שאלה בנוגע לעמדות שירות בבנק

Borisyo

Member
הייתי בתהליך הדפסת דף פירות בעמדה דיגיטל בבנק לאומי. הייתה האטה בתהליך והסתובבתי והתחלתי לדבר עם לקוחה שהייתה צריכה עזרה בתרגום מול הבנקאי שעמד סמוך. כשהסתובבתי לקחת את הדף ראיתי שהוא לא היה בפנים ועל המסך ראיתי שלא הייתי במערכת יותר. אני רוצה לאמת מידע שמנהל סניף נתן לי. לשאלתי אם יש חשש שמישהו לקח את הדף פירוט ואם יש חשש לשימוש לרעה הוא אמר שמכוון שלא לקחתי דף הוא נמשך על ידי מכונה חזרה וגם אם היו לוקחים דף אין בו נתונים רגישים שאפשר לעשות איתם משהו. כשפניתי לשירות לקוחות ושאלתי ספציפית על מה שכתבתי פה הם לא ענו על השאלה. רק אמרו שעליי לעקוב אחרי פעולות בחשבון ולדווח אם משהו לא תקין אך סיכוי מזערי שיקרה משהו כל עוד אין למישהו נתונים שלי ושאלות סודיות לזיהוי לקוח.

אישית פעם ראשונה שמעתי שמכונות מושכות דפי מידע אם לקוח לא משך אותם בזמן. מישהו יודע?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
איני יודע מאיזו מכונה ניסית לקבל את הדף אך יש מכונות שמושכות את הדף חזרה, כדי להיות בטוח שגם המכונה המדוברת כזאת (כדברי מנהל הסנים) לך אליה, בקש תדפיס, אל תיקח אותו והמתן ליד המכונה ותראה מה קורה.
 
למעלה