שאלה בנוגע לקנייה באינטרנט

Rusty Cage

New member
שאלה בנוגע לקנייה באינטרנט

שלום,

לא בטוחה שזו שאלה שמתאימה לפורום, אבל ננסה:

ניסיתי לקנות כרטיס לפסטיבל מוזיקה מסוים. הקנייה היא דרך אתר אחר חיצוני לאתר של הפסטיבל.
מילאתי את כל הפרטים וואחרי שלחצתי "FINISH" זה העביר אותי לדף בו שוב הייתי צריכה למלא את הפרטים, לא הייתה כותבת כך שלא ברור לי מה זה היה, ולא היה לחצן המשך כלשהו. פשוט לא היה לאן להמשיך משם. יצאתי וניסיתי שוב, וזה הביא אותי לאותו עמוד מוזר.

שלחתי להם מיילים (כי אין מספר טלפון) והם לא עונים.

בנוסף, רציתי לבדוק האם אולי הזנתי מייל לא נכון, אבל אין אפשרות לעדכן פרטים אישיים או לראות אותם (כולל פרטי כרטיס אשראי).

רציתי לדעת האם במצב כזה, שאין אישור הזמנה או מס' כלשהו, יכולים לחייב אותי על כמה כרטיסים (כי ניסיתי מספר פעמים...)??


אני ממש בלחץ, כל כרטיס זה 170 וניסיתי לפחות 3 פעמים.

תודה מראש!
 
ניסיון לעזור

1. היות ולא ברור לי מה בדיוק עשית ומה בדיוק נקלט, אין לי אפשרות להעריך מה בדיוק קרה והאם ביצעת הזמנות או לא.
2. אני מציע לך להתכונן לבאות וקודם כל, באופן מיידי לבצע הליך קניה מדומה, כלומר, לגשת לאתר ולעשות כאילו הזמנה, כאשר את רושמת פרטי סרק שברור שאינם אמיתיים, משהו כגון שם המזמינה, ישראלה ישראלי, מספר זהות 111111111, וכך גם לגבי פרטי האשראי. רק שהפעם, את גם מתעדת את כל התהליך בכך שאת מצלמת בו8ידאו את המסך לאורך כל הדרך, וגם את מבצעת צילומים סטטיים של המסכים השונים בהם את עוברת.
את מצלמת גם את מסך ה"צור קשר" שלהם עם הפרטים הקיימים.
את שומרת את כל הודעות הדוא"ל ששלחת להם ואת שולחת שוב ומתעדת.
אחרי שעשית את כל הפעולות האלה, את מתקשרת בדחיפות לחברת האשראי שלך, מספרת מה קרה ומבקשת מהם הנחיות. כמובן מתעדת גם את השיחות איתם בפקסים ומבקשת מהם אישור על פנייתך. אם הם יכולים לברר אם בוצעו חיובים, את מבקשת לבטל אותן היות ולא קיבלת אישורי עיסקות ובפועל לא שלחו לך כרטיסים או מידע שמאפשר לך לקבל כרטיסים בקופת הפסטיבל.
3. לפי מה שאת מספרת, כנראה שלא התגבשו הזמנות, כי בד"כ בחנות וירטואלית סבירה, לאחר ביצוע ההזמנה נשלחת הודעת דוא"ל לאישור עם פרטי העיסקה. אבל כידוע, לא כל מי שפועל באינטרנט סביר וגם יכולות לקרות תקלות תקשורת.
 

Rusty Cage

New member
וואו תודה רבה!

מנסיונך, במקרה שבאמת מחייבים אותי, חברות האשראי באמת מבטלות עסקאות שנעשו כך?
 
לא יכול לתת לך מבט על

כי אני לא יודע כמה מקרים יש ומה מאפיין כל אחד מהם.
את תארת מקרה של אתר מסחר אלקטרוני שלא תפקד כראוי (זה יכול להיות מכל מיני סיבות, תכנות לא טוב, באג, בעיה בתקשורת, בעיה במחשב שלך) ונקלעת למצב שכלקוחה, אינך יודעת אם התגבשה עיסקת רכישה או לא.
אחרי זהאת הוספת שלא ניתן ליצור קשר עם הנהלת האתר, כי הם לא מסרו טלפון ולא עונים להודעות דוא"ל.
לכן לא משנה מה קורה ברוב המקרים, משנות העובדות היחודיות של המקרה שלך.
אני חוזר ומדגיש, היות ולא קיבלת הודעה על התגבשות העיסקה (או העיסקאות) הנחת העבודה היא שזה לא התגבש ולא תחוייבי, אבל פשוט תתקשרי לחברת האשראי ותנסי לברר.
 
למעלה