שאלה בנשוא תלמידים לקויי למידה |עזר

שאלה בנשוא תלמידים לקויי למידה |עזר

זכירה של סדר המרכיבים הצליליים - במילים, במשפטים, קטעים וסיפורים היא אחד האפיונים בקושי של זכירה ורצף שמיעתיים אצל ילדים לקויי למידה. הדבר מתבטא בקושי במילוי הוראות,בקשה לחזרה על דברים שנאמרו, שיבוש מילים בדיבור ובקריאה, השמטות של חלקי מילים, קושי בזכירה של סדרות... השאלה שלי היא כיצד ניתן ללמד/לפתח יכולת זו או לסייע לילדים עם קושי בתחום זה?
 

יונית2000

New member
תרגילי מוח - שיפור יכולות

שלום, כן אפשר גם אחרת. תרגילי מוח, קינסיולוגיה (תורת התנועה) חינוכית, הינם תרגילים המבוססים על תנועה פיסית המקדמת למידה בכל התחומים. תרגילי מוח כוללים 26 תנועות קלות ומהנות המכוונות למטרה והמביאות לשיפורים מהירים ולעיתים אף דרמטיים בריכוז, זיכרון, קריאה, כישורי ארגון, כישורי מספרים ושפה, כתיבה, דיבור, יכולת אתלטית ועוד. ייחודה של השיטה הוא תהליך הלמידה בן 5 השלבים שנקרא איזון. באיזונים אנו לומדים כיצד להגביר את שימת הלב שלנו לפרטים ולשינויים שחלים בנו ובסביבה, אילו פעולות נעשות בהילוך גבוה (באופן קל ונעים) ואילו בהילוך נמוך (פחות קל ופחות נעים) וכיצד לעבור מהילוך נמוך להילוך גבוה. מי משתמש בתרגילי מוח? כל אחד. ילדים, מבוגרים, פנסיונרים – למעשה כל מי שמעוניין לשפר ולקדם יכולות פיסיות, מנטאליות, רגשיות, נפשיות, קוגניטיביות - תרגילי מוח משלבים מוח (נפש) עם גוף באמצעות תנועה. לפרטים נוספים בקרו באתר הבינלאומי: http://www.braingym.org/index.html
 
למעלה