שאלה בנוגע לסוכן נסיעות
אז ככה: הזמנתי כרטיסי טיסה ללונדון דרך איסת"א, קיבלתי הצעת מחיר לטיסה של British Airways ומסרתי מספר כרטיס אשראי. היום, למעלה משבוע אחרי השיחה, חוזרת אלי הסוכנת מאיסת"א ומספרת לי את הסיפור הבא: המחיר שהציעו לי הוא לו המחיר הסטנדרטי אלא במבצע של חברת התעופה (British); המבצע הזה הוא בתוקף עד יום לפני הטיסה שלי ולכן לא מכסה את הטיסה שלי; במערכת שבה הם משתמשים לראות את המחירים (מערכת כלל-ארצית, לא פרטית שלהם) מופיע פירוט המבצעים עם תאריך תחילת המבצעים אך ללא תאריך סיום; כאשר באה הסוכנת "לכרטס" את הכרטיסים שלי החברה (British) סירבה למכור אותם במחיר המבצע (כי אינו בתוקף לתאריך זה); לכן איסת"א לא ימכרו לי את הכרטיסים במחיר שסוכם. לבחירתי לשלם יותר, או לבחור טיסה אחרת (לא נוחה לי). טענתם: כל עוד הם לא "כרטסו", העסקה לא סגורה. דעתי: סגרנו עסקה בטלפון, וזו בעיה של איסת"א לספק לי את הכרטיס במחיר שסוכם. מבחינתי שישלמו את ההפרש על חשבונם, אותי זה לא ממש צריך לעניין. מה גם שפעולת ה"כרטוס" אינה תלויה בי וגם אין לי מושג מתי היא מתרחשת ולכן לא יתכן שהיא זו שקובעת את מועד סגירת העסקה. ניסיתי, כמובן, לדבר עם האחראי ועם המחלקה המשפטית, וללא הועיל. מה דעתכם?
אז ככה: הזמנתי כרטיסי טיסה ללונדון דרך איסת"א, קיבלתי הצעת מחיר לטיסה של British Airways ומסרתי מספר כרטיס אשראי. היום, למעלה משבוע אחרי השיחה, חוזרת אלי הסוכנת מאיסת"א ומספרת לי את הסיפור הבא: המחיר שהציעו לי הוא לו המחיר הסטנדרטי אלא במבצע של חברת התעופה (British); המבצע הזה הוא בתוקף עד יום לפני הטיסה שלי ולכן לא מכסה את הטיסה שלי; במערכת שבה הם משתמשים לראות את המחירים (מערכת כלל-ארצית, לא פרטית שלהם) מופיע פירוט המבצעים עם תאריך תחילת המבצעים אך ללא תאריך סיום; כאשר באה הסוכנת "לכרטס" את הכרטיסים שלי החברה (British) סירבה למכור אותם במחיר המבצע (כי אינו בתוקף לתאריך זה); לכן איסת"א לא ימכרו לי את הכרטיסים במחיר שסוכם. לבחירתי לשלם יותר, או לבחור טיסה אחרת (לא נוחה לי). טענתם: כל עוד הם לא "כרטסו", העסקה לא סגורה. דעתי: סגרנו עסקה בטלפון, וזו בעיה של איסת"א לספק לי את הכרטיס במחיר שסוכם. מבחינתי שישלמו את ההפרש על חשבונם, אותי זה לא ממש צריך לעניין. מה גם שפעולת ה"כרטוס" אינה תלויה בי וגם אין לי מושג מתי היא מתרחשת ולכן לא יתכן שהיא זו שקובעת את מועד סגירת העסקה. ניסיתי, כמובן, לדבר עם האחראי ועם המחלקה המשפטית, וללא הועיל. מה דעתכם?