקה, ולכן יכולה להעיד על הצליל הנמוך כטוניקה. אם ניישם על השאלה, בהיפוך במצב היסודי ביותר כפי שכתב השואל, אז אכן האופציה המתבקשת היא רה-4 (אופציה 3 בתשובתך לעיל), פשוט כי די בטרצה הקטנה כדי לבסס טונאליות יחסית לרה. יחד עם זאת, אם היית משנה היפוך וזורק את הרה אוקטבה למעלה (פה-סול-רה), אזי הייתי אומר שקיבלנו סול-7 (אופציה 1 בתשובתך לעיל) כי הקווינטה הנוצרת תומכת בסול כטוניקה. אגב, האופציה השניה שהזכרת - סי במול 6 - יצירתית, אבל לא ניתן להסיק אותה מנתוני השאלה ובה רק 3 צלילים, ללא סי במול. בגלל זה אני מקפיד לציין "בנתוני השאלה". תחשוב מה היה קורה למשל אם היית לוקח את המצלול הזה, ומנגן אותו על בס אי במול למשל - משנה את כל מערך השיקולים בשאלה (וגם יוצר אקורד חביב).