שאלה בנוגע לטיפול בלקוח
מעלה להתייעצות בעיה שנתקלתי בה עם לקוח. אשמח לשמוע חוות דעת של איך הייתם מתמודדים/מטפלים בבעיה. לקוחה קנתה אצלי תכשיט בדוכן ביריד אמנים לפני יותר מחודש. עכשיו היא התקשרה לצעוק שהתכשיט משחיר ואינו מכסף והיא רוצה את הכסף חזרה. ניסיתי להסביר לה שכסף משחיר ושניתן לנקות אותו בקלות אבל היא לא רצתה לשמוע רק לצעוק. הסכמתי ללכת לקראתה ולהחליף לה לתכשיט אחר ואפילו להגיע עד אליה לעבודה. העניין הוא שהיא מסרבת לקבל שזה אכן כסף ומסתמכת על דעת חברה לעבודה ש'אישרה' שזה לא כסף אמיתי. מן הסתם גם תכשיט חלופי ישחיר לה ואז הסיפור לא ייגמר. אני רוצה ללכת לקראתה אבל לא יכולה להחזיר כסף וגם לא חושבת שאני צריכה בהתחשב בזה שהתכשיט הוא כן מכסף והיא מתלוננת על תכונה טבעית של החומר שאינה בשליטתי. מה הייתם עושים?
מעלה להתייעצות בעיה שנתקלתי בה עם לקוח. אשמח לשמוע חוות דעת של איך הייתם מתמודדים/מטפלים בבעיה. לקוחה קנתה אצלי תכשיט בדוכן ביריד אמנים לפני יותר מחודש. עכשיו היא התקשרה לצעוק שהתכשיט משחיר ואינו מכסף והיא רוצה את הכסף חזרה. ניסיתי להסביר לה שכסף משחיר ושניתן לנקות אותו בקלות אבל היא לא רצתה לשמוע רק לצעוק. הסכמתי ללכת לקראתה ולהחליף לה לתכשיט אחר ואפילו להגיע עד אליה לעבודה. העניין הוא שהיא מסרבת לקבל שזה אכן כסף ומסתמכת על דעת חברה לעבודה ש'אישרה' שזה לא כסף אמיתי. מן הסתם גם תכשיט חלופי ישחיר לה ואז הסיפור לא ייגמר. אני רוצה ללכת לקראתה אבל לא יכולה להחזיר כסף וגם לא חושבת שאני צריכה בהתחשב בזה שהתכשיט הוא כן מכסף והיא מתלוננת על תכונה טבעית של החומר שאינה בשליטתי. מה הייתם עושים?