תשובה - מספר "מראות הצובאות"
"ב' אֲנָשִׁים וְאִשָּׁה אַחַת
א. לְדַעַת השו"ע וְכֵן נוֹהֲגִים הַסְּפָרַדִּים - אֲסוּרִים ב' אֲנָשִׁים לְהִתְיַחֵד עִם אִשָּׁה אַחַת, וּלְדַעַת הַרַמָ"א וְכֵן נוֹהֲגִים הָאַשְׁכְּנָזִים יֵשׁ חִלּוּק מִי הֵם אוֹתָם ב' אֲנָשִׁים. דְּאִם נִתְקַיֵּם בָּהֶן שֵׁשֶׁת הַתְּנָאִים דִּלְהַלָּן א) שֶׁהֵם אֲנָשִׁים כְּשֵׁרִים (כְּמוֹ שֶׁהוּבָא הַהַגְדָּרָה בְּזֶה בַּהֶמְשֵׁךְ), ב) שֶׁאֵין לִבּוֹ גַּס בָּהּ, דְּהַיְנוּ שֶׁאֵינָם רְגִילִים אֶחָד עִם הַשֵּׁנִי, ג) וְגַם אֵינוֹ מֵאוֹתָם אֲנָשִׁים שֶׁעִסְקָן עִם הַנָּשִׁים, ד) וְגַם אֵינוֹ בְּאֹפֶן קָבוּעַ, ה) וְהֵם בָּעִיר, ו) וּבַיּוֹם, הוּא מֻתָּר.
ב. אוּלָם אִם חָסֵר אֶחָד מִן כָּל הַתְּנָאִים הַלָּלוּ, דְּהַיְנוּ אוֹ שֶׁאֵינָם כְּשֵׁרִים, אוֹ שֶׁלִּבּוֹ גַּס בָּהּ אוֹ שֶׁנֶּחְשָׁב מֵאוֹתָם אֲנָשִׁים שֶׁעִסְקוֹ עִם הַנָּשִׁים, אוֹ שֶׁהוּא בַּלַּיְלָה אוֹ שֶׁהוּא בַּדֶּרֶךְ, אוֹ שֶׁהַמְדֻבָּר הוּא בְּיִחוּד בְּאֹפֶן קְבִיעוּת - בְּכָל אֵלּוּ הָאֳפָנִים לֹא שַׁיָּךְ כְּלָל צַד הֶתֵּר זֶה (דְּב' אֲנָשִׁים).
וְגֶדֶר אֲנָשִׁים פְּרוּצִים לְעִנְיַן יִחוּד הוּא כָּל שֶׁחֲשׁוּדִים לַעֲבֹר עַל אֵיזֶה שֶׁהוּא אִסּוּר וְקַ"ו אֵלּוּ שֶׁאֵינָם זְהִירִים דַּי בְּעִנְיְנֵי עֲרָיוֹת, כְּלוֹמַר שֶׁאֵינָם נִזְהָרִים בְּלָאו דְּלֹא תִקְרְבוּ לְגַלּוֹת עֶרְוָה, כְּגוֹן שֶׁמִּסְתַּכְּלִים בַּעֲרָיוֹת אוֹ שׁוֹמְעִים דִּבְרֵי נְבָלָה. - וְהַכְּלָל בְּזֶה בִּזְמַנֵּנוּ אֵלּוּ שֶׁמִּסְתַּכְּלִים בְּטֵלֵוִיזְיָה אוֹ בְּדִבְרֵי נְבָלָה עַל וִידֵאוֹ אוֹ אִינְטֶרְנֶט, אוֹ בִּשְׁאָר אֳפָנִים כְּגוֹן בִּתְמוּנוֹת תּוֹעֵבָה שֶׁבְּחוֹבְרוֹת אוֹ מָגָזִינִים וְכַדּוֹמֶה, הֲגַם שֶׁבְּדֶרֶךְ כְּלָל הֵם שׁוֹמְרֵי תּוֹרָה וּמִצְווֹת, בְּכָל זֹאת בְּגֶדֶר פְּרוּצִים הֵמָּה, וַאֲסוּרָה (אַף לַנּוֹהֲגִים כְּהַרַמָ"א) לְהִתְיַחֵד עִמָּהֶם. וַאֲפִלּוּ יֵשׁ שָׁם עֲשָׂרָה אֲנָשִׁים, אֲסוּרָה לְאִשָּׁה אַחַת אוֹ אֲפִלּוּ לִשְׁתֵּי נָשִׁים לְהִתְיַחֵד עִמָּהֶם. - [ובחזו"א כָּתַב "הַמִּתְגַּדְּלִים עַל דֵּעוֹת כַּפְרָנִיּוֹת וְכוּ' הֵם בִּכְלָל מֻחְזָקִים בִּפְרִיצוּת עֲרָיוֹת"]. "
בשורה האחרונה הוא מתייחס לשני נשים עם שני גברים. ואם הבנתי נכון זה יהיה אסור. (וד"א גם ייחוד אח ואחותו בקביעות אסור אלא רק דרך אראי)
אבל לדעתי כדאי לשאול רב על זה באופן ספציפי, אני אישית לא מכיר את הסוגיה לעומק.
ובכל אופן - ודאי שאם אפשר להמנע מזה - זה הכי טוב.
שבת שלום