nothing but the truth
Well-known member
ברשתות שיווק שונות החלו להכניס קופות לשירות עצמי.
ממה שאני יודע - המחיר בקופות בשורות העצמי זהה למחיר בתור של הקופאית.
על פניו, ברגע שהלקוח בוחר בשירות עצמי, הוא למעשה "חוסך" לסופר את העלות של הקופאית, בדומה לתדלוק בשירות עצמי לעומת תדלוק בשירות מלא.
האם רשתות השיווק לא אמורות בצורה כלשהי לשקלל את העלות הזו וגלם אותה בהנחה במחיר (אולי לא כאחוזים מעלות הסל, אלא כנוסחה של הנחה מסוימת באגורות X מספר המוצרים).
תודה מראש לכל המשיבים, אבל אשמח אם מי שמשיב ואינו איש מקצוע (עו"ד) יציין זאת.
ממה שאני יודע - המחיר בקופות בשורות העצמי זהה למחיר בתור של הקופאית.
על פניו, ברגע שהלקוח בוחר בשירות עצמי, הוא למעשה "חוסך" לסופר את העלות של הקופאית, בדומה לתדלוק בשירות עצמי לעומת תדלוק בשירות מלא.
האם רשתות השיווק לא אמורות בצורה כלשהי לשקלל את העלות הזו וגלם אותה בהנחה במחיר (אולי לא כאחוזים מעלות הסל, אלא כנוסחה של הנחה מסוימת באגורות X מספר המוצרים).
תודה מראש לכל המשיבים, אבל אשמח אם מי שמשיב ואינו איש מקצוע (עו"ד) יציין זאת.