שאלה בנוגע לתגיות ועוד

ART BAGALIL

New member
שאלה בנוגע לתגיות ועוד

היי :)
בשעה טובה פתחתי חנות ב- ETSY
יש לי מספר שאלות ונראה לי שכאן זה המקום הכי טוב לשאול-
1. האם כדאי שהתגיות יהיו גם המילים שבכותרת המוצר?
2. מה נחשב לכמות גדולה של מוצרים לתגית?
3. מה לפי דעתכם עדיף- התמקדות בתגיות בהן יש תחרות גדולה יותר של מוצרים- כמות גדולה, או בתגיות יותר ספציפיות עם פחות תחרות (ופחות חשיפה במידה מסויימת )
4. האם כשאני מעלה מוצר מחדש זה מקפיץ אותו באיזושהי צורה וחושף אותו יותר?

וכמובן, אם יש לכם טיפים עצות או כל דבר שיוכל לעזור אני יותר מאשמח לשמוע :)

מודה מאוד לכל העונים !
 

yauli747

New member
אנסה לענות על השאלות

1- כן מומלץ שמילות המפתח יהיו גם וגם... כמובן עדיף לנצל את התגיות למילות מפתח נוספות
2- לא ממש מובנת יל השאלה... כמובן ככל שתפני לנישה יותר מצומצמת אז קהל היעד יהיה איכותי יותר למשל אם תכתבי "אדום" יהיה לך קשה להופיע גבוה בתור התחלה אבל אם תכתבי "חולצה אדומה" תופיעי גבוה יותר כי יש פחות תוצאות חיפוש
3- לדעתי החוכמה היא לחלק את המוצרים שחלק יפנו למילות מפתח כלליות וחלקם לתחום מצומצם יותר...
4- כן מקפיץ אותו בתואצות חיפוש וגם מופיע כמוצר חדש באטסי בעמוד הראשי (ממש לחלקיק שניה) כמובן כל פעם זה עולה לך שוב 0.20$
 

ART BAGALIL

New member
תודה רבה! ושאלת המשך-

מלבד הקפצה של המוצר, האם צפיות של המוצר, כניסות לחנות ו- favorite משפיעים? מה לגבי ותק של חנות?
 

yauli747

New member
כן הכול משפיע

יש מלא דברים שמשפיעים על הקידום של המוצרים, אטסי מנסה להבין דרך האלגוריטים שלה איזה מוצרים טובים יותר ורלונטים יותר למה שהלקוח מחפש... אז מוצר שיש לו יותר צפיות, קניות, "לבלובים", הוסיפו אותו לאוצרות וכו אז הוא יקודם אורגני באטסי, גם ההקפצות משפיעות בצורה כזאת או אחרת..
&nbsp
בסופו של דבר ככל שיש לך יותר פעילות עם המוצר (אפשר לראות בתחתית כל מוצר את הנתונים) אז המוצר יקודם, חשוב ליצור כמה שיותר לינקים למוצר עצמו וזה מה שהוספה לאוצר, "לבלוב" וכו גורמים...
&nbsp
בהצלחה
 

לימיצ

New member
את שואלת את שאלת מיליון הדולר


מנוע החיפוש של אטסי הוא כמה דורות אחורה ממנוע החיפוש של גוגל
זה בא לידי ביטוי בתוצאות על פי רלוונטיות מצד אחד
אבל במלא לכלוך באותן תוצאות בדיוק.

אני חושבת שההמלצה הכי טובה שיש לי לתת לך, בהמשך למה שאנמר כאן כבר
היא להתנסות, לנסות, לאורך זמן, לא ליום וחצי או יומיים
לוקח למערכת של חיפוש זמן לעבור על שינויים, וזה לא קורה בדקה, כל דקה.

בסופו של דבר אם תעכבי , תעדכני, תיצרי השוואות של אותו מוצר בשינויים קלים
תוכלי ללמוד מה עובד הכי נכון עבורך.
 
למעלה