שאלה בנושא מבחנים ןילדים רגילים ולקויי למידה
רציתי לשאול לדעתכםף בכיתתי - כיתה ב - יש ילדים רגילים וילדי שילוב. אני מלמדת בשיטת מתמטיקה יסודית. נהנית מכל רגע, ילדים אוהבים חשבון את הספרים העבודות והשיעואים המועשרים באמצעות המשחקים המוצעים במדריך והמומצאים על-ידי ואיתם. רצית לשאול במבחן בו פותרים תרגילים נתבקשנו שכל ילד יכתוב את הדרך לפתרון כדי להפנים הבנה. לדוגמא לתרגיל 51=65-14 יש לצרף את התרגיל המפרט את הדרך 65-10-4. לילד רגיל אין בעיה בדרך כלל ואם אינו כותב את הדרך יורדת לו נקודה אבל מה לגבי ילדים לקויי למידה המתקשים גם כך. האם להתעקש ןלהוריד אם לא כתבו את הדרל או אם פתרו נכון עם חומרים לוותר על הדרך ולתת את מירב הנקודות. ומה לגבי ההסבר להורים בכלל ולהורים שהורנו לילדיהם למה כן לעומת ילדים שלא הורנו עי הם לקויי למידה?
רציתי לשאול לדעתכםף בכיתתי - כיתה ב - יש ילדים רגילים וילדי שילוב. אני מלמדת בשיטת מתמטיקה יסודית. נהנית מכל רגע, ילדים אוהבים חשבון את הספרים העבודות והשיעואים המועשרים באמצעות המשחקים המוצעים במדריך והמומצאים על-ידי ואיתם. רצית לשאול במבחן בו פותרים תרגילים נתבקשנו שכל ילד יכתוב את הדרך לפתרון כדי להפנים הבנה. לדוגמא לתרגיל 51=65-14 יש לצרף את התרגיל המפרט את הדרך 65-10-4. לילד רגיל אין בעיה בדרך כלל ואם אינו כותב את הדרך יורדת לו נקודה אבל מה לגבי ילדים לקויי למידה המתקשים גם כך. האם להתעקש ןלהוריד אם לא כתבו את הדרל או אם פתרו נכון עם חומרים לוותר על הדרך ולתת את מירב הנקודות. ומה לגבי ההסבר להורים בכלל ולהורים שהורנו לילדיהם למה כן לעומת ילדים שלא הורנו עי הם לקויי למידה?